--------------------------------------- Cu Akatsuki --------------------------------------------------------
- Se pare ca verisoara mea este indragostita de Kazekage ! Amuzant ! Asta schimba multe ! spuse el plecand din oaza .
- Pein-sama ... Itachi a inebunit ! spuse Kisame , sarind in fata lui .
- De ce ? intreba acesta curios .
- Vrea sa o viziteze pe Sakura ... e indragostit de ea ! Hehehe ... scuze , n-am rezistat ! spuse omul peste .
- Nu-i adevarat ... sunt un criminal ! Imi trebuie o momeala pentru Naruto ! spuse Itachi aparand din intuneric .
- Schimbare de plan ! zise Pein .
- Cum ?!? strigara ceilalti in uniune .
- Nu mai atacam direct ! Itachi , ii vei spune fratelui tau cum sa ajunga la Mangekyo Sharingan ! Mai intai vei merge si-i vei trage o bataie buna ... cand va fi la pamant ... aaa ... faci si tu un discurs in care sa-i spui ca e nefolositor ! El va vedea ca nu mai are ce sa invete de la cei din Konoha si va pleca dupa Orochimaru . Tu trebuie sa-i spui ca trebuie sa-l omoare pe Naruto ... ca sa-si evolueze Sharinganul ! Inteles ? intreba el .
- Da , dar daca intervine din nou Sakura ? se intreba el .
- Nu te teme sa o ranesti , oricum nu ai cum sa o omori ... nu pot s-o las sa-mi distruga planul ... oricat as tine la ea ! spuse acesta disparand intr-un fum inecacios .
- Se pare ca voi continua singur misiunea ! spuse Itachi .
- Aha ... eu am scapat ... pot sa plec din desert in sfarsit ! Nu ma mai intorc aici in viata mea ! striga Kisame ca un zevzec .
- Ma duc sa-i fac o vizita lui Cherry Blossom ... cica la Pein ca eu nu o pot omori ...
- Stie el ceva despre ea si nu ne spune ! spuse pestele-om razand .
- Da ... dar e asa de inocenta ...
- Nu e cam mica pentru tine ?
- Daca e cat fratele meu ... e doar cu doi ani mai mica ... si am inteles de la Pain ca implineste in martie cincirezece ani ... eu implinesc in iunie optsprezece !
- Asta inseamna ca esti cu trei ani mai mare ca ea ! se enerva Kisame .
- ... aaa ... fir-ar tu matematica ! sttriga Itachi .
- Bine ... bine ... eu am sters-o de aici ! Pa ! diparu Kisame .
Gaara era cea mai linistita persoana pe care sa o privesti cand dormea . Cu parul ciufulit , intins pe perina pufoasa . Expresia fetei era unica ! Ascundea atat sentimentele pline de fericire , dar si cele pline de tristete ... Era asa de chipes ... de ce oare nu avea o prietena pana acum ? ' Poate pentru ca are un demon in el care nu-l lasa sa fie atins de nimeni decat de noi ? A ... si are o prietena ... pe tine ! ' spuse Inner Sakura cu un ras malefic .
' Mai taci ... eu ma refeream la altceva ! '
' La ce ? '
' La faptul ca mai toata lumea se teme de el ! '
' Tu nu te temi de el ! '
' Bine ... ! '
Atunci Gaara facu o miscare in somn si o lua in brate pe fata cu parul ca guma de mestecat . Sakura nu stia ce sa faca ... poate ca daca-l trezea se supara , dar ea nici nu reusi sa se gandeasca la altceva , fiindca roscatul deschise ochii ... putin cam somnorosi pentru el .
- De ce nu dormi ? intreba tanarul .
- Nu pot ! sopti Sakura .
- Te deranjeaza ca stau in pat ... pot sa dorm si pe podea ... de fapt pot sa nu mai dorm deloc ? intreba el cu o voce extrem de inocenta .
- Nu ... doar niste ganduri care nu ma lasa in pace ! raspunse ea imbratisandu-l cu putere .
- Poti sa-mi spui mie ! ii sopti acesta in ureche .
- ... nu sunt importante ...
- Cum vrei tu !
- Gaara ?
- Da ?
- O sa-i spunem cuiva ca noi suntem ... sti tu ... ?
- De ce nu ?
- Nu stiu ... poate pentru ca esti kage , Panda-chan ! se rasti fata .
- Si ... ? se intreba el .
- Bine , dar nu as vrea ca cineva sa ma foloseasca pe mine momeala pentru tine !
- Crezi ca nu pot sa-mi port de grija ? Ai uitat cine sunt ? se enerva roscatul .
- Nu , dar ... nu vreau sa ti se intample ceva ! il imbratise ea .
- Asta am spus si eu mai devreme ! A ... ! Si nu-ti face griji pentru mine ... te iubesc ... nu credeam ca voi spune asta vreodata ! se mira el .
- Panda-chan !
- Da , bombonica ?
- Ewww ... nu-mi spune asa !
- Ce vrei ? ... am vazut si eu la televizor asta ... scumpa mea Cherry Blossom ! spuse el sarutand-o .
- Ah ... Panda-chan ... vrei sa te razbuni pentru ca-ti spun asa ? se intreba ea mirata ca Gaara Sabaku facea o gluma .
- ... nu ... sau ... da ? se intreba singur .
- Panda ! striga Sakura .
- Cherry ! spuse Gaara sarutand-o din nou ._______________________________________
"Daca raul nu exista, nu ar fi fost nici o primejdie, si deci nici un temei pentru Intelepciune!"