"Lėta mirtis" 4 dalis

31 9 2
                                    

Grįžau į mokyklą.Buvau su ramentais,nes nevisiškai galėjau vaikščioti...

Buvau su ramentais,nes nevisiškai galėjau vaikščioti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

IÅ¡girdau replika apie mano situacija su ramentais...
*Ne tik baisi,bet dar ir invalide*
NorÄ—jau atsikirsti,bet nutylÄ—jau.
Aš niekada nežinojau ant kiek mano klasiokai gali būti žiaurus iki šiandien, būtent šiandien sužinojau kokie jie žiaurūs padarai. Dabar sužinosite ir jūs...
Kai baigėsi pamoka išgirdau daug skaudžių žodžių dėl mano būsenos (kojos) bandžiau nekreipti dėmesio,bet vienas žodis mane paveikė *apsimetėlė* aš žiauriai nesupratau kodėl man taip pasakė,bet aš nieko nepasakius nuėjau prie kitos pamokos kabineto.Mokytoja priėjo prie manęs ir paklausė ar viskas gerai (tai buvo muzikos mokytoja) o aš jai atsakiau jog geriau nebūna bent gyva esu ir tuom džiaugiuosi. Aišku aš eilinį kartą jai melavau,bet ji nusišypsojo ir nuėjo.
Po to buvo truputį ramiau,bet kai baigėsi pamokos supratau jog jie ateina iki manęs ir kažkas bus blogai.Ir aš atspejau...
Jie mane sustabdė,pradėjo stumdyti ir vienas po kito pradėjo rėkti ant manęs *apsimetėlė* *apsimetėlė* *apsimetėlė* Aš bandžiau praeiti su savo ramentais,bet staigiai vienas iš klasiokų atėmė iš manęs ramentus ir juos užmetė ant stogelio. Aš nugriuvau ir tada pasirodė jų žiaurumas.Jie pradėjo mane spardyti o kas blogiausia jie sulaužė mano gipsą.Aš neištvėriau pradėjau verkti o po to rėkti kad man padėtų. Jie išsigando nes kaskoks vyras pradėjo eiti link jų.Jie pabėgo. Vyras padėjo atsikelti,paėmė nuo stogo ramentus padavė man ir išėjo.Aš dar spėjau jam sušukti *Ačiū*
Grįžau namo,namie nieko nebuvo.Aš verkiau ir supratau jog žiaurumui rybų jiems nėra.
Aš noriu jog visa tai baigtųsi.
Man per sunku kentÄ—ti tai kiekvienÄ… dienÄ…...
Jau numanot kas vyko toliau...

Žinau jog neturėčiau to daryti bet tai vienintelis dalykas kuris padeda...
Nežinau ar rytoi turėčiau eiti į mokyklą....
Gal kada nors man neteks daugiau eiti į mokyklą ir kentėti tą skausmą bet kaip palikti tėtį?....
Dėl jo aš kvepuoju dėl jo bandau gyventi,bet po truputį pasiduodu....

Lėta MirtisWhere stories live. Discover now