YAZMAK NEREYE KADAR SENİ

12 5 0
                                    

Yazmak nereye kadar seni. Keşke yazmak yerine yaşasaydım seninle aşk denen o büyük illeti. Ama yaşayamadım ya en çok da bu üzüyor beni. Düşündüğün oluyordur seninde belki beni. Bir insam nasıl bu zamana kadar bekler birini. Harbi severse bekler be bende yeri dolmayacak sevgili. Biliyormusun sen yokken dizilerdeki kızlara bakıp ne yapıyor be bu diyordum değermiydi kendini bir adam için harap etmeye . Ama yapılıyormuş . Şuan anlıyorum. Keşke ölsem diyorlardı dizilerde gülüyordum. Ama şuan aynısını ben diyorum. Çünkü anlıyorum. Sevgi ne demek sevilmemek . Ama artık bende bu kelimeler anlamsız. Sen benim aklımı da benden belki götürdün vicdansız ama dönmeyecek bir daha sana bu akılsız. Önceden hayaller kurardım biliyormusun bir kızımız olacaktı aynı halası gibi güzel ve tatlı dilli. İkimizide çok sevecekti. Ama en çok baba diyecekti. Babasınu da arada annesinden kıskandırıverecketi. Bücür babasının omzundan inmeyecekti. Sen ama anlamazsın beni ben bunları hayal ederken canımın nasıl yandığını bilemedim. Bide bunları yazarkenki halimi düşünemezsin. Ama her zaman dediğim gibi sana kolay gelsin. Eğlenilecek kızlarla eğlenmeye bak sen ama evleneceğin zamanda Beyza gibi biri gelsin dersin. Ama üzülmeye başlayabilirsin. Çünkü ben sana dönmeyeceğim bunu bilmelisin.

             Eski  SevgiliyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin