Part title

44K 95 2
                                    

Seronok sungguh Fauzi pada petang itu diurut dan dibelai oleh tukang urut Siam dari di rumah urut itu. Duit hasil pinjaman dari isterinya dan Hafiz tadi dia gunakan untuk ke rumah urut itu. Dia memandang ke arah tukang urut berbadan agak kurus dan sedang ghairah mengurut badannya dari atas ke bawah. Dari depan ke belakang. 'Cantik juga minah ni.' Bisik hati kecilnya. Tiba tiba nafsu serakahnya memuncak. Dia sudah tidak tahan lagi menahan gelojak nafsunya melihat gadis yang cantik dan seksi itu. Tiba tiba dia menarik tukang urut itu ke dalam dakapannya. Dia melekapkan bibirnya di bibir tukang urut itu. Mereka menimati kucupan haram itu dengan penuh nafsu dan nikmat.

         Dia sudah membayar khidmar tukang urut itu supaya mengurut dirinya dan turut  memberikan perkhidmatan seks kepadanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia sudah membayar khidmar tukang urut itu supaya mengurut dirinya dan turut memberikan perkhidmatan seks kepadanya. Dia menanggalkan pakaian tukang urut itu satu demi satu. Tukang urut itu pula ghairah menyapu minyak ke seluruh tubuh Fauzi terutama bahagian dada Fauzi yang bidang dan berotot itu. Gadis itu juga turut mengurut badan Fauzi yang tanpa seurat benang itu dengan menggunakan lidahnya. Fauzi begitu ghairah menikmati urutan dan usapan tangan tukang urut yang bertelanjang bulat itu di atas tubuhnya. Serta merta dia teringat akan kali pertama dia mula berjinak jinak dengan kegiatan haram tersebut.
Ini semua gara gara Bakar. Bakarlah yang pertama kali mengajaknya singgah ke rumah urut itu setiap kali habis waktu kerja. Perkara ini berlaku sebelum dia bernikah dengan Amira lagi. Sejak itu dia mula ketagih untuk berurut dan melakukan hubungan seks. Sejak itu juga dia sering mengunjungi rumah urut itu jika dia mempunyai duit lebih.
"You are a nice man." Kata tukang urut yang cantik jelita itu.
"Why?" Soal Fauzi bingung.
"Hoi! Mana ada orang berurut kat sini pakai seluar dalam! Bukalah seluar dalam kau tu." Kata Bakar sambil ketawa terbahak bahak. Perempuan yang sedang mengurut Bakar itu pun turut sama tersenyum melihat telatah Fauzi itu.
"Oh, kena buka ke? Aku tak tahu pula." Kata Fauzi sambil tersenyum malu dan Bakar terus mentertawakannya.
Sejak itu dia sudah ketagih. Ketagih untuk berurut dan ketagih untuk melakukan seks. Dia sudah meniduri ramai perempuan. Oleh itu, apabila dia berkahwin dengan Amira, dia juga tidak pernah berasa puas. Dia tetap mahu meniduri ramai perempuan. Benarlah kata orang. Jika kita mencuba melakukan perkara perkara yang haram, maka kita akan sentiasa ketagih untuk melakukannya lagi dan lagi.
"Abang!!!" Jerit Amira di muka pintu bilik yang hanya bertutup dengan tenda sahaja. Serta merta lamunan Fauzi terpancung. Dia lantas menolak tukang urut yang sedang ghairah mengurut badannya sambil memuaskan nafsu serakahnya. Lekas lekas dia menutup badannya yang tanpa seurat benang itu dengan selimut yang disediakan di atas katil itu.
Dia melihat Amira sedang berdiri di hadapan muka pintu itu sambil ditemani oleh anak mereka, Liana. Amira memandang dirinya dengan tajam. Kelihatan Hafiz juga berada di situ.
"A...pa.. yang Mii..raa buat kat sini?" Soal Fauzi dalam keadaan tergagap gagap.
"Sampai hati abang buat Mira macam ni. Mira tak sangka abang sanggup curang dengan Mira. Abang tahu kan yang Mira tengah mengandungkan anak abang sekarang? Kenapa abang sanggup buat perbuatan terkutuk ni?" Sukar untuk Amira untuk menahan air matanya dari tumpah dari tubir mata. Dia benar benar kecewa dengan sikap Fauzi. Dia memberikan segala galanya kepada Fauzi dan ini yang Fauzi balas terhadapnya? Dia benar benar rasa dikhianati.
"Mira... abang tak buat apa pun. Abang hanya berurut saja." Ujar Fauzi yang mula panik. Dia melihat tukang urut Siam di sebelahnya. Dia juga sedang menutup tubuhnya dengan sehelai kain yang entah dia dapat dari mana namun apa yang pasti gadis Siam itu hanya mendiamkan diri.
"Tak buat apa apa? Abang ingat Mira bodoh macam abang ke? Abang ingat abang boleh mempermainkan Mira sesuka hati abang? Sudahlah abang... Cukup cukuplah. Bawa bawalah bertaubat. Mira dah tahu segala galanya. Mira dah tahu apa yang abang dah buat. Hafiz dah cerita segala galanya kepada Mira. Mulai hari ni, Mira nak abang ceraikan Mira. Jangan cari Mira lagi lepas ni. Faham!" Amira menghamburkan kemarahannya kepada Fauzi dan lantas meninggalkan tempat itu.
"Mira... Mira... nanti dulu. Fauzi cuba mengejar Amira namun Amira telah pun hilang dari pandangannya. Serta merta matanya tertancap pada Hafiz.
"Sial punya kawan! Kenapa kau sanggup beritahu kat isteri aku? Apa niat kau hah?" Jerit Fauzi sambil mencekak kolar baju Hafiz.
"Aku dah tak sanggup dah bersubahat dengan kau. Kau tak kesian ke isteri kau. Lagipun kau dah banyak pinjam duit aku tapi kau tak pernah nak bayar. Kau asyik pinjam saja tapi bayarnya jauh sekali." Ujar Hafiz. Fauzi melepaskan kolar baju Hafiz itu. Dia melepaskan satu keluhan kasar bercampur berat. Dia menyandarkan dirinya di dinding. Dia benar benar kesal atas apa yang berlaku. Hidupnya kini sudah punah ranah.

Nafsu si penghantar surat 18+Where stories live. Discover now