Izzy ležela na svojí posteli a brečela.
Tři zmenšené průhledné klisny ji chtěly uklidnit, tak jí česaly hřívu do copánků.
,,Princezno, nebojte. To se srovná." říkala uklidňujícím hlasem Ruby.
,,Nejsem princezna." zamumlala do polštáře Izzy a popotáhla ,,Na to sem příliš neschopná.".
,,Ale noták! Trochu života do toho umírání!" pokusila se povzbudit Alabaster.
Rouge a Ruby ji spražily pohledem.
,,Ups! Špatný výběr slov." usmála se nervózně Aly.
,,Vy ste tam nebyly. Byly ste tady. Neviděly ste jak sem to dokonale zvorala." odporovala Izzy a na posteli se posadila.
,,Určitě to nebylo tak zlé." obrátila Rouge.
,,Bylo. Myslí si že je urážka že sem Celestia poslala mě a chtějí válku." vyprávěla Izzy a položila si nešťastně hlavu do kopyt.
,,Ou." povzdechla si sestry, nýbrž už neměly uklidňujících slov.
Najednou někdo zaťukal na dveře.
,,Kdo je tam?" popotáhla smutně Izzy.
,,Tady Graphit Dust. Mám dobrou zprávu, vísosti." ozvalo se za dveřmi.
Izzy si kopytem utřela slzy a přišla ke dveřím.
Když je otevřela, opravdu tam stál královský rádce.
,,Prezident jako omluvu navrhl večeři, při které byste si s ním promluvila." řekl vesele.
,,Jako omluvu?" popotáhla Izzy.
,,Ano. Omluvu za to nedorozumění na tiskové konferenci." kývl Graphit.
,,No, to nezní špatně. Ale... myslíš že mě vyslechne?" váhala Izzy.
,,Prezident Relyard je moudrý. Nemusíte se bát." usmál se Graphit.Když Izzy přišla před dveře, které hlídali dva psi v brnění, nemusela ani nic říkat a oni dveře otevřeli.
V místnosti byl dlouhý stůl, na jehož konci seděl prezident.Hned po tom co vešla, zabouchly se za ní dveře.
Lekla se a ohlédla se.
,,Dobrý večer, vísosti." pozdravil ji mile prezident.
Izzy k němu obrátila pozornost, pozdravila ,,Dobrý večer." a automaticky se uklonila.
,,Tady nejste v Equestrii. Nemusíte se mi klanět." řekl pobaveně.
,,Ah, jistě." znervózněla Izzy a narovnala se.
,,Posaďte se." pokynul jí.
Ona si sedla na židli na druhém konci stolu, než seděl prezident.
Na obou koncích bylo naservírováno jídlo.
Že se jednalo o maso Izzy vůbec nevadilo.
Nebyla vyloženě vegetariánka jako většina poníků.
Mezi její oblíbená jídla patřilo právě kuře.
Ovšem co ji znepokojilo bylo to, že tu nebyl příbor.
Podívala se na druhý konec stolu, kde prezident s klidem jedl tlapami.
Pokrčila rameny, vzala nohu kuřete do magie a s chutí se do ní zakousla.
Chvíli si oba všímali jen jídla a pak, když ho začínalo ubývat, prezident začal.
,,Chtěl bych se jménem Doggish Republic omluvit za ten incident na tiskové konferenci." řekl.
Izzy to zaskočilo a rychle polkla a zapila sousto.
,,Dě-děkuji." řekla váhavě.
,,Ale stejně by i mě zajímalo, proč princezna Celestia poslala zrovna princeznu Smrti." řekl zamyšleně a očima visel na Izzy.
Klisna na druhém konci stolu znervózněla.
,,Ostatní princezny měly neodkladné povinnosti." odpověděla nervózně a vyhýbala se očnímu kontaktu.
,,A vy je jako princezna Smrti nemáte?" podivil se pes.
,,No, já vlastně smrt jako takovou na starosti nemám. Mám na starost duše a jejich další cestu. Buď do nebe a nebo do pekla a to můžu udělat kdekoliv. Stačí když za mnou přiletí. Pak už je to jen otázka pár minut." vysvětlila Izzy.
,,Ah, dobrá." řekl prezident a stočil pohled zpátky na jídlo před sebou.
Izzy se bála dalších otázek, tak pro jistotu začala vymýšlet dobrou výmluvu k odchodu.Jéééj!
Rozepisuju se!
Najednou kouknu dolů a mám tady přes 500 slov. :333U
ž pracuju na další kapitole. ;)
ČTEŠ
Invisible Deadly Spell (Dokončeno)
FanfictionInvisible Deadly Spell. Dříve obyčejná jednorožka... Teď princezna Smrti... V téhle knížce se dozvíte jak to dopadne, když takovou novopečenou princeznu pošlete na diplomatickou misi...