Intre timp cu membrii Akatsuki-------------------
- Nu-mi place desertul ! De ce trebuie sa-i urmam ?Pe blond putem sa-l prindem si cand se intoarce in Konoha ! spuse foarte imbufnat Kisame .
- Taci din gura ! Trebuie sa ne continuam misiunea , nu-i asa Pain ? spuse Itachi .
- Aha ... de fapt acum putem sa plecam ! Daca voi il vreti pe blond nu aveti decat ! Eu merg acolo ca sa vorbesc cu Sakura ! Nu pot sa las o putere asa de mare sa se risipeasca ! A ... ! Era sa uit ! Sa stiti ca si Kazekagele din Suna are un demon in el ! Puteti sa va ocupati si de el ! Daca vedeti ca lucrurile nu merg ... va retrageti ca sa atacam peste cativa ani , ca sa-i luam prin surprindere ! A-ti inteles ? spuse Pain , care zarise deja portile Sunei .
- Da ... si nu ! Doar nu o sa renunt ? intreba Itachi .
- E un ordin , trebuie sa-l respecti ! striga Pain .
- Bine ... bine ! se enerva membrul Uchiha .
- Daca Sakura pateste ceva , sunte-ti morti ! Daca ea intervine va opriti si plecati ! Inteles ? striga Pain .
- Da ! spusera ceilalti doi in uniune .
Casa lui Gaara era mare ... foarte mare .Fiecare camera avea cate o baie . Doua bucatarii , fiecare intr-o parte a casei ! Era mare , dar de ce nu aveau destule dormitoare ? Chiar tebuia Sakura sa doarma in camera lui Gaara ? Insa nu avea timp sa termine sa gandeasca ceva pentru ca Inner Sakura o intrerupea : ' Oh ... fi fericita vom sta cu Gaara in camera si poate ... ' . ' Inner perversa ... nu intelegi ca nu se va intampla asa ceva ? ' .
' Nu ... pentru ca este asa de sexi ... este perfect ! '
' Mai taci ! ' se enerva fata cu parul roz . Un lucru era ciudat , unde erau Kankuro si Temari ? Dar deodata niste voci foarte cunoscute aparura in spatele Sakurei .
- Ai adus oaspeti ? Nu am avut timp sa ma pregatesc ! De ce nu ai spus ceva ? intreba o fata cu patru codite .
- Wow ! Tu esti fata aia draguta de la examene ! Cum te numeai ? Sa ... Sakuya ? intreba Kankuro .
- O cheama Sakura ! intervenii Gaara enervat de prezenta fratilor sai mai mari .
- Ok ! Deci Sakura ! Vrei sa vi la o intalnire cu mine ? spuse Kankuro .
- Pai ... Kankuro ... aaa ... ! spuse fata .
- Nu poate , pentru ca merge sa ia cina cu mine ! spuse Gaara , care era cat pe ce sa-i rupa gatul lui Kankuro .
- Asta imseamna ca ea este iubita ta ? intreba baiatul vopsit cu mov pe fata .
- Cee ? Nu ! Eu nu ... adica ! incerca Sakura sa spuna ceva ,dar nu reusi sa creeze o propozitie .
- Ugh ... taci Kankuro , a-i intimidat-o ! Blegule ! spuse Temari lovindu-l .
- Hei ! Nu trebuia sa dai ! spuse acesta .
- Taceti ! striga Gaara .
- Hei ... ti-am recunoscut vocea Kan ... ! striga Naruto impiedicandu-se pe scari .
- Buna Naruto ! Deci a venit toata gasca ? intreba Kankuro .
- Da ! Naruto esti un idiot ! Ne-am hotarat cum sa dormim in camere ! Eu cu tantalau si Kakashi singur , fiindca sforaie ! spuse Sasuke coborand pe scari .
- Te-am auzit ! striga Kakashi .
- Deci Sakura o sa doarma la Gaara in camera ? intreba Naruto , ridicandu-se de pe jos .
- CEEEE ? intreba Temari .
- Nu mai aud eu bine ? Gaara nu lasa pe nimeni sa intre in camera lui , dar mai ales sa-l lase sa doarma ! O ... am inteles , unde e camera ascunsa ? intreba Kankuro .
- Nu-i nici o camera ascunsa ! El a zis ca Sakura-chan e cea mai linistita ! incepu blondul sa rada .
- Nu credeam ca o sa vad ziua in care Gaara sa se indragosteasca ! afirma Kankuro .
- Sakura ! Hai sa plecam de aici si sa-i lasam pe destepti sa se gandeasca in pace ! Hai ... se intuneca si i-am spus lui Kankuro ca o sa luam cina impreuna ! spuse Gaara in soapta .
- Vin si eu ! spuse Sasuke , care auzise totul . Doar nu o lasa pe Sakura singura cu monstrul ala .
- Bine , haideti ! se enerva Gaara teleportandu-se in afara casei cu Sakura si lasandu-l pe Uchiha sa vina singur ._______________________________________ "Daca raul nu exista, nu ar fi fost nici o primejdie, si deci nici un temei pentru Intelepciune!"
Panda-chan
Gaara mergea in fata linistit , pentru a nu-l omori pe Uchiha , care mergea langa fata cu parul roz . Sakura se uita prin rafturile magazinelor . Erau o gramada de costumatii minunate , insa ea nu venise aici sa-si cumpere haine . Era intuneric . Deodata aceasta zari un animal de plus intr-un magazin . Parea asa de dragalas . Era un panda , care-i amintea de un anume Gaara . Ea fugi repede in magazin , lasandu-i pe baieti mirati .
- Hei ... unde te duci ? intreba Sasuke care vroia sa-l intreaca pe Gaara si sa ajunga primul la Sakura , dar nu a reusit , fiinca roscatul se teleporta .
- Ce faci aici ? intreba Gaara .
- Imi iau o amintire ! rospunse ea luand jucaria in brate .
- Cum ... Sakura ... iti plac panda ? intreba Sasuke , care tocmai ajunsese .
- Da ... exista si un motiv pentru asta ! spuse ea plecand sa plateasca .
- Care ? intreba brunetul , insa fata nu-i raspunse .
- Cat costa ? intreba Sakura .
- O ... nu domnisoara , e din partea casei ! spuse casiera , cand il zari pe Kazekage .
- Serios ?! Multumesc ! spuse Sakura plecand .
- Tot nu mi-ai spus de ce iti plac ! striga Sasuke , care ramasese in spatele ei , dar Sakura il ignora .
- Cum sa-l numesc ? Imi aminteste de cineva ? se intreba ea intr-un mod ironic .
- Il numesti cum vrei tu ! spuse Sasuke .
- O sa-l numesc dupa cel care seamana cu un panda scump si dragalas ! O sa-l cheme Gaara ! spuse ea imbratisandu-si ursuletul .
- Ceee ? intreba in sfarsit si Gaara .
- Ai dreptate , e o jignire pentru panda ! De ce nu-l numesti Sasuke junior ? intreba el .
- Ai grija cum vorbesti Uchiha ...
- Nu l-as numi Sasuke junior , e prea dragalas ! intervenii Sakura .
- Vrei sa spui ca nu sunt dragut ?! Ai uita cine este idolul tuturor fetelor ? se enerva Sasuke .
- Al meu cu siguranta nu esti ! spuse fata strangand jucaria si mai tare la piept .
- Da ... pana acum ceva timp , cand ma rugai sa ies cu tine la intalniri ! Acum ca-ti dau aceasta ocazie de ce nu o accepti ?! Stiu ca ma iubesti ! Tu ai spus-o ! zise brunetul , apropiindu-se de fata .
- Nu Sasuke ! Tin la tine ca la un coechipier ... nici inainte nu am tinut mai mult de atat ! Am gresit ! Am vrut sa fiu si eu ca celelalte fete , iar intr-un timp chiar credeam ca as da totul pentru tine , dar m-am inselat ! Te-ai purtat prea urat cu mine ... si ... cand am descoperit ca alerg dupa un tren care nu poate fi ajuns , aflu ca tu chiar ma placi ??? Chiar ma crezi asa de proasta ? spuse ea incepand sa planga fara oprire .
- Asculta aici ... nu ai ... adica nu mai plange ca un bebelus ! Sti ca urasc asta ! Crezi ca daca o sa numesti o jucarie dupa un ratat o sa rezolvi ceva ? Putin ma intereseaza de faci cu chestia aia ... n-am timp sa alerg dupa ... dupa bebelusi care nu se pot apara . Vei fi a mea ! Mereu obtin ce vreau ! spuse Sasuke foarte enervat .
- Lasa-ma in pace !zise Sakura , disparand in multimea de oameni .
- Bravo Uchiha ! se enerva Gaara , care urmarise toata discutia .
- Ce ... tu chiar crezi ca te va place ? Un monstru fara inima ca tine nu ar fi placut de nimeni ! Sakura va fi a mea ! spuse Sasuke incepand sa rada .
- Sakura nu e a nimanui , decat a ei , Uchiha ! spuse tanarul kazekage , disparand intr-un nor de nisip .
