Sala înaltă si întunecată a tronului, cu un singur candelabru, de argint, strălucind in mijlocul tavanului, este cel mai primitor loc din castelul lui Karlheinz pentru un om. Liliecii de pe marginile ferestrelor nu sunt de mare ajutor pentru a crea o atmosfera confortabila, dar daca însuși Regele Vampirilor te cheama in locuința sa... nu ai de ales.
Karlheinz sta pe tronul din capătul camerei ale carui nestemate si catifea rosie isi arata vechimea de peste 300 de ani, iar pe covorul de aceeasi culoare din fata acestuia se afla Seiji (tatal lui Yui Komori), cu privirea atintita spre pamant si stand in genunchi, de parca se roaga. Dupa cateva minute de tăcere de la sosirea muritorului, amandoi au simțit ca discutia poate incepe.ㅡ Seiji, dupa cum am mai vorbit, este evident că Yui a ta nu e buna de nimic. Vreau ca baietii mei sa faca cunostinta cu resul fiicelor tale.
Seiji nu il poate contrazice indiferent de ce ar spune despre familia sa. Dupa cat de multe lucruri a facut Karl pentru siguranta sa si traiul pe care il duce acum, ce ar putea sa ii spuna? Ca raspuns, Seiji si-a ridicat umerii usor si a aprobat din cap. Nu poate scapa de planul miresei de sacrificiu.
ㅡ Stiu ca mai ai doua fete. De ce nu le-am adus pe toate trei in conacul baietilor mei de la bun început?
ㅡ ...Dar celelalte doua sunt vampiri, Karlheinz. Plus ca eu am pastrat legatura doar cu Yui si Yuno.
Nici macar nu ii rostește numele celeilalte fiice, dar, mai mult ca sigur, Karlheinz o cunoaște deja.
In familia Komori exista trei fete: Yui, Yuno si Yuzu. Ele au locuit de la o varsta frageda pe cont propriu, intrucat tatal lor nu a mai fost in stare sa creasca trei copii dupa moartea sotiei sale, care a fost vampir. Conacul unde mama fetelor si-a petrecut copilaria a devenit noua lor locuință, in timp ce Seiji a ramas in casa veche din orasul cu biserica la care lucra.
Abilitatile de vampir le-au ajutat foarte mult pe fete dupa ce au plecat de langa tatal lor, iar acesta e principalul motiv pentru care el le-a permis sa locuiască singure. Separarea acestora s-a dovedit a fi cea mai buna solutie dupa moartea mamei... dar nu pentru o lunga durata de timp.
Surorile au locuit impreuna timp de cinci ani. Cand cea de a 17-a aniversare a lui Yui a avut loc, ea a primit drept cadou de la tatal ei o scrisoare: scurta introducere a noului conac unde va trebui sa se mute - reședința Sakamaki.
Dupa plecarea celei mai mici surori de la conacul Komori, intre Yuno si Yuzu apareau din ce in ce mai multe certuri nesemnificative. Intr-un fel sau altul, era de așteptat ca asta urma sa se intample; Yuzu nu a suportat-o de mult timp pe Yuno, asa ca in mai putin de jumatate de an de la plecarea lui Yui, si Yuzu a părăsit conacul.
In momentul de față, Yuno este singura deținătoare a conacul Komori.ㅡ Este irelevant faptul ca sunt vampiri sau nu. Si presupun ca si o singura fiica este in regula, momentan. Le putem lua pe rand. Daca nici de data aceasta nu va functiona, atunci a treia ta fiică va fi cu noroc.
Karl ii zâmbește din colțul gurii lui Seiji si se apleacă înspre el cu coatele pe genunchi, sprijinindu-si fata in palme. Acesta este inca un gest care nu-l poate lăsa pe Seiji sa refuze.
Au dat mâna pentru a finaliza discuția si au trimis, in urmatoarea zi, o scrisoare catre conacul Sakamaki. Băieții nu au fost de acord cu decizia tatalui lor inca din primele randuri citite, dar niciodata nu i s-au opus. Stiau ca "Regele Vampirilor" este... Regele Vampirilor.
____________________ㅡ Daca si celelalte doua fete seamănă cu Yui, o să îmi facă plăcere sa le cunosc!
ㅡ Laito, cand te vei maturiza...?
ㅡ Cred ca e mai bine asa decat sa dorm jumatate de zi pe oriunde apuc, Shu.
Câțiva nu au fost de acord nici sa meargă împreună in aceeasi limuzina, dar, dupa aproape doua ore, masina parcheaza in fata noului conac si ii eliberează pe baieti unii de altii.
Conacul Komori nu este la fel de mare ca al lor, dar arată mult mai ingrijit si gradinile din spate par foarte bogate.
ㅡ Nu mai rezistam nici o secundă cu Ayato in aceeasi incapere. Ma doare capul de la atata vorbă!ㅡ Subaru, eu zic sa-ti tii gura si sa pastrezi energia asta pentru cand intram.
Conacul e inconjurat de un imens gard de piatra si lemn, iar langa poartă se află soneria. Reiji apasa micul buton rosu si asteapta un răspuns in timp ce soferul le descarcă bagajele. De la poartă pana la usa conacului au de parcurs o alee gri împietrită, dar Yui este atat de nerăbdătoare sa intre încât depășește baietii si merge înaintea lor.
Surprinzător, la a doua sonerie nu primesc un raspuns atat de rapid.ㅡ ...De ce nu ne raspunde nimeni? Eu vreau sa intru acum.
ㅡ Ayato, inceteaza sauㅡ
Scârțâitul usii a fost atat de zgomotos incat l-a intrerupt pe Reiji. Se pare ca usa nu a fost folosita de ceva timp.
Imediat ce intră in camera principală, ceva pare in neregula; nimeni nu se afla in apropiere, desi usa era descuiata si la prima sonerie s-a raspus in cateva secunde.ㅡ Pe unde sunt surorile tale, Yui? De ce nu ne întâmpină in cele mai frumoase moduri posibile?
ㅡ ...Yuno, Yuzu! Am ajuns acasa, striga sora de mult plecată.
CITEȘTI
Lăcomia sa | Diabolik Lovers
Fanfiction✒ Dupa ce Karlheinz si tatal lui Yui au discutat in detaliu planul miresei de sacrificiu, au ajuns la concluzia că fratii Sakamaki au nevoie de un nou personaj feminin in viata lor. Pentru a-si incepe noua strategie, cei sase baieti se muta in conac...