Doggish Republic

235 35 7
                                    

Doggish Republic se nachází totiž až za Mystickým severem a dá se tam z Equestrie dostat jen přes velký kaňon

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doggish Republic se nachází totiž až za Mystickým severem a dá se tam z Equestrie dostat jen přes velký kaňon.
Izzy nastoupila v Appleloose do jediného a zároveň královského vagónu.
Tři duchové trvali na tom, že ji budou doprovázet.
Představili se jí jako Ruby Shade (červená), Rouge Shade (růžová) a Alabaster Shade (bílá).
Zmenšily se a usadily se jí na hlavě přímo za černobílou korunkou.
Po tom co vešla do vagónu, stanula Izzy tváří v tvář Graphit Dustovi.
,,Um, dobrý den?" pozdravila nejistě Izzy.
,,Dobré dopoledne, vísosti." pozdravil i Graphit, který už se se svým osudem psychicky vyrovnal.
Pak si ale všiml tří průhledných poníků na její hlavě.
,,Co to je?" zeptal se překvapeně.
,,To sou jen moje.... pomocnice. Trvaly na tom že pojedou se mnou." vysvětlila Izzy.
,,Aha... Ale to sou..." chtěl odporovat Graphit, ale Izzy ho s klidem přerušila.
,,Duchové." kývla na souhlas.
Chvíli na ni překvapeně zíral a pak zaklepal hlavou aby se vzpamatoval.
,,Dobře, tááák tedy k té misi." změnil téma.
Izzy znervózněla.
,,Moje jméno je Graphit Dust. Sem rádce princezny Celestie a byl sem jejím veličenstvem pověřen, abych vám pomohl s misí." vysvětlil.
,,Aha, super. Nikdy sem na diplomatické misi nebyla." přiznala se Izzy ,,Pomoc se mi bude hodit.".

Když přejeli hranice Doggish Republic, Izzy se okamžitě doslova přilepila k oknu, aby si tu krajinu mohla prohlédnout.
Sice tu nebyla žádná pole, ani sady, ale zato tu bylo možno vidět rozlehlé louky, sloužící jako pastviny pro dobytek a husté lesy.
,,Páni! Je ti tu úplně jiné než v Equestrii." zašla Izzy.
,,A není tu žádná magie. Tedy kromě vašeho rohu." dodal s kývnutím Graphit.
Vlak najednou zastavil a Izzy se naskytl pohled na obrovské hlavní nádraží, které se nacházelo vedle hlavního města New Dog.
,,Poďte vísosti, vystupujeme." oznámil Graphit a vzal do pusy svou cestovní tašku i držadlo Izzyna kufru.
Nejdřív vystoupil on a až potom ona.
Na nádraží byl zástup psů.
Někteří z nich jásali a někteří jen nesouhlasně kroutili hlavami.
Dál od Izzy je všechny drželi psi v brnění, z nichž jeden přišel k Izzy.
,,Jste očekávána na radnici. Budete mít tu tiskovou konferenci." oznámil ten pes.
Izzy se vyděšeně otočila na Graphita.
,,To ste mi neřekl!" vyjekla na něj.
,,Nechtěl sem vás stresovat. Ale buďte bez obav. Jen budete odpovídat na otázky. To zvládnete." uklidňoval ji.

,,Proč princezna Celestia poslala zrovna princeznu Smrti?"
,,Má to být urážka?"
,,Výhrůžka?"
,,Nebo snad výsměch?"
Izzy byla zavalena a zároveň zoufale zmatena otázkami.
Stála za pultem a psi vykřikovali otázky jeden přes druhého.
,,Ne, ne, tak to není! Uklidněte se prosím!" pokusila se zklidnit situaci, ale přes všechen hluk nebyla slyšet.
Psi se začali hádat.
,,Equestrie chce určitě vyhlásit válku!"
,,Je to výhrůžka! Určitě!"
,,Prosím! Prosím nechte mě to vysvětlit!" žadonila za pultem Izzy.
,,Nenecháme si poroučet od Smrtky!"
,,Poníci prohrají!"
,,Equestrie zaplatí!
křičeli psi rádoby jednohlasně.
Graphit vzal vyděšenou Izzy za kopyto a odvedl ji z pódia na chodbu, kde bylo ticho.
,,Já, já to zkazila! Kvůli mojí neschopnosti bude válka!" zoufala si Izzy a do očí se jí dostávaly slzy.
,,Princezno, to nebyla vaše chyba. Prezident to jistě pochopí." uklidňoval ji Graphit.
,,Ne, princezna Celestia na mě spoléhala a teď sem ji zklamala! Já vždycky věděla že sem neměla být princezna! Korunky nejsem hodna!" křičela Izzy a z očí se jí hrnuly slzy.
Magií si z hlavy sundala korunku a odhodila ji na zem.
Než stihl Graphit něco říct, utekla do pokoje, který pro ni byl po dobu pobytu v Doggish Republic určený a zamkla za sebou.

Táááááák je tu tu další kapitola.
Tohle mě psát baví, ale u Královské rodiny 9 se nějak zasekla výroba. :(
Jednak mě to přestalo bavit psát a pak taky i have no inspiration. :/

Invisible Deadly Spell (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat