3. Never say never

307 34 9
                                    

Lásky prepáčte že dlho nebola časť. Veľmi ma to mrzí ale nemala som čas.  :'(

Táto časť je venovaná Regi Kubovičovej ♥♥♥ uži si časť. :333

Z pohľadu Brooklyn

,,Nič nieje nemožné" povedal Justin a zaškeril sa.

Dojedli sme zmrzlinu a pobrali sa ešte kúpať, kým je slnko.

,,Krpci do vodyy !" zakričal Justin.

,,Jupííí!" zakričali a rozbehli sa za Justinom. Ten ich zobral na ruky a isiel sa s nimi kúpať do detského bazénika. Bol mi po kolená...ani to nie. :D

Prišla som k Justinovi a sadla si k nemu. Krpci nás začali špliechať a tak sa začala poriadna vojna. Všetci ame na seba šialene špliechali. Neviem prečo, ale pri nich som sa cítila inak. Tak krásne..ani opísať to nejde.

Je mi s nimi dobre..čo dobre...úžastne.

,,,No to by stačilo." povedal Justin ..uz bol celý mokrý :D (zase ten dvojzmysel :Dd )

,,Už si mokrý čo ?" zašepkala som mu do ucha.

,,Tomu ver Shawty " zavzdychal mi do ucha ,,Veď ktoby aj nie pozri na svoje telo " zakňučal. Musela som sa zasmiať.

Jáj chlapček asi už dlho nejebal no ale má smolu. ,,Shawty nejdeme na záchody alebo tak ?" spýtal sa z nádejou. ,, Vieš čo choď si za nejakou štetkou " odfrkla som a postavila sa.

,,Alo no taak ja som to tak nemyslel."

,, Né vobéc" ironicky som sa zasmiala. Kazdy môj ex ma chcel len na sex. A to uz som ich mala 68 ..no ani jednému som nedala. Niesom predsa nejaká kurva a ani som ich moc nemilovala takže..

,,Ale Brook prosím poď sem." zakňučal. Prevrátila som očami a sadla si naspäť. Hneď ma objal.

,,Prepáč..ja som to tak vážne nemyslel." prikývla som a pozerala som sa na Jaxona a Jazzy.

,,Brook prosím nehnevaj sa." Justin zúfalo zašepkal.

,,Fájn ale Justin ja už budem musieť ísť."

Z pohľadu Justina

Čo ? Nie teraz nesmie odísť. Chcem ju mať tu. Neviem prečo ale niečo mi hovorí, aby som ju nepúšťal.

,,Čo ? Nie Brook ostaň tu prosím " urobil som psie očká. Žiadna baba ním neodolá.

,,Justin nesťažuj mi to ešte. Ja som sľúbila rodičom že dnes prídem domov skôr lebo k nám má dojsť nejaká návšteva." zatvárila sa smutne.

,,No tak.."chcel som dopovedať, ale niekto ma prerušil.

,,Brooklyn mama ti volala musíme ísť." zakričalo na ňu nejaké dievča. Tiež bola brutálne sexy ale na Brook nemala.

Brook sa za ňou otočila a prikývla.

Otočila sa na mňa a objala ma. Skoro sme spadli do vody ako na mňa skočila.

Boli sme na sebe nalepený. ,,Ach"

,,Nezvdychaj tu." jemne ma buchla do ramena. Oops asi som zavzdychal nahlas..no čo už no.

,,Tak sa maj Justin" už už chcela odísť. Zatiahol som si ju späť na seba.

,,Na niečo si zabudla." zašepkal som jej na pery.

,,Nespomínam si, že by som na niečo zabudla"zaškerila sa ,, Tak ahoj" zakývala mi a odchádzala. Och môj bože. Celý čas som sa díval na tú jej dokonalú riťku, až kým nevyšla von z bazéna. Ihneď som sa spamätal a zakričal na ňu: ,, Počkaj nedala si mi tvoje číslo. Čo ak sa už nestretneme ?" zakričal som.

,,Nikdy nehovor nikdy Bieber." zakričala a už jej nebolo.

,, Ako fasa." povedal som si pre seba.

,,Jazzy Jaxo poďte pôjdeme domov." zavolal som ich a išli sme domov.

~~~~~

Zaparkoval som pred domom a vystúpili sme. Krpci vystúpili a odomkol som im.

Celý dom už rozvoniaval. ,,Ahoj mami." zakričal som. Došla z kuchyne z varechou v ruke. ,,No čaute ako bolo ?" spýtala sa a čupla si ku krpcom.

,,Super mami a Justin spoznal také super dievča." usmial sa Jaxo a pozrelsa na mňa.

,,Ooo takže nejaké dievča héj ?" buchla ma po hrudi mama." Bože čo majú všetci s tým,  že ma búchajú po hrudi ?!

,,Ježiš áno áno bola veľmi pekná " zasmial som sa a ona so mnou.

,,No poďte sa najesť uvarila som špagety."

,,Mňáam mami ty si poklad." dal som jej pusu na čelo, keďže som o hlavu vyšší.

Zasmiala sa a odišla do kuchyne. Išiel som tiež. Pomohol som jej dať na stôl a sadli sme si.

,,Deti dnes ideme na večeru k jedním mojim známim dobre ? Je to moja kolegyňa a jej rodinka a pozvali nás na večeru." usmiala sa.

,,Chcel som ísť s Fredom večer von ale zruším to. " falošne som sa usmial.

,,Justin ďakujem."

,,V pohode" povedal som a dal som tanier do drezu. ,,Bolo to vynikajúce mami." povedal som a odišiel som do izby.

Hodil som sa na posteľ a do mysli sa mi dostala Brooklyn. Tak strašne ju chcem stretnúť alebo mať jej číslo, facebook, twitter..to je jedno len chcem mať na ňu kontakt.

Povzdychol som si. Musím sa ísť prezliecť zachvíľu pôjdeme.

Išiel som do kúpelne a zhodil zo seba oblečenie. Vošiel som do sprchy a pustil na seba horúcu vodu. Naniesol som si na seba šampón a umyl si vlasy. Zmyl som zo seba všetkú penu a vyšiel som zo sprchy.

Utrel som si telo a v uteráku prešiel do izby.

Mám kúpeľňu v izbe. Prešiel som ku skrini a vybral som si biele V- čkové tričko, čierne chachi momma a zlaté supry. Následne som sa obliekol a prišiel do kúpeľne. Nagéloval som si perfektne vlasy dohora žmurkol na seba v zrkadle.

Zbehol som dole schodmi a mohlo sa ísť.

Z pohľadu Brooklyn

Preboha čo si mám obliecť ?! Práve teraz stojím pred skryňou ako socka a už asi 20 minútsa do nej pozerám.

Bože ja vážne neviem. Ešte som sa tam pozerala ako taký puk a po snáď hodinovom rozmýšľaní som si vybrala bledomodré kraťasi s vysokým sedom, fialové tričko nad pupík s nápisom Single a nakonirc som to doladila krémovými balerínkami. Na ruku som si dala ešte náramky a išla som do kúpeľne.

Rozhodla som sa, že sa namaľujem jemne. Na oči som si naniesla špirálu, mačaciu linku a na tvár som si naniesla make-up a púder. Hotovo. Usmiala som sa na seba v zrkadle, keď akurát zazvonil zvonček. 

Zbehla som schody dole a mama už vítala našich hostí. 

Pozrela som sa na nich a akurat sa vyzúvali. Ten chalan sa zdvihol a ja som mala ústa do tvaru :O . Predomnou stál.....

To be continued .....

No babenky dalsia cast :Ddd urcite viete kto tam bude :33 mne osobne sa táto časť moc nepáči :/ neviem či to má význam písať ďalej :( prosim votes a komenty potešia

*Sofi

69's Boyfriend ★Kde žijí příběhy. Začni objevovat