GELSİN ŞİİRİM ESKİ ÇİFTLERE

19 8 0
                                    

Sevenlere gelsin bu şiirimde
Sevmiyorum diyip sevenlere
Nida ile İsmail'e
Emir ile Beyza çiftine
Pardon yanlışlık oldu artık onlar bir çift değil.Teklik oluştururlar kendi içlerinde.Sorarsınız seviyor musunuz diye hayır derler.Sorun bakalım bir niye.Çünkü kalplerindeki sevgi yükü sevdiklerinden fazla gelirse. Sevgisizlikleride bir  o kadar hafifse daha söz mü kalır ki geriye. Söz bu çiftlere gelirse..Nida ile İsmail ile başlar hikaye. Çok güzel bir aşktı belli ki bir yılı aşkın sürmüş sevgileri.Çok sevmişlerdi be.Sonrasında onların sayesinde ise Emir ile Beyza birleşir ise mutlu olmak isterlerse onlarda mutlulardı be kız çabaladı herşey için adam için şiir yazdı bide.Daha ne yapsın dualarında adamı istedi Rabb'inden.Gün geldi gerçekleşti bu hikaye(20.03.2017)Geldi Emir ikinci kere. Ama kızın sevgisine değmedi be..
Sonunda her iki çiftte birbirinin kaderinde. Ama sonu hüzünle bitti be. Ama kadınlar sevdi adam sandıkları erkeklerde bir köşede bekledi.Bu saatten sonra ne fayda edecekse.Onlarda anlayacak belki sevgiyi ama kadınlar büyük konuşmak gibi olmasın ama dönmeyecek o değersizlere.Başka birilerini de sevemeyecekler belki ama dönmeyecekler o adam sandıkları serserilere.Buda onlar tarafından bilinse iyi olur iki taraf içinde...

             Eski  SevgiliyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin