Měla bych se představit. Takže: jsem Gaia (Džaja). Je mi 16 a s rodiči jsme se přestěhovali na předměstí, a proto jsem taky musela změnit školu. Nebudu přece dojíždět každý den 50 kilometrů. Právě se skončilo léto a za těch pár dnů co už jsme tu natrvalo, jsem poznala pár děcek z ulice. Ale že by to byli nějak důvěrní přátelé se říct ještě nedá.
Další docela normální den. Dneska je to ale jeden z prvních dnů v nové škole. Budu se snažit zapadnout. Na předchozí škole se mi to moc nedařilo. Vešla jsem s batohem na zádech do třídy a sedla si do jedné ze zadních lavic. Po několika minutách sezení se sluchátky v uších, si ke mě přisedl vysoký kluk, s dlouhýma blonďatýma vlasama a oříškovýma očima. Otočil se na mě a s úsměvem zamával. ,,Ahoj, jsem Kryštof, ale mám přezdívku Keichi." Zastavila jsem hudbu a vytáhla si sluchátka. ,,Em, ahoj! Jsem Gaia. Jsem tu nová takže... no ... vypadáš sympaticky." Usmál se a pohladil mě po hlavě, jako když v anime. To bude fanoušek, stejně jako já. ,,Fanoušek anime, co?" pousmála jsem se s přikrčenýma ramenama. ,,Jo, totální." usmál se a vyplázl jazyk. Zasmála jsem se. Tuším že to bude dobrý kamarád. Zazvonilo a vstali jsme před učitelkou. Představila mě třídě a pak jsme mluvili o školním pořádku.
Po čtyřech vyučovacích hodinách jsme s Keichim kecali cestou domů, protože bydlí blízko mě. Potěšilo mě to, protože jestli naše kamarádství bude pokračovat, bude jednoduší se spojit. Zastavili jsme před mojí bránou a rozloučili jsme se. Zase mě se smíchem pohladil po hlavě a s pozdravem ,,Čau zítra!" odešel domů. Vešla jsem dovnitř, zula se a vyběhla s báglem na poschodí do svého pokoje. Hodila jsem tašku ke stolu a lehla na postel. Vytáhla jsem mobil a šla na facebook hledat Keichiho. Našla jsem ho docela rychle. Takových kluků není moc. Jsem ráda že je to takový dobrý kámoš už od začátku. Zapískala jsem do domu na našeho psa Tesáka. Hned přiběhl. Vypadá trošku jako vlk, protože je to vlčák a má šedivou srst. Ale je dost přítulný. Pohladila jsem ho po hlavě, poškrábala za ušima a on mi olízl ruku. Vyskočil mi na postel a lehl si vedle mě. Vzala jsem si tužku a papír a čmárala jsem si nějaké blbůstky. Cinkl mi mobil. Keichi mi psal.
K (Keichi) - Ahoj! Říkala si že máš psa. Kdy s ním chodíš ven? Že by jsme chodili společně, jestli chceš.
G (Gaia) - Ahoj. No jasně že můžem! Bude to mega, aspoň se poznáme líp. Mimochodem, jmenuje se Tesák (+ fotka Tesáka)
K - Ten je roztomilí...
Bla bla bla bla .... nedůležité kamarádské kecy....
Well, doufám že se první část líbila! Začátek a takové obkecávačky se vždycky píšou nejhůř.
-Rose
ČTEŠ
Life of Werewolf girl
FantasiNa první pohled docela normální holka, ve světě lidí stejných jako ona. A přece byla výjimečná.