Kızlar nasıldır bilirmisiniz beyler
Kızlar 2 ye ayrılır. İyi kızlar ve kötü kızlar . İyi kızlar nasıl iyidir iyi insanlarla karşılaşmıştır hayat boyu sevdiği kadar sevilmiştir. Sevdiği adam ona hak ettiği değeri vermiştir. Ha bide kötü kızlar var bunlarda erkekler yüzünden böyledir. Onlar da en başta güzel başlamıştır herşeye harbi seviyorum diyerek ama sonları iyi kızlarınki gibi olmamıştır. Sevdiği adamdan yemiştir kazık. Sevdiği kadar üzülmüştür .Beyler ben burda kızları anlattım demek ki siz adam gibi severseniz gözünüz sevdiğiniz insandan başkasına bakmazsa her şekilde kızlarla çok mutlu olacaksınız. Ama tabi size nefes alsa yeter dediğiniz için sevgi nedir diye sorsam en az 1 dakika bekleyip sevgi tanımsızdır deyip sıyrılıp aslında sevginin ne demek olduğunu bilmediğiniz için kimse mutlu olamayacak. Bütün suç sizde olmayabilir ama siz sevdiğiniz insanı harbi sevseniz sonunuz böyle olmaz. Başkaları size kazık atıyor diye de sizi sevenleri harcamayın beyler. O kızlar sizi harbi sever. Ama siz bunu farkına varana kadar zaman çoktan geçer. Elinize geçen bu şansıda kendi elinizle itmeyin başka kişilere...Sevin işte sevebildiğiniz kadar sonunda mutluluk da bulursunuz saygı da aşkta başka birşey bulmak isterseniz o kısmı bilemem işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgiliye
ChickLitBirini çok seversin ya içinden geçenleri her saniye yazmak istersin yazmazsan bilirsin içine batacak. Bende artık içimde bile yer kalmadığı için sevgimi kustum mısralara...