Erősen 18+++
A kis kalandunk után tovább mentünk .
Csendben,elején kicsit lihegve vitt az ölében.
-Reggel még te akartál dugni.Most miért állítottál meg?-néztem rá.
Nem válaszolt.Kiugrottam az öléből és rögtön éreztem a bokámba a nyilalást. Sétáltam egy ideig mikor megfogta a csuklóm és vissza húzott magához.
-Tetszel,kívánlak meg minden. De neked nem veszem el a szüzességed addig amíg nem szeretjük egymást.Meg se csókollak de érzem ,hogy több is lehet majd.-lehajolt és már majdnem összeértek ajkaink amikor azt mondta félmosolyra húzott szájra-mondtam hogy nem.Lehet hogy mással megcsinálnám de veled nem.~~~~~~~~~~~Eközben Alexnel~~~~~~~~~
-Hogy képzeli?Megvédi azt a kurv@át?-beléptem a furgonba ahol a lányok épp beszélgettek FELÖLTÖZVE!!-Mér'nem vagytok meztelenek?-ordítottam dühből.
-Bratt hívott és azt mondta ,hogy a barlangban kell lányokat felvenni és mi csak látványművészek vagyunk.-nyavajogta Amber.
-Ok -fújtam ki a levegőt .Hisz a frisseket ugy lehet mozgatni ahogy akarom.A barlang egy tábor ahol a dugásra specialízálódtunk. Általában én és Dan veszünk fel lányokat.
-Hello!-léptem be Denhez.
-Csao.Hallottam egy szüziket fogunk felvenni és a tied lessz-kacsintott.
-Szüzet?-nyaltam meg a szám.
-Sziaszok fiúk-nyomták be a lányt a szobába.-Kate vagyok.
-Hello,én Alex ő Den.Most kerlek álj a rúd ala-mutattam a köztünk álló rudra amihez hozzá szoktuk bilincselni a lányokat. Oda állt.Megtörtént aminek meg kellett.Letéptük a ruháját.
-Miert téptétek le a ruhám?Csak fehernemű van rajtam!-sipitozott.
-Már az se lessz nemsokára szüzike.-mosolygott Den.Levettük a maradék ruhadarabot is.Fogtam a borotvát és leborotváltam a szőrös puncikáját.
-Kapcsold le a bilincset!-utasítottam a társam.-te meg menny oda!-mutattam a csajnak.
A fürdőkádba beleült és én vele szembe.Elkeztem mosni a mellét közben gyúrogadtam egy picit aztán a puncikáját simogadtam és felnyúltam .
-Mivan?Nem tetszik?-horkantam fel.
-Ez jobban tetszene-mosolyodott el először mióta láttam.Lemerült és éreztem az ajkait a farkamon.Felhúztam aztán megcsókoltam .Fel le hullámzott a csajban a faszom.Nyögtünk.Egyszer elkezdett kimászni a kádból én meg nem értettem miért.De amikor az agyra feküdt és fogta az előzőleg használt bilincsel és kibilincselte magát. Ki léptem a kádból megtörölköztem.Amikor közeledtem a Kate felé megfordult és pucsítani kezdett amit ma Amy nem akart. Elkezdtem nyalohatni a lábát hogy follyon belőle a nedv és elérjem az orgazmust.Ez nem vált be ezert elkezdtem simogatni a nyelvemmel a csíklóját erre megindult valami.
-Végre picim-mostmár bele állíthattam a farkam.-fordulj meg!
A teste elém tárult. Megcsókoltam aztán haladtam lefelé.A nyakat ,a vállát,a mellét ott nem csak puszilgattam hanem megmarkoltam az egyiket, a másikat pedig harapdálni kezdtem.
-Erősebben !-ordította sikítva.
Szoptam még rajta párat aztán men a szám további felfedező útra.A derekánál megálltam és fogtam a farkam és megint bedugtam a bilincsét levettem hogy szabadon mozoghasson alattam. Ki-be járt a farkam amikor fölém kereledett.
-Most én jövök-mosolyogta. Ő is úgy kezdte ahogyan én. A farkamat először csak tapogatta/nyomogatta aztám ráharapott. Én már elélveztem de ebből a csakból nem elég.Lihegve feküdt mellém és ki bilincselt.
-Mi ez rendőr asszony?-mosolyogtam mert azt hittem hogy rendőröset akar "játszani". Felvette egy köntöst és megmosta a száját.
-Letartóztatom.-kacsintott. Rám hajtotta a takarót amin keresztül még egyszer megfogta.-Még mindig kemény.Mark!-kiáltott.
-Én nem Mark va....
Igazi rendőrök tontottak be.
-Kezeket fel!Köszönöm Juliett-orditotta az egyik hapsi.Miközbe megcsókolta azt Mark nevezetű figurát.
-Nincs mit Mark-mosolygott a kurv@.
-engem megbilincseltek és kivezettek. 17 vagyok az életem előttem.Anyám otthon vár a gyerekemmel aki amikor született meghalt az anyja ...a húgom.Nem hittem hogy egy tini is van a rendőröknél.Hasonlított rá...
#Lucy #Gigi
ESTÁS LEYENDO
Barátság extrákkal vagy annál több +18
RomanceOlvass bele.😉 Néhol 18+ csak saját felelősségre! #Gigi (Alap szerelmes) #Lucy (18+ részek)