Despre Yuno Komori

132 15 1
                                    

Nume întreg: Yuno Komori
Zodie: taur
Zi de naștere: 21 aprilie
Specie: vampir
Sex: feminin
Înălțime: 169 cm
Greutate: 55 kg
Culoarea ochilor: roșii
Culoarea părului: alb
Rude: Seiji (tată), Yui (soră), Yuzu (soră)
Pasiuni: cărțile, muzica, plimbările
Mâncare favorită: ramen

ASPECT FIZIC / PERSONALITATE
     Parul ei este alb, drept si lung. Pielea este foarte deschisa si fina. Are in total 8 piercing-uri, in ambele urechi, in limba si in buric. Este o fata slaba, dar cu un corp de invidiat. De obicei se imbraca in haine largi de culori neutre.
     Cine nu o cunoaste cu adevarat va spune ca este o persoana rece care nu baga in seama pe oricine. In schimb, ea este o fata care stie sa se faca usor plăcută si este comunicativa.
     Yuno este organizata si nu ii place atunci cand lucrurile ies de sub controlul sau. De asemenea, nu ii place sa incerce lucruri noi. Nu ii place sa se dea in spectacol si nici sa fie centrul atenției.
     Latura ei perversa iese la iveala doar cu cine este norocos. Nu multa lume cunoaste acest detaliu despre ea, dar multi si-ar dori sa afle. Este cunoscuta in liceu pentru cat de bine arata si pentru rezultatele pe care le obține.

RELAȚII
     A avut in total trei relatii: primul baiat a fost un coleg din liceu (5 luni), al doilea este Kou Mukami (aproape 2 ani), iar al treilea Laito Sakamaki.

ABILITĂȚI
     Fiind vampir, Yuno are aceleasi abilitati ca ale familiei Sakamaki: teleportare, viteză si forță mărită, auz puternic, miros și văz foarte bine dezvoltate.

Lăcomia sa | Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum