-Amy cica!-húzta kegyetlen mosolyra a szájat.-Jack hátulrol fedezz, ne gyere ide!-szinészkedett.Igaz én még mindig hátrafelé kúsztam vagy legalábbis próbaltam.Gyorsan befogta a számat Alex hogy nehogy sikitsak.-Ha jót szeretnél magadnak most szépen megfordulsz csendben ,és leveszed a nadrágocskádat,oké?-suttogta. Én nemet intettem a fejemmel amikor is a bokámra helyezte a súlyát.Halkan nyögtem egyet a fajdalomtól. Végül megadtam magam és hasra fordultam aztan tettem amit mondott...
-Most szépen szétfeszíted a hátsód.-tettem amit mondott.Épp,hogy csak hátra fordultam lattam hogy leveszi a gatyájat és az alsóját ami alatt igen keménynek látszó férfiassága ált.Már térdepelt volna le,hogy belém állítsa amikor:
-Jack segíts!-kiáltottam.A fiú rögtön jött és letépte rólam Alexet.
-Hogy képzeled ?Te mocskos szemétlada!
~~~~~~~~~~~~~~~Jack~~~~~~~~~~~~~~
Már egy ideje távol volt Alex amikor egy lány hang hozzám intézett egy segítségkérést.Rögtön futottam.
Amint megláttam Amyn térdepelni Alexet álló farokkal éreztem ,hogy valami bekattan.Igaz nem ismerem a lányt de szeretem.Ha valaki bántaná nem tudom mit tennék.Rögtön letéptem Alexet és elszakadt a cérna.
-Hogy képzeled ?Te mocskos szemétlada!-ordítottam teljes torokból.-Egy vedtelen lányt bántani?-meglepődtem magamon eddig csak kurtam volna a lányokat addig amíg meg nem találom az igazit.Most megtaláltam.
Alex csak mosolygott még mindig.
-Mi van Jack te szeretned kezdeni?
-Dögölj meg!-ezzel ráleptem arra ami ált neki.Egy elfolytott kiáltassal felhúzta a gatyájat és elfutott...
~~~~~~~~~~~~~~Amy~~~~~~~~~~~~~~~
El sem hiszem,hogy Jack megvedett.Alex lelépese után Jack behunyt szemmel felhúzta a gatyám .
-Nem állsz fel hercegnő?-kérdezte kedvesen.
-A bokám fáj.-mutattam a fájó pontra.Persze Jack erősen és lovagiasan felkapott úgy mint egy menyasszonyt és elindultunk.Persze eszembe jutott a hívás.
-Várj ! Megnézem ki hívott.-elővettem a telefont és reménykedtem,hogy nem anya.És tárcsáztam.
-Sziaaa anya!Mizu?-próbáltam terelni a szót mivel tudtam miert hívott.
-Szia kislányom hol vagytok?-kérdezte komolyan.
-Bevásárolunk mert úgy döntöttünk mi csináljuk az ebédünk.-blöfföltem.
-És mikor jösztök?
-Hát mivel bio paradicsomból akarjuk hát délre?-próbálkoztam.
-De akkorra itt legyetek!Puszi.-és letette.
Folyt köv. #Lucy #Gigi
أنت تقرأ
Barátság extrákkal vagy annál több +18
عاطفيةOlvass bele.😉 Néhol 18+ csak saját felelősségre! #Gigi (Alap szerelmes) #Lucy (18+ részek)