Aaaaa ! tipa fata cu parul roz vazand omul care-i mangaia fruntea .
- Si eu ma bucur sa te revad ! spuse Pein cu un zambet pe fata .
- Tu ... Tu ... de ce mi-ai omorat mama ? De ce ? spuse Sakura incepand sa planga .
- Eu nu ti-am omorat mama ! spuse baiatul cu parul portocaliu .
- Mincinos ... netrebnic afurisit ... dispari din fata mea ... ! se enerva fata .
- Nu asa te porti cu verisorul tau !
- Ce ... ? Tu nu esti in nici un caz ruda cu mine !
- Ba da ... iar aceea nu este mama ta ... adica nu era mama ta adevarata !
- De unde stiu ca nu minti ?
- De ce as minti cand adevarul e mult mai dureros ?
Atunci Sakura isi aminti ceva ' Taci Sakura , nu mai rez ... rezist mult asa ca ascultama ... Tu nu faci parte din ... clan ... ' . Tipul asta chiar nu mintea , asta insemna ca trebuie sa asculte ce spune- Spune ce ai de spus !
- In primul rand nu cred ca-mi cunosti numele !
- Sigur ca nu ti-l cunosc ... nici pe tine nu te cunosc , desteptule ! se enerva Sakura .
- Ma numesc Pein si sunt seful celor din Akatsuki ... si ...
- Seful unor criminali ... presupun ca esti mandru ? spuse fata pe un ton ironic .
- Dupa cum spunam ... verisoara mea ... trebuie sa-ti spun mai intai din ce clan vi ... nu-i asa ?
- Huh ... esti mai enervant ca Naruto ! Esti sigur ca suntem rude ?
- Ma lasi sa termin ce am de spus sau nu ?
- Bine , continua !
- Faci parte din clanul Ashima ... unul dintre cele mai puternice clanuri care au existat vreodata , dar din nefericire tu si cu mine suntem singurii supravietuitori !
- Dar ce s-a intamplat cu restul si mai important , cum se face ca eu nu am nici o putere mai speciala ?
- In primul rand tu ai fost motivul pentru care clanul Ashima a fost distrus ... cat despre puteri ... tu esti cea ...
- Aha ... da vina pe mine !
- Tatal tau nu a facut parte din clanul Ashima ... de aceea tu esti cea mai puternica . Lumea se temea ca puterea va fi folosita in scopuri rele ! Asa ca au trimis o armata de o mie de oameni , care au asasinat tot clanul si pe tatal tau ! Eu am fost insarcinat sa te apar , dar cand am fost inconjurati tu ai omorat toata armata , instantaneu !
- Ce ... ? Cum sa fi insarcinat ? esti femeie ? Imposibil ca eu sa fiu acel copil ... nu am nici o putere mai speciala si ...
- Nu sti sa ti le folosesti , asta e singurul motiv ! Bine ... mai e un motiv ... nu ai stiut ca ai asemenea puteri ! Hahahah ! SI NU SUNT F E M E I E !
- Dar cum se face ca eu am copilarit cu familia Haruno si nu cu tine ... adica trebuia sa ma protejezi ?
- Eu te-am dus la ei si i-am rugat sa aiba grija de tine ... dar acum patruani cand am venit sa te iau inapoi ... nu au acceptat ! Am hotarat sa te las sa cresti mai mare , ca sa fi pregatita !
- Bine , dar de ce-mi spui asta ... oricum nu ma ajuta cu nimic ... si ...
- Vrei sa te alaturi celor din Akatsuki ? Puterea ta ne va ajuta sa ne ducem scopul pana la capat ! Te roooog cu multa frisca !
- De ce ai nevoie de puterea mea ? Doar si tu esti la fel de puternic ?
- Aici te inseli ... nu am nici sfert din puterea ta ! Deci vrei ?
- Nu ! Tu crezi ca m-as alatura unor criminali ? N-as face-o nici daca ar trebui sa mor !
- Cum spui tu ... dar sa sti ca oferta ramane valabila ! spuse Pein disparand intr-un fum dens .
Atunci Sakura se apropie de un copac si se aseza langa el , gandindu-se la ce se intamplase .
' Sa sti ca putea sa fie si mai rau ' spuse Inner Sakura .
' Ce ? Tu glumesti ? De ce mi se intampla toate astea mie ? De ce ? Parca nu era de ajuns ca mama mea a murit , dar acum trebuie sa aflu ca nu era mama mea si ca nici macar nu sunt din acelasi clan ca si ea ! A... ! Mai presus de asta aflu ca sinngura ruda pe care o mai am este seful unor criminali ... iar cand ma intalnesc cu el ma invita sa ma alatur lui ! De ce ? De ce tocmai eu ? Cel putin e si o parte buna in tote astea ! ' spuse din nou Inner Sakura .' Care ? '
' Ca esti cel mai puternic ninja care exista ! '
' Nu ma ajuta cu nimic , mai ales ca nu stiu sa-mi folosesc puterile ! Si pe deasupra nu mi-ar folosi la nimic ... nu vreau sa omor armate ... huh ... !'
' Depinde din ce punct de vedere privesti ! '
' ... bine ... bine , lasa-ma in pace acum !Sakura privi spre cer . Soarele nu se mai vedea , doar mii de nori roz ca parul ei . Copacii se miscau incet , datorita adierilor usoare , care faceau ca arsita sa fie mai indurabila . Era liniste ! O liniste ingrozitoare , care deabia o mai lasa sa respire . I-ar fi placut ca Naruto sa fie aici si sa faca o boacana , din nou , ca sa rada . De fapt i-ar fi placut sa fie aici oricine , pana si Jiraya ... pana si ... si ...
Sakura ! se auzi o voce din spatele ei .
- Aaaaaaaa ! tipa Sakura cat de tare reusi .
- Calmeaza-te ! Nu-ti fac nimic ! striga persoana , aparand in fata fetei .
- Ga ... Gaa ... Gaara ? Ce faci aici ? spuse Sakura mirata de prezenta baiatului .
- Ce ? Nu esti bucuroasa sa ma revezi ? spuse Gaara apropiindu-se de fata , care tremura