Taigi dar viena diena...
Buvom su tėčiu ligoninei dėl mano kojos man uždėjo naują gipsą.Tėčiui nesakiau kas tai padarė pasakiau jog pati sugebėjau sulaužyti gipsą.
Nežinau ar patikėjo,bet manau jog jis nelabai norėtų sužinoti kas man darosi....
Šiandien neėjau į mokyklą ir net nežinau kaip man reikia pratemti visą dieną namuose su savo mintimis.Pas mane minčių daug kaip pratemti tą dieną,bet nežinau kodėl norisi tesiog verkti,pjaustytis ir numirti...
Aš turiu nuostabų tėtį kuris mane myli, kuris padarytų tikriausiai viską, kad tik būčiau laimingas žmogus,o jeigu nusižudysiu tėčio pastangos nueis vėjais jam bus sunku tai ištverti.Aš negaliu jo palikti,nes dabar jis tikrai neištvėręs gali pats sau kažką pasidaryti o aš to nenoriu.Noriu jog jis būtų laimingas. Nežinau kaip pačiai būti laimingai,kaip susitaikyti su tom patyčiom?Kaip mylėti save kai tave drabsto purvais?Kaip rasti jėgų kovoti su savo demonais ir dar kitų demonais?Kaip nepasiduoti?
Tiek daug klausimų į kuriuos nėra atsakymų....
Tie klausimai mane lydi kiekvieną dieną o atsakymai neateina ir tai mane žudo iš vidaus...
Bet gal ateis ta diena kai vis dėl to kažkas pasikeis mano gyvenime kai aš ir vėl galėsiu ištikrųjų šypsotis...
Manau gal ir nereikėtų prarasti vilties,bet kodėl tai taip sunku?
Nežinau gal problemos manyje ką aš ne taip darau?
Kur aš suklydau?
Gal man reik kovoti ne su kitais o su savo vidinėmis problemomis?
Ištikrųjų už mane yra dar daugiau žmonių kuriems išvis blogai, kurie galbūt neturi kokios nors kūno dalies, neturi šeimos,neturi namų...
Aš turiu namus, turiu šeimą turiu viską ko reikia.Tik galbūt neturiu suvokimo o gal pasitikėjimo.Nežinau tiksliai ko,bet dabar pradedu suprasti jog man kažko trūksta.Reikia pagalvoti ką aš blogai darau...Reikia pradėti nuo savęs.Ir jei noriu,kad kažkas pasikeistu turiu keistis pati...
Bet ar tuos pasikeitimus pastebės.O ką man keisti?
Charakterį? Elgesį? Mokslą? Stilių? Ką?
O gal paprašyti pagalbos? Ne negaliu to padaryti aš nepasitikiu kitais...
Tai gal tame ir problema aš nepasitikiu kitais!? Gal dėl to aš ir kenčiu?! Gal reiktų pakeisti savo pasitikėjimą kitais o gal pasitikėjimą savimi?
Manau man reikia keistis....
Jeigu keisiu save gal ir pakeisiu kitus.
Manau turėčiau pakalbėti su tėčiu....
YOU ARE READING
Lėta Mirtis
Teen FictionEma papasokos kas yra patyčios ir kaip kovoti ir koks tai jausmas! Tikiuosi kad skaitydami šią istoriją jūs pagalvosit jog patyčios privalo liautis nes tai yra mirties nešėjos ir žmonės kurie tyčiojasi yra žudikai! Good luck!!😉