8

3.5K 123 9
                                    

"Er is iets gestolen uit het chemielokaal en iemand beweert jou daar voor het laatst gezien te hebben" De directrice praat langzaam maar tegelijk ook dreigend. "Dus..?", vraag ik alhoewel ik al weet waar ze naartoe wil. "Het spijt me Rosalie, maar op deze kostschool leer je goede manieren. Iedereen doet hier flink zijn best. Maar jij.. Ik ga je moeten straffen, het kan niet anders: ik ga je paardenstaart afknippen" Ze kijkt heel zelfzeker.
"Wat? Ik heb niks gedaan!", schreeuw ik uit. "Rosalie, jouw toon wordt hier niet aanvaard! Je moet altijd beleefd blijven tegen een hogere!" Nu zie ik haar echte kant: de kant van een heks.
"Ik verwacht je morgen in mijn kantoor, nog een fijne dag en tot morgen" Ze doet de deur achter zich dicht en ik hoor haar hakken nog nazinderen in de gangen. "Shit", mompel ik.

Ik doe mijn paardenstaart aan en bekijk mezelf in de spiegel. Stel je voor: ik en kort haar! Pff... Ik pak mijn schooltas en ga naar mijn locker. "Hey schoonheid!" "Dag James", zeg ik met een geërgerde blik.
"Ik heb het gehoord" "Wat heb je gehoord, James?" "Van je paardenstaart die geen paardenstaart meer gaat zijn" "Hoe weet je dat?!", ik schrik, waarom weet hij dat? "Ik weet alles!" Ik kijk hem boos aan. "Maar... als je naar mij luistert dan kan jouw paardenstaart blijven.." Hij kijkt me uitdagend aan en daar hou ik niet van. "Zeg" "Als jij jouw paardenstaart wil houden", begint hij, "dan... moet je me kussen!" Hij lacht vrolijk, zo vrolijk dat ik hem wil slaan. "Nee, liever niet", zeg ik nonchalant en ik loop door maar hij geeft niet op. "Oke dan, dag Rosalie!", wuift hij me na en maakt een knippend gebaar met zijn handen.

BADBOY ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu