Chapter 11

21 5 4
                                    

Ma tot gandesc la el...La Ryan dăă..hm..imi place cand e gelos..dar totusi e rau cand e gelos.ca la Marco..săracul ^-^
As putea sa il invit pe Mike...un prieten vechi..care sa mutat de curând aici..si mda, e mai mare si mai tare decât Ryan..insa nu vreau sa-i fac rău..
*   *   *
Dupa ce vorbesc cu Mike..imi spune ca va ajunge peste 5 minute..fix atunci cand Ryan va trece prin parc..stiu tot ce face..
Eram in parc...eram cu Mike pe banca..
-Vine! Spune Mike..
Dupa ce ne uităm unul la altul Mike ma sărută, stai asta nu era in scena..
Ryan vine si ii trage un pumn..in piept..cade la pamant iar Ryan ii trage un picior unde-l doare mai tare..
-Asta patesti daca te iei de fata mea! Spune Ryan nervos..
-IDIOTULE!...el e iubitul meu...ce ai cu el..????
-Credeam ca iti face rău!!!Spune el nervos..
Ii dau drumul la mana si il privesc cu lacrimi, si stiu ca atunci cand il privesc asa  il doare...
-Pleaca!!spun eu trista..
Il ridic pe Mike...si in timp ce il puneam pe banca il intrebam:
-Esti bine?
-Stiu ca a fost doar asa, de al face gelos..dar nu ma las pana nu il doare si pe el..
-Bine, Calmeazate..!!spun eu agitată..
-Ryan !!!! Hai aici...striga Mike..
-Mai vrei doi pumni ?? Intreaba Ryan zâmbind..(nesi)
-Eu o fac corect..nu prin bătaie ;) !! Spune Mike prietenos..
Dupa care ma sărută si rămân complet blocată..
La marginea străzi era Diana iubita lui Mike..care îl văzuse pe acesta cum ma sărutat..a venit aici plina de lacrimi si tremurând..
-Draga? Ce faci aici?? Intreaba Mike, şocat ^-^
-Te-am vazut...o sarutai, numi vine sa cred..sunt de 3 săptămâni împreună..si deja te-ai plictisit?? Intreaba Diana..
-Nu, logic ca nu m-am plictisit...te iubesc Diana..!! O sa-ti povestesc totul..credema!!
-Nu !! NU MA IUBESTI..spune Diana intoracandui spatele..
-Ba da...striga Mike...te iubesc mai mult decat o faci tu..si o sati dovedesc..acum hai sa mergem acasa..
Fara cuvinte Diana la luat pe Mike de mână si s-au dus acasa..
Am rămas singura cu Ryan...oare ce va face?

♡Viata♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum