3#

1K 56 2
                                    


MenT97: Jo a jmenuju se Honza. ;)

Já: No... jo klidně :) Já jsem Míša.

MenT97: Super :) ...No hele já teď musím jít,ale napíšu ti večer,dobře?

Já: Jojo tak zatím ahoj. :)

MenT97: Ahoj. :)

'No...je možná celkem fajn...ale to ještě nemůžu vědět,ještě se moc neznáme.' řekla jsem si v duchu.Křížkem jsem vypla chat s Honzou a vypla jsem počítač.

 Zašla jsem do obýváku za mamkou,abych jí řekla,že půjdu na chvilku ven.

18.30

  Domů jsem došla asi o půl sedmé,vzala jsem si něco k jídlu a šla jsem do pokoje a zapla jsem počítč,protože by mi měl psát Honza a Zuzka. Ano jen co jsem se přihlásila tak jsem měla na Skypu zprávu od Zuzi,ale Honza ještě nenapsal.

Odepsala jsem Zuzce a zapla jsem Minecraft,protože na Gtačko jsem neměla náladu.

Po půl hodině hraní a psaní Zuzce mi napsal i Honza. Rozzářily se mi oči radostí.

MenT97: Tak jsem tady :) Co teď děláš Míši?

Já: No hraju Mine :) Co děláš ty?

MenT97: Já teď právě přemýšlím,co budu hrát :D

Já: Aha :D Tak si můžeme zahrát spolu :) třeba Gta V :) Chceš?

MenT97: Jojo klidně :)

MenT97: A kolik ti vlastně je? :)

Já: Je mi 16 :) Kolik je tobě?

MenT97: 19 :) Tak jdeme hrát?

Já:Jo jdem :)

Zapla jsem Gta a šla jsem do onlinu. Napsala jsem Honzovi svoji přezdívku a čekala,až si mě přidá a přijede pro mě autem.

Když dojel tak jsem se nestačila divit. On má to nejlepší,nejdražšía nejhezčí auto,co v Gtačku je. Má ho v limetkově zelené barvě,což vypadá fakt nádherně.

Nastoupila jsem a on mě odvezl do své garáže, abych se mohla podívat cov šechno má. Bylo to super.

Hráli jsme spolu asi do jedenácti večer a potom jsme se rozhodli jít spát. Honza mi napsal,že mi zítra napíše.

O dva měsíce později...

Pátek

„Konečně letní prázdniny!!!" zaradovala jsem se,když jsem přišla domů.'Teď budu mít víc času na odpočívání a na hraní na počítači.Jo a taky budu moct víc chodit s kamoškama ven. Tyhle prázdniny budou super.' řekla jsem si v duchu a pousmála se.

Kluk z GTA V. || MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat