SON

9 1 0
                                    

Benim acım öyle hemen geçmez
Ama zamanla hafifler.
Bilirsin çünkü aynı şeyleri sende yaşıyorsun. Kendine benimle şans vermeye çalıştıkça daha çok yanıyorsun. Aynı gelip gelip mutlu olmaya kalkıp acıyla beni yaktığın gibi.
Ama anlamıyorsun bir karar vermen gerek üzdüğün kalpleri daha da üzmeye devam ederek mutlu olamazsın. Ama üzdüğün kalpler kadar üzülürsün. Acı çekiyorsun biliyorum. Benim yaşadıklarımın hepsini sende yaşıyorsun ama üzgünüm çünkü ben daha fazla üzülüyorum hemde bana birşey hissetmeyen birine aşık olmuşum.
Benimle birşeye başlamaya çalışırken bile aslında başkasında bulduklarını arıyorsun ama anlaman gerek benimde duygularım var benimde acım var senden başka acılarım ama sen her gelip gittiğin zaman daha çok yanıyor içim sanki ben sen geldiğinde hayır dediğimde o başladığımız yol bizim için mutlu olacakmış gibi geliyor.
Ama olamıyorsun olamıyorum. Bak üzme ki üzülme her insanı da bir görme çünkü seninde sevdiğin insan benim sevdiğim insan gibi sevgimi verdiğim değeri haketmiyor bunu ben söylemiyorum her gelişinde geldiğinde sen gösteriyorsun. Ben ama böyle olmak istemiyorum. Oyuncak gibi kullanılmak atılmak sevebilirim.
belkide bu duygu sevgi değildir. Ama şuan bana öyle geliyor. Ama duygularımı sende eskitmek istemiyorum. Çünkü düşündüğün şey sevgi değil senin bunu bile bile beni sevmediğin halde yarı yolda bırakacağını bile bile senin yanında olmak istedim sen bırakmadan seni asla bırakmazdım. Ki sen bir gün bile dayanamayıp sevgimi haketmediğini yüzüme vurana kadar ben çok şeyle savaşıyorum birde başında yenik düştüğüm bir savaş için kaybettiğim bir savaş için bile bile tekrar yenilmekten yoruldum. Ama sana en çok neden üzülüyorum biliyormusun?
Bunu öyle kötü bir söz olarak anlama seni varya annenden sonra en çok sevebilecek birini kaybettin belki bu yazdıklarıma gülüyorsun AMA BİR DÜŞÜNSENE NEDEN HER YOL BULAMADIĞINDA BENİM YOLUMA ÇIKMAYA ÇALIŞIYORSUN Bunun cevabını ver kendine..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

             Eski  SevgiliyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin