,,Vaše veličenstvo! Vaše veličenstvo!" volal nadšeně poník, který přibíhal do trůnního sálu.
,,Co se stalo, Graphit Duste?" zeptala se Celestia.,,Prezident Relyard. Souhlasil!" oznámil hřebec.
Princeznu to zvedlo z trůnu.
,,Opravdu? To je báječné! Koho tam pošleme?" začala přemýšlet Celestie.
,,Dovolil sem si sepsat seznam." řekl pyšně Graphit.
,,Ještě že tě mám, Graphite." usmála se a do magie si od něj vzala seznam ,,Nevím co bych bez svého rádce dělala.".O PÁR HODIN POZDĚJI...
,,Princezna Twilight odmítá jít bez kamarádek, Cadance hlídá Flurry Heart, Butterlia je na výletě, Terka musí hlídat hříbata, Dejně se udělalo špatně a ostatní princezny buď neodpověděly, nebo mají "neodkladné" povinnosti." říkala Celestie.
,,No, moc se jim asi na výlet k největšímu nepříteli nechce. Navíc, o psech se traduje že sou necivilizovaní a hrubí." řekl pobaveně Graphit.
,,Vážně už sem dala napsat všem princeznám?" zamyslela se Celestia.
Hřebec znervózněl.
,,Ji-jistěže. Mám tu všechny odškrtané." řekl nervózně.
Celestia si začala pro sebe počítat.
,,Invisible! Ta bude mít čas!" vyjekla vesele.
,,P-princezno, snad nechcete na diplomatickou misi poslat princeznu Smrti?!" snažil se ji odradit Graphit.
,,Invisible Deadly Spell je princezna jako každá jiná a prezident bude jistě potěšen, když tam pošleme někoho z královské rodiny." odporovala Celestie a už psala dopis.
Pak ho nechala zmizet v magii a otočila se na svého rádce.
,,A ty pojedeš s ní." oznámila.
,,COŽE?!" vyjekl vyděšeně.
,,Invisible nemá žádné zkušenosti co se diplomacie týče a bude potřebovat někoho, kdo umí dobře poradit." vysvětlila princezna.
,,Snad po mě nechcete abych jel do Doggish Republic?! A ještě ke všemu po boku Smrtky?!" vyděsil se Graphit.
,,Není to Smrtka. Jmenuje se Invisible. A ano, přesně to po tobě chci." usmála se Celestia.,,Říkám vám, že bych to dělat neměla!" opakovala Izzy.
,,Ale my nechceme do nebe!" stěžovala si první dušička.
,,Ani do pekla!" přidala se druhá.
,,My chceme být duchové a žít, vlastně nežít navždycky." přitakala třetí.
,,Prosíííím!" žadonily jednohlasně.
,,Ale já nemůžu dělat ducha z každého poníka který si o to řekne!" odporovala Izzy ,,Musíte nahoru jako všichni ostatní.".
,,A kolik poníků si o to už řeklo?" nahodila opět první dušička.
,,No.... Popravdě ste první." zamyslela se Izzy.
,,Tak vidíte, princezno. Co vám to udělá když proměníte tři duše v opravdový duchy? Projednou." druhá dušička udělala psi oči.
,,Fajn." vydechla po chvilce Izzy a rozsvítila roh růžovou barvou.
Tři klisny najednou získaly velikost normálního poníka a i když byly pořád průhledné, byly alespoň barevné a už tolik nesvítily.
Vznášely se ve vzduchu i když byly všechny tři zemní poníci.,,Spokojeny?" zeptala se pobaveně.
,,Děkujeme!" vyjekly jednohlasně a obejmuly ji.
,,Ale to nestojí za..." než to Izzy dořekla, objevil se vedle její hlavy svitek, který jí následně do hlavy narazil ,,...řeč.".
Vzala svitek do magie a začala číst.
,,Co se tam píše?"
,,Od koho to je?"
,,Něco princeznovskýho?"
Ptaly se tři sestry.
Izzy se vyděsila když došla k tomu, co po ní Celestia chtěla.
,,Já mám jet do Doggish Republic?!" vyjekla zděšeně.Tak a další knížka je na světěeeee!
Před pár dny sem dopsala Ursu Major, za takříkajíc rekordní čas.
Píšu sice Královskou rodinu 9 a měla bych po víkendu začít pracovat na Válce princezen, ale knížek není nikdy dost, ne? xD
ČTEŠ
Invisible Deadly Spell (Dokončeno)
FanfictionInvisible Deadly Spell. Dříve obyčejná jednorožka... Teď princezna Smrti... V téhle knížce se dozvíte jak to dopadne, když takovou novopečenou princeznu pošlete na diplomatickou misi...