Scott:
Byłaś u swojej mamy w odwiedziny. Twoja mama miała wypadek tydzień temu ale nic jej nie będzie i za kilka dni ma wyjść ze szpitala. Idziesz sobie korytarzem wpatrzona w telefon w stronę wyjścia i nagle wpadasz na kogoś, a że jesteś niezdarą przewracasz się. Drugą osobą okazuje się być wysoki brunet, który od razu podaje ci rękę byś wstała.
- Przepraszam cię bardzo. Zapatrzyłem się i... - nie mógł dokończyć ponieważ mu przerwałaś.
- Nic się nie stało to moja wina. Byłam zapatrzona w telefon i cię nie zauważyłam.
- A tak w ogóle to Scott jestem. - Powiedział i uśmiechnął się miło.
- (y/n)
- A więc (y/n) co powiesz na przeprosinową kawę?
- Scott mówiłam że nie musisz mnie przepraszać to moja..
- Nie daj się prosić.
- No dobra. To kiedy?
- Teraz jeśli masz czas. - znów się miło uśmiechnął.
- Okej. Chodźmy.Stiles
Byłaś na posterunku, a właściwie cały czas tam jesteś. Ale Szeryf Stilinski jest bardzo wyrozumiały i twoje przewinienia puszcza płazem ponieważ nigdy nie zrobiłaś nikomu krzywdy tylko małe kradzieże z powodu twojej trudnej sytuacji o której mężczyzna wspaniale wie.
- (y/n) co tym razem? - zapytał szeryf Stilinski.
- A zdziwie Pana bo tym razem nic nie ukradłam. Po prostu uciekłam z ośrodka.
- Dobrze odpuszczę ci ale chciałbym wiedzieć gdzie poszłaś.
- Wie Pan jak zależy mi na odkryciu prawdy o mojej rodzinie. Ja muszę wiedzieć kim oni są.
- Rozumiem. Dziś nie dam rady odwieść cię do ośrodka, ale myśle że mój syn by mógł.
I w tej chwili do gabinetu wpadł chłopak i to dosłownie wpadł. Szybko wstał, podszedł do ciebie i się przedstawił.
- Stiles jestem.
- (y/n).
- To chodź (y/n) zawioze cię do domu. - powiedział Stiles i wyszedł z gabinetu, a ty za nim. Poszliście w kierunku starego jeepa, w którym podczas drogi sobie trochę pogadaliście.Issac
Jak się nie dawno dowiedziałaś jesteś wilkołakiem, a informacji o tym kim jesteś dostałaś od Scott'a McCall'a, który jak się okazało też jest wilkołakiem i to on zobaczył i cię uratował gdy zaczęłaś się przemieniać na środku korytarza. Scott od razu po szkole zabrał cię do loftu nie jakiego Dereka Hale'a. Gdy weszłaś razem ze Scott'em do pomieszczenia chłopak kazał ci usiąść na kanapie i poczekać, aż przyjedzie bo musi iść po Dereka.
Gdy sobie siedziałaś przyszedł chłopak o pięknych szaro-niebieskich oczach i jasnych kręconych włosach.
- Kim jesteś?
- Nazywam się (y/n) (y/s). I przyszłam razem ze Scott'em McCall'em do Dereka Hale'a. A ty kim jesteś?
- Issac Lahey, mieszkam tu razem z Derekiem.
- Miło poznać. Isaac mam do ciebie pytanie.
- Słucham.
- Czy też jesteś... wiesz czym?
- Chodzi ci o to czy jestem stworzeniem nadprzyrodzonym? - zapytał chłopak
- Tak. - odpowiedziałś i się lekko uśmiechnęłaś.
- Tak jestem wilkołakiem, a tak dokładniej to betą Dereka. Ty też jesteś wilkołakiem?
- Tak, też jestem wilkołakiem. Ale zapytam cię głupio. Co to beta?
- Ty nic nie wiesz o tym świecie prawda? - powiedział, a ja widziałam że chcę mu się śmiać.
- No właśnie nic. Dziś dowiedziałam się że jestem wilkołakiem.
- Okej to ci wytłumaczę. Alfa to przywódca stada, jest najsilniejszym rodzajem wilkołaka, który właśnie może zmieniać ludzi w wilki, później jest beta czyli wilkołak należący do stada alfy, a na samym końcu jest omega czyli samotny wilk.
I właśnie w tym momencie wasza rozmowa się skończył ponieważ do pomieszczenia wszedł Scott z ciemno włosym, wysokim mężczyzną.
- Cześć jestem Derek, a ty jesteś moją betą tak jak Isaac, z którym jak widzę się już poznałaś.Derek
Jesteś w lesie, tak jak zawsze gdy musisz pobyć sama. Chodziłaś sobie lecz w pewnym momencie usłyszałaś szelest liści. Już chciałaś uciekać lecz zobaczyłaś mężczyznę.
- Co tu robisz? Tędy nie wolno chodzić.
- Przepraszam, już mnie tu nie ma. Tylko jest mały problem.
- Jaki?
- Nie wiem dokąd.
- Chodź odprowadzę cię.
- Dziękuję Ci strasznie.
- Nie masz za co dziękować. A tak w ogóle to Derek jestem.
- (y/n)
- Co robisz w lesie w nocy?
- Chodzę sobie, myśle.
- A nie boisz się?
- Dzikich zwierząt nie bo mogę się obronić, ale wilkołaków to już się trochę boję?
- Skąd ty wiesz o wilkołakach i jak to się możesz obronić.
- Normalnie. Jestem kojotołakiem.
CZYTASZ
Preferencje Teen Wolf
Hayran Kurgu🌟Scott🌟Stiles🌟Isaac🌟Derek🌟Theo🌟Liam🌟Brett🌟Aiden🌟Nolan🌟 Zapraszam❣️