2. Ice-cream

342 28 6
                                    

Táto časť je venovaná mojej čajke :* uži si časť <3

Z pohladu Brooklyn

Ležala som na deke a opaľovala som sa. ,,Hej Brooklyn poďme už do vody. " povedala Clair. Moja BFF od narodenia. Naše maminy v ten istý deň rodili a aj boli na rovnakej izbe :D No späť do reality.

,,Ok už idem." neochotne som sa postavila na nohy a kráčali sme k bazénu.

Clair skočila do vody a ja som sa tam ostala pozerať do vody.

Zrazu do mňa niekto strčil a ja som sa zjebala do vody.

,,Ty kokot jeden skurvený pojebaný!"

začala som kričať na celé kúpalisko.

,,Sorry to bolo omylom." ospravedlnil sa a zdvihol ruky na obranu. Až teraz som si všimla že bol kurevsky sexy. Vypracované telo, jedna ruka celá potetovaná, hnedé vlasy nagélované dohora, hnedé karamelovo-čokoládkové oči a pery vytvarované do srdiečka. :Ooo Proste boh. Roztápala som sa.

Priplávala som ku kraju bazénu a rukami sa vyšupla hore. Prišla som k nemu a z celej sily do neho strčila. Spadol do vody.

,,Oops, prepáč to bolo omylom."  Muhahah som ja dobrá ! 1:1 pre mňa !

Este som sa na neho otočila a on na mňa pozeral s otvorenou pusou. S tou jeho chutnou pusov. Jáj keby som tak tie pery mohla ochutnať :D veď sa ešte uvidí ! Naschvál som si začala vrtieť zadkom ako najväčšia panička.

Došla som na deku a ľahla si. Idem sa opaľovať. Potom so mňa bude taká sexy čokoládka. A ked sa tak už rozprávame o sexy čokoládkach, na jednej deke neďaleko tej mojej sedel sexy černoch a pri ňom dve krásne deti. Usmiala som sa. Boli tam spolu taký zlatý.

Rozhodovala som sa, či tam mám ist....a ked som sa už stávala, k tej deke došiel ten boh a ľahol si. Deti na neho skočili a začali ho štekliť :D

,,Jazzy, Jaxo stačí." rehotal sa.

,,Veď počkaj Justin my sa ti pomstíme." zasmiala sa tá Jazzy.

Hmm takže Justin. Jebavý chalan, jebavé meno...proste ako som už povedala čistý boh .

Ležala som ďalej na deke, ked sa pozrel mojím smerom. Zamrzla som.

Postavil sa a išiel ku mne.

Celá som začala byť nesvoja. Veď ktoby aj nie, ked sa k vám práve chystá ten najjebavejší chalan, ktorého ste videli.

Prišiel ku mne.

,,Môžem?" ukázal na deku.

,,J-Jop." zakoktala som sa. On sa na mne uchechtol a sadol si ku mne.

,,Chcel som sa ti ospravedlniť za ten pád." jemne sa na mňa usmial a zadíval sa mi do očí. Mal krásne oči čokoládovo-karamelové a hnedé vlasy. Ooch taký chlapci ma priťahujú. Ako niežeby som bola štetka to nie....ale vlastne som este panna. Nikto mi neverí, ževraj to je blbosť, ale je to pravda.

,,To je v pohode aj ty prepáč ." usmiala som sa na odľahšenie nálady.

Tiež sa na mňa usmial a odhalil tak rad prekrásnych perličiek. Veď ten chcalan je dokonalý.

,,Tak mohli by sme začať od znovu ?" spýtal sa.

,,Jasné" úsmev som mu opätovala.

,,Som Justin " povedal.

,,Ja som Brooklyn." usmiala som sa a nastavila ruku, ale on ju odignoroval a vtiahol ma do medvedieho obiatia.

Najprv som bola nervózna ale nakoniec som ho iez objala.

,,Čo povieš na to keby sme išli aj s mojimi súrodencami na zmrzlinu ?" žiarivo sa na mňa usmial a tomu sa nedalo odmietnuť.

,,Jasné veľmi rada."

,,Oki. Idem ich zavolať." žmurkol na mňa a išiel pre nich.

Z pohľadu Justina

Žmurkol som na ňu a odišiel pre krpcov.

,,Krpci ideme na zmrzku ?" spýtal som sa a nadvihol obočie.

,,Jasné" zvýskli a už aj sa rozbehli preč.

,,Hej hej hej čakajte!" zastavili sa a očami ma priam prosili aby sme uz išli.

,,Fredo nájdi si nejakú tú prácičku veď vieš ....ja idem " žmurkol som a odišiel.

~~~~~~~~

Každý sme jedli zmrzlinu. Jazzy mala jahodovú, Jaxo čokoládovú, ja šmolkovú a Brooklyn čučoriedkovú.

,,Daj mi ochutnať Jaxo s tej čokoládovej prosim" prosikala Jazzy Jaxa.

Jaxon jej podal zmrzlinu a Jazzy ochutnala.

,Mňaaam to je dobré...ale na moju nemá nikto." zasmiala sa. Bola taká zlatá. Moja malá princezná. (Ooooo to je tak chutnéeee <3 som sa roztopila :D)

,,Brook daj mi ochutnať z tej tvojej." povedal som jej, na čo ona zaváhala. Nakoniec mi do ruky podala jej zmrzlinu a ja dom ochutnal. Nebolo tam cítiť jej čučoriedky, ale aj jahodovú chuť jej pier. Mňam.

,,Mňam." povedal som a dal palec hore.

Brook sa zasmiala a ochutnala aj z mojej.

,,Nooo...musím uznať že na to, že je to šmolková...je celkom dobrá."

,,Ja mám vkus." pošepkal som jej do ucha, na čo sa ona zachvela.

,,Takže Justin a Brook vy spolu ehm..chodíte ?" spýtala sa zahanbene Jazzy.

,,Nie." usmiala sa na ňu Brooklyn.

,,Oprava ...vieš Brook chcela povedať zatiaľ nie." usmial som sa na Jazzy a ta so súhlasom prikývla.

,,Č-čo ?" zakoktala sa Brook.

,,Nič nieje nemožné. " zaškeril som sa a ďalej sa venoval mojej šmolkovej zmrzline :D

Tak druhá časť na svete. :D Dúfam že sa páči :33

Komenty a votes vždy potešia :Ddd

*Sofi

69's Boyfriend ★Kde žijí příběhy. Začni objevovat