Chapter 4

15 5 0
                                    

-Da stiu insa, fata asa ma calcă pe nervi, nu o suport si sti de ce...spune ea punanduse jos...
-Vreau sa stiu si eu motivul...de 17 zile vin in fata casei tale si ma rog ca de fiecare data sa imi spui "intra" sau "numai 5 minute"...poti sa imi dai si un minut..dar lasama sa-l vad..pe Ryan...nu inteleg ce ti-am facut ???spun eu plina de lacrimi...
-Fetelor gata...nu va certați!!
D-na Morgan s-a ridicat in picioare si m-a tras de păr....m-a dus pana pe celalalt hol...si mi-a spus...
-Asculta domnisoara, de cand te dai tu asa de importanta..?? Vrei sa sti motivul.? Asculta...motivul e ca atunci cand te vad, imi imaginez viața ta!!! Adica tu nu esti fata potrivita pt. fiul meu, chiar daca va iubiți...mi scârbă de tine..parca ai avea râie -_-spune ea făcând un pas in față...
Ma asez pe scaun si incep sa plâng...
-Chiar asa de rea nu te-an crezut..spun eu ridicanduma...dupa chip esti frumoasa pari ca un înger, dar pe dinăuntru esti ca drq*, esti rea si nemiloasa !!!!!!!!
D-na Morgan uimită, imi trage o palmă peste față...dând cu capul de perete si lesinand...
D-ul Morgan, vine repede la mine...mirat o i-a de mana pe D-na Morgan si o duce...Nush unde..
Eu rămân singura acolo, in frig...ghemuita, si cu sânge la cap...sper sa vina un doctor...
Deodată ma trezescbsi vad negru....

♡Viata♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum