Nu , nu sunt ! Aaa ... ! Am inteles ! Era o intrebare retorica ! isi reveni fata cu parul roz .
- Ha ... foarte amuzant !
- Deci ce vrei , Gaara ? Ai venit sa-ti termini treaba si sa ma omori ?
- Nu ... ii ajutam pe Naruto , Jiraya si papagalul ala de Sasuke sa te gaseasca ! spuse el cu o privire neinteresata , ca de obicei .
- Stai putin ... ce cauti tu in Konohagakure ?
- Am venit sa vorbesc cu Tsunade !
- De ce ? spuse Sakura enervata ca iar nu-i spunea de la inceput totul . Cateodata era infricosator , cateodata era infricosator de enervant .
- Pentru ca vreau sa creez o alianta intre Suna si Konoha !
- De cand ai tu dreptul sa faci asta ?
- De cand sunt Kazekage ! Dar vrei sa vi ... probabil Naruto a inebunit de grije , deci kunoichi prostuto... vino ! spuse el enervat ca punea prea multe intrebari , din nou .
- Pe cine faci tu prostuta ? spuse Sakura , ridicandu-se incet si apropiindu-se de Gaara pentru a-i da un pumn , cand se impiedica si cazu pe el , sarutandu-l .
Nu era un sarut pasional , ci mai dregaba o atingere de buze , dar Sakura simtea cum i se sfasie inima.Era primul ei sarut cu un baiat , iar Gaara tocmai i-l furase . Nu era posibil , ziua asta putea merge si mai rau ? In timp ce Sakura era plina de intrebari , Inner Sakura sarea in sus de bucurie ' Primul nostru sarut ... super ! Ha ! ' . Sakura se trase repede din imbratisarea lui Gaara , dorind sa spuna ceva , cand acesta o intrerupse :
- Tu iti dai seama ce ai facut ?
- Mi-ai furat primul sarut ... cum ...
- Raspunde-mi la intrebare ! spuse acesta luand-o de umeri si zguduind-o , aratand foarte furios .
- ...Cum ai reusit sa ma atingi ? Sakura uitate la mine ! Acum ! tipa acesta .
- Nu ... nu stiu ... dar ... dar credeam ca nim ... nimeni nu poate sa te atinga ? spuse fata cu parul roz indepartandu-se incet de roscat .
- Nu pana azi ! Realizezi ca esti singura care poate sa ma atinga , fara ca scutul meu sa ... se activeze , dar de ce ? Atunci Shukaku spuse 'Ti-a placut , nu-i asa ? Dar nu inteleg cum puterile mele nu functioneaza asupra ei , dar oricum nu ma intereseaza ! Ea este cea aleasa ! '. Mirat de ce-i spunea Shukaku il intreba ' Ce vrei sa spui prin cea aleasa ? ' , dar demonul ii dadu un raspunns la care nu se astepta ' Sa fie iubita ta ... ! ' . Auzind toate acestea Gaara se inrosi la fel ca parul sau .
Ce s-a intamplat ? De ce te-ai inrosit ! In fine ! Vreau sa-ti spun ca-mi ... pare ... pare tare rau pentru cele intamplate ... n-am vrut sa ... ! spuse fata care tocmai isi revenise din soc .
Deodata Gaara o prinse in bratele sale si o saruta din nou . Era singura lui sursa de atingere ... aceasta kunoichi era speciala si oricum i se paruse interesanta de mult timp ... de cand ii sarise in ajutor lui Sasuke , dar nu se gandise niciodata la asta ... poate ca Uchiha ala o pierdu-se ... dar cine era asa de prost incat sa nu accepte afectiunea ei ?
- Gaara !? Ce faci da-mi drumul sau o sa tip ! striga fata furioasa . Nu mai intelegea nimic , de cand era el interesat de ea ?
- Nu ! Esti a mea ! ii sopti la ureche baiatul cu parul rosu .
- Ce te-a apucat ? incerca ea sa-si dea drumul din stransoare , dar nu reusi .
- Ia-ti mainile jegoase de pe ea ! se auzi o voce foarte cunoscuta din spatele lui Gaara .
- Sa ... Sasuke !? spuse Sakura .