- Fraier ! murmura Sasuke , indreptandu-se spre casa in care urma sa locuiasca , pentru ca era foarte obosit .
Sakura alerga . Vroia sa plece din aglomeratia orasului . Era mai bine in Konoha ! Avea unde sa se ascunda ! Erau multi copaci , aici putea doar sa caute o oaza sau ceva de genul asta . Noroc ca a gasit repede un loc cu mai multi copaci .
' Cum poate sa spuna ca nu-mi pot purta singura de grija ! Nu pot sa cred ca mi-a placut de el ? Si cum poate sa vorbeasca asa de Gaara ? ... stai ... eu am intrebat asta ? ' spuse ea asezandu-se langa un copac mititel . Era o priveliste minunata ! Bine ca gasise oaza asta fiindca era si un lac in ea .
'Da ... tu ai intrebat asta ... iti place de el ... e asa de sexi ! N-ar fi trebuit sa-l bagi pe rataraul de Sasuke in seama ! Nu vei fi niciodata a lui ! ' zise inner Sakura .
' Ai dreptate ... dar ... despre Gaara ... cred ... cred ... ca ma indragostesc de el ! Dar e diferit de ce simteam pentru Sasuke ! Bine ... de Sasuke nu am fost niciodata indragostita , dar asta e alta poveste ! Dar nu cred ca el ma place ! ' gandi fata strangand foarte tare la piept ursuletul si stergandu-si lacrimile .
' Daca nu-i placea de tine , te mai saruta ? ' se enerva Inner Sakura .
' Tot nu pot sa o fac pana nu stiu sigur ca ma place ... dar tin mult ... ' insa un zgomot o intrerupse din ganduri . Era un barbat cu parul ridicat ca al lui Naruto , cu niste ochi portocalii ( foarte ciudati ) si niste chesti lipite de fata lui .
- Ce vrei ? intreba Sakura .
- Nu asa iti saluti varul ! spuse acesta .
- Cum ziceai ca te cheama ... Pen ? Stii ca asta inseamna stilou , nu-i asa ? spuse Sakura pe un ton ironic .
- Ma cheam Pein ! P-E-I-N ! Acum lasa asta si spune-mi cine te-a suparat ca sa-i sfartec capul ! Nimeni nu se ia de verisoara mea ! striga acesta .
- Nu m-a suparat nimeni ! se enerva ea .
- Minti ! Cumva roscatul ala cu demon sau tantalaul blond ? intreba acesta asezandu-se langa ea .
- Nu ... m-a enervat netrebnicul ala de Uchiha ! spuse ea strangand din nou ursuletul la piept .
- Itachi Uchiha s-a luat se tine ? Unde e ? Il omor ! se ridica el uitandu-se in jur .
- Nu ... nu Itachi , fratele lui mai mic ... Sasuke , dar nu te las sa te atingi de el , pentru ca este in aceeasi echipa cu mine ! incepu sa rada ea de felul in care se comporta Pein .
- Bine ... dar daca vrei sa decapitez pe cineva pentru tine sa ma anunti ! zambi el .
- ... asta trebuia sa fie o gluma ? se intreba ea .
- Hei ... a fost una buna !
- Ba nu !
- Ba da !
- Bine ... ce vrei ? intreba fata .
- Oferta e inca valabila ! devenii el deodata serios .
- Nu pot sa omor suflete nevinovate ... Akatsuki sunt criminali ... eu lupt pentru dreptate si pace si ... alte chestii asemanatoare ! zise Sakura .
- Bine ... ! E alegerea ta , dar oricare ar fi ea , tu tot verisoara mea o sa ramai ! spuse Pein disparand in intuneric .
- Pa !
- Ne mai vedem !
' Tipul asta ma enerveaza ! '
' E verisorul tau ... chiar tine la tine , cred ? '
' Mai taci , se apropie cineva ! ' o opri Sakura din vorbit pe Inner .
- Aici erai ! spuse o voce foarte cunoscuta pe un ton autoritar .
- G-gaara ? Cum m-ai gasit ? intreba ea .
- Iti simt charka de la kilometri departare ! Este unica ! spuse acesta apropiinduse de ea .
- Aha ... deci ce vrei , adica ... Ce doriti Kazekage-sama ? incerca ea sa fie politicoasa amintindu-si cu cine vorbeste .
- Haruno ... lasa formalitatile ! spuse el pe un ton foarte rece .
- Daca tu-mi spui mie Haruno ... eu o sa-ti spun ... spun ... spun Panda-chan ! se rasti ea .
- Poftim ? NU poti sa-mi spui asa Sakura ... vrei sa ma faci de ras ! striga el .
- Dar semeni cu un panda !
- Asta nu inseamna ca trebuie sa ma numesti asa ! Esti enervanta ! striga Gaara .
Auzind ultimele doua cuvite ... cele pe care tanarul Uchiha i le spunea mereu , incepu sa planga . Toti o credeau enervanta , pana si Gaara .
- De ce plangi ? Ce am spus ? Sakura ! Raspunde-mi ! N-am vrut sa te ranesc ... nu esti enervanta ... am spus-o ... adica eu spun asta tuturor ... in nici un caz nu am vrut sa te ranesc pe tine ! Imi pare rau ! spuse el imbratisand-o pe tanara .
- Gaara ? se mira ea .
- Taci ! spuse el lipindu-si buzele de ale ei . Numele i se potrivea de minune . Chiar avea gust de cirese . Era dulce .Atunci el o lua in brate si facu cateava semne cu mainile , teleportandu-se intr-o camera intunecoasa .
- Cum ai facut asta ? Unde suntem ? intreba ea mirata .
- In camera mea ! Acum ai rabdare ... ma duc sa iau ceva de mancare ! Probabil esti lihnita ! si cu astea Gaara disparu pentru o secunda , intorcandu-se cu o tava cu sushi .
- Mersi ! spuse ea apucandu-se sa manance .
- De ce ai fugit acolo ? Nu trebuie sa-l asculti pe zevzec , tu nu esti proprietatea nimanui ... ' decat a mea ' ! se gandi el .
- Nu stiu de ce am fugit , poate am vrut sa fiu singura ! ' Halal singura ... nici un minut nu ai stat singura ! ' spuse Inner Sakura .
- Sa nu mai faci asta ... nu vreau sa ti se intample ... e periculos sa mergi noaptea pe strazile din Suna ! spuse el observand cum Sakura se opreste din mancat si incepe sa-l priveasca profund in ochi .
- Si tu crezi ca ... sunt slaba ? i se cutremura ei vocea , fiindca incepuse din nou sa planga .
- Nu te mai gandi ca esti slaba ... nu esti ... am spus ca nu as vrea sa ti se intample ceva ... pentru ca ... pentru ca ... tin la tine ... si nu pot sa cred ca am spus asta cu voce tare ! se inrosii el , dar avu grija ca Sakura sa nu vada nimic .
- Ti la mine ca la un prieten ? se gandi tanara fata ca era timpul sa afle daca Gaara chiar tinea la ea .
- Nu stiu ce sa spun ... nu cred ca am tinut vreodata la cineva ... dar cand sunt cu tine ma simt altfel ... ca si cum Shukaku e calm ... ca si cum eu sunt calm ... dar las-o balta ... cine ar iubi un demon ca mine ? se intrista Gaara . Nu credea ca Sakura ... un inger ... sa tina la el , dar ...
- Eu iubesc un demon , dar e gresit sa spun ca-i demon ... e un om minunat , care-si apara tara , chiar daca spune el ca nu tine la nimeni ! Este cea mai draguta persoana pe care am cunoscuto , in propiul lui fel ! zise Sakura , dar nu mai reusi sa faca nimic altceva , deoarece Gaara o saruta pasional . Pricepuse mesajul .
- Esti prima persoana , din intreaga mea viata care spune ca tine la mine ... nu glumesti nu-i asa ? se indoi el .
- Te iubesc ! zise fata .
- Si eu ... ! zise Gaara apropiindu-se de Sakura din nou , dar Shukaku il intresupse : ' Hei sa sti ca poti sa dormi langa ea ... fara ca eu sa iau controlul ! Nu stiu de ce ea poate sa ma tina calm , dar imi place ... daca vrei poti sa dormi , dar daca pleci din prezenta ei voi lua controlul !' .
- Gaara ...sti ca dupa ce misiunea se va termina eu trebuie sa plec ... nu vreau sa plec ! spuse ea .
- Lasa asta ... vom vedea atunci ... acum hai sa ne culcam ! spuse Gaara asezandu-se pe o parte a patului .
- Credeam ca nu poti sa dormi din cauza ... stii tu ... ? intreba ea .
- Shukaku ma lasa sa dorm atata timp cat sunt langa tine ... in sfarsit pot sa ma culc linistit ! zise el .
- Daca incerci ceva ... o sa uit ca esti kage si-ti rup mainile si picioarele ! spuse Sakura razand malefic .
- Fii serioasa ! ameninta el .
- Sunt ! raspunse ea .
- Bine ... noapte buna ! spuse el inchizand ochii .
- Noapte buna ! striga fata acoperindu-se .