Dok sam kupovao, u dućanu sam sreo, nećete vjerovati, Kolindu Grabar Kitarović. Bila je to svojevremena hrvatska predsjednica koja je bila osobito aktualna zbog svog prezimena, pa su je brojni mrzitelji ismijavali (osobito na društvenim mrežama) s obzirom da u prezimenu sadrži kolokvijalni naziv za muški spolni organ. Htio sam je pitati za autogram, ali bilo mi je neugodno s obzirom da je bila na jednom odjelu usred kojeg bi bilo neumjesno tražiti autogram. Naime kupovala je kobasice na suhomesnatim proizvodima. Ne znam bi li se vi usudili tražiti autogram od osobe koja je prije tog upravo izrekla 'molim vas jednu kobasicu'. Namjerno sam sporo prošao pokraj nje kako bi me uočila i namjestio jedan vrlo iskren smiješak, ali žena me nije doživjela. Razočaran, izašao sam iz dućana sa psećom hranom u rukama, no u sebi, ipak mi je bilo drago što sam imao priliku proći pored Predsjednice.
Šok me dočekao kad sam kraj mog Kristijana ispred dućana vidio masu djece sa svojim smartfonićima koji su svi od reda slikavali Kristijana. Zanimalo me što je toliko zanimljivo i zatimse probio kroz gužvu. Kiki me pogledao, oči u oči, s najizbezumljenijim pogledom do sada, a atrakcija je bila u tome što su ga ista ova dječurlija prerušili u Lady Gagu, naime obukli su mu haljinu od mesa. Kad sam tovidio na njemu, žešće sam zaridao izazvavši uprtanje svih pogleda klinaca u mene. Naglo se uozbiljih i poslah djecu doma, a haljinu od mesa sam mu dao da jede. Besplatan ručak, kud ćeš bolje. Šteta što se nisam požurio i izbjegao situaciju u kojoj je predsjednica čula kako sam tješio mog Kristijana i govorio mu kako sasvim lijepo izgleda kao Lady Gaga. Hranu za štence sam kasnije odnio onom barbi, vlasniku kuje, je li.
YOU ARE READING
Sezona parenja
HumorJedna ležerna, laganini priča o psima, parenju pasa i svime što ide uz to.