~~~~~~~~~~~Amy~~~~~~~~~~
Megvettünk mindent aztán haza mentünk. Ki ismertem a fiút. Szerethető és kedvelem is. A liftben leraktuk a hozzávalókat és elindultunk. Mivel elit helyen lakik anyu barátnője ezért lemertük rakni. Az ajtó fölött volt egy elektronikai emelet számláló. Marie a 15.en lakott.
0...
1...
2...
3...
4...
5...
6...
7...
Eddig csendben ment miden aztán hirtelen megálltunk .Én álltam a gombok mellett ezért nem is Jack lehetett. A villany ellezdett pislákolni aztán kiégett. Persze volt egy kis halvány biztonságifény .
-Na hercegnő most mit csináljunk?-nézett rám.
-Felhívom anyát ha felveszi elmondjuk mi történt aztán lesz valami.-tárcsáztam és persze , hogy ...
-Hangposta- néztem fel. Jack félre tolta a bevásárolt termékeket és elkezdett közeledni.
-Akkor csak ketten maradtunk igaz? Szeretnéd folytatni amit elkezdtünk az erdőben?-szívta ki a nyakam.
-Anyám ezt észre fogja venni .-mutattam a nyomra.
-Igaz előbb megismerlek-távolodott el.
Én eddig ilyen téren nem éltem ezért izgatta a fantáziám maga a szex .Na ezt ki is élve vissza húzva magamhoz a srácot és csókba rántottam. Egyre hevesebben csókolt és nyomott a falhoz. Én felugrottam a derekához és folytattuk.
Persze ennyivel nem értük be. Elkeztük vetkőztetni egymást. Már csak fehérmű választott el minket egymástól.
-Szeretlek-suttogta bele a csókba.
-Én is-mondtam vissza.
Kereste a melltartóm pántját és megtalálta kikapcsolta aztán csak annyira váltunk el hogy levegyem a bugyit ő meg a boxert. Vissza tapadtunk egymáshoz immár nem állva hanem fekve a hideg márvány padlón amikor elindult a lift felfelé persze olyan gyorsan szétválltunk . Egy nap alatt megismerkedtem Jackel és elveszítettem a szüzességem félig meddig mivel még nem rakta be.Hopp egy újabb rész.😃
#Lucy #Gigi
VOCÊ ESTÁ LENDO
Barátság extrákkal vagy annál több +18
RomanceOlvass bele.😉 Néhol 18+ csak saját felelősségre! #Gigi (Alap szerelmes) #Lucy (18+ részek)