Lėta mirtis 2dalis

54 10 0
                                    

Šiandien antradienis ta diena per kurią pradėsime mokytis...
Aš atsikėlusi pagalvojau ar ši diena bus kuom nors ypatinga?Ir pati sau atsakiau jog ypatingų dienų nebūna ypač man....
Įžengus į mokyklą pajutau tą sunkų jausmą ant savo krūtinės.Žinojau jog pasikeitimų nebus ir šiandien vėl patirsiu tą psichologinį skausma,privalėsiu šypsotis,nors vidui verksiu ir rėksiu,bet vistiek niekas neišgirs.
Atsisėdau į savo suolą ir pradėjau piešti savo skausmą

Prie manęs priėjo mokytoja ir paklausė:-Gražu,bet kodėl pieši ne tai ką aš visiems liepiu?-Todel nes aš ne visi,aš piešiu tą ką aš noriu jai nepatinka rasykit dvejetą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prie manęs priėjo mokytoja ir paklausė:
-Gražu,bet kodėl pieši ne tai ką aš visiems liepiu?
-Todel nes aš ne visi,aš piešiu tą ką aš noriu jai nepatinka rasykit dvejetą.-atšiauriai atsakiau.
Ji atsiduso ir nuėjo.Aš sėdėjau pačiam gale nes tik ten manęs nemato.Aš klausiau muzikos ir laukiau kol pasibaigs pamoka.
Baigėsi pamokos.Išėjau iš mokyklos pamačiau savo klasiokus kurie manes jau laukė.Kaip man molonu manęs  nors kas nors laukia....
Aš bandžiau praeit bet dėja nesekmingai. Mano daiktai buvo išmėtyti o iš manęs pačios buvo padaryta lyg bokso kriaušė.Bet jau nedaug liko greit viskas baigsis....
Grįžau namo pasiėmiau peiliuką ir paleidau savo skausmą su krauju.....
Kai ranka paliečia aštrus peiliukas ir išsilieja kraujas, skausmas kuris būna vidui pereina per visą kūną o tada išeina su krauju. Tai kaip narkotikas.Norisi dar ir dar vis stipriau ir stipriau.
Padėjau peiliuką ir nuėjau miegoti vis dar jaučiau kaip kraujas liejasi per mano ranką,bet aš užmigau.
Kiekvieną naktį maldauju Dievo jog ryte nebe atsikelčiau bet dėja visada atsikeliu. Žmogus nesupranta kurie žmonės kenčia o kurie ne,bet kas blogiausia jie ir nenori suprasti....
Mane visada juokina mokytojos kurios bando padėti ir kalbėti.Mokytojos tesiog dirba savo darba,bet dėja ištikruju jiems nerūpi ir tai žiauriausia.....
Aš nekenčiu saves,bet dar labiau nekenčiu veidmainių žmonių.
Žmonės yra savanaudžiai jiems nerūpi kaip kas jaučiasi.
Noriu palikt viską,bet kai kas mane stabdo....Bet tas metas ateis visi bus laimingi kai manęs nebus....

Lėta MirtisWhere stories live. Discover now