III

428 26 4
                                    

     Urmatoarea zi nu incepe tocmai cu o atmosfera confortabila, asa cum se astepta toata lumea. Toti par tensionati la micul dejun, de parca nu s-au cunoscut cu o zi inainte si se vad pentru prima oara din nou.
     Si, dintr-un motiv nevunoscut, Yuno nu e deloc mulțumită de faptul ca poarta aceeași uniformă ca baietii, pentru ca asta inseamna ca vor merge la acelasi liceu.

     In afara de "buna dimineata", baietii nu au mai scos vreun cuvant de cand s-au asezat la masa. Isi mănâncă micul dejun in liniste, aruncand cate o privire din cand in cand unul la altul. Yuno este singura de la masă care nu se atinge de omleta si doar isi muta bucatele dintr-o parte in alta.
     Incepe sa se gândească la cat de tacuta este Yui de cand a ajuns aici. Nu stie daca asa s-a obișnuit din cauza baietilor sau daca a pățit ceva, dar aceasta nu este Yui pe care ea o cunoaște. Yui de acum se uita mult in gol, este mult mai retrasă si pare ca nu vrea deloc sa fie aici.
     Yuno se întreabă de ce nu a vrut sa știe nimic de Yuzu de cand a ajuns. A aflat de plecarea ei imediat ce s-a intamplat? De ce nu mai este atat de veselă si amuzantă ca înainte? De ce nu o mai ia in brate de fiecare data cand are ocazia?
     Încearcă sa revina la atitudinea sa calma si sa lase întrebările pentru mai tarziu, dar starea depresivă a surorii o deprimă si pe ea.

     ㅡ Inca mai ai colierul de la mama.

     In sfârșit! Yui a spart gheața si a început sa vorbească. Asta o face pe Yuno sa răsufle ușurată.

     ㅡ Doar stii ca nu l-am dat jos niciodată. Ce-i cu intrebarea asta?

     ㅡ Mi se pare ca ieri nu l-am vazut, dar cred ca nu am fost atentă. M-am bucurat asa de mult ca sunt din nou aici încât nu m-am uitat prea bine la ce porți.

     Yuno zambeste, dar nu se uita in ochii lui Yui. Ieri nu i-a simțit deloc entuziasmul. In schimb, ea alege sa-i caute ochii lui Ayato, care erau deja ațintiți inspre ai ei.
     Baiatul astepta de ceva vreme ca fata sa se întoarcă inspre el, fiindca a realizat ca a gasit una dintre asemanari si are nevoie de o mica verificare din partea ei.

     ㅡ Si Kanato are un cadou de la mama noastră. Nu cred ca i-a dat vreodata drumul. Ai vazut acel urs stupid pe care il tine in brate?

     Kanato ii ignoră insulta si lasa furculita sa ii cada din mana, pe farfurie.

     ㅡ Teddy mi-a spus deja ca ii place colierul tău. Tu ce imi poti spune de Teddy?

     ㅡ Ma bucur ca avem ceva in comun, Kanato, spune uitandu-se rapid la Ayato.

     ㅡ Haide, Yuno, faci totul sa devina mult prea evident. Unde mai e distracția daca va fi atat de usor si in continuare?

     In afară de ei, nimeni de la masă nu intelege despre ce e vorba, asa ca Yuno se amestecă in mulțime.

     ㅡ Despre ce distracție vorbiți si de ce nu sunt si eu invitat? il întreabă Laito pe fratele său.

     ㅡ Ayato, zău ca nu te inteleg. Poate imi explici si mie, îi reproșează Yuno adversarului.

     ㅡ Ah, deci tu chiar joci serios.

     Ayato ii zambeste si isi lasa furculița pe masa pentru a-si incrucisa bratele la piept.
     Restul fraților, împreună cu Yui, nu inteleg in continuare despre ce vorbește Ayato, dar au presupus ca, venind din partea lui, chiar nu avea sens.
     Ca sa scape de situația incomoda in care se află, Yuno isi strigă una dintre servitoare si o roaga sa pregătească ceai pentru doritorii de la masă. Astfel, il opreste pe Ayato din a mai vorbi fara rost si le atrage atentia celorlalti.
     Dupa cateva minute, servitoarea se întoarce cu o tava pe care se aflau trei cești de ceai verde. O așază pe fiecare in dreptul celor care au cerut.

Lăcomia sa | Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum