Do neděle se nedělo nic moc zajímavého.Snad každé odpoledne jsem chodila s Honzou a Tomem někam ven.Zjistila jsem,že máme s Honzou hodně věcí společných.
Neděle
*Honzův pohled
Ráno jsem šli s Tomášem do studia.Tomáš musel sestříhat moje video,aby jsem ho stihl vydat ještě před tím než půjdeme s Miškou ven.
Míša vlastně ještě neví,že točím videa na youtube.Odpoledne jí to řeknu.
„Nad čím tak přemýšlíš?" zasmál se najednou Tomáš. „Ale nad ničím." odpověděl jsem. „A vůbec...už to máš sestříhaný?Potřebuji to ještě do oběda vydat." připoměl jsem mu. „No jo jasně,jasně." protočil očima a vrátil se zpět k práci.
V kapse mi zabrněl mobil.Psal mi Gejmr.Ptal se,jestli s ním,s Jirkou a Marwem nechci odpoledne natočit video z Gta V.
'Jako je to dobrý nápad a s klukama jsem už dlouho nehrál,ale na odpoledne jsem domluvený s Míšou.' přemýšlel jsem nad tím.
Nakonec jsem vymyslel,že bych se s Míšou domluvil,že by jsme pro ni nepřijeli ve dvě,ale až tak okolo páté...A tím pádem bych to mohl krásně stihnout... 'Jo to by šlo.' řekl jsem si.
Zavolal jsem Míši a ona s tím neměla žádný problém,takže jsem napsal Gejmrovi,že jo.
„Hotovo"oznámil mi radostně Tomáš. „Super.Tak to dej uploadovat a zatím se půjdeme najíst." řekl jsem.
Zašli jsme do nedalekého McDonaldu na jídlo.
Řekl jsem Tomášovi o natáčení s klukama. „No počkej a co Míša?!"zhrozil se. „Neboj je to domluvený." zasmál jsem se a on se pak zasmál taky.
Asi kolem půl páté jsme měli dotočeno.Točili jsme na Jirkův kanál,což bylo super.Alespoň nemusí Tom nic stříhat.
„HeleTome nemohl bych jít dneska s Míšou sám?" zeptal jsem se opatrně a doufal,že nebude proti. „A to jako proč?" podíval se na mě nechápavým pohledem. „Chtěl bych s ní být sám.Chci jí něco důležitého říct..." řekl jsem a snažil jsem se na něj udělat psí oči. Tomáš se začal hrozně smát a já potom taky.
„Tak dobře Honzo.Že si to ty..." řekl a usmál se,když jsme se oba uklidnili. „Díky." zaradoval jsem se. „Ale možná by sis měl vzít kondom,nemyslíš?" řekl Tomáš a šibalsky se usmál.„Ježiš ty si fakt debil..." musel jsem se zasmát. Dneska jsem ještě neměl v plánu s ní spát.
V autě jsem napsal Míši,že jsem za chvíli u ní a že jedu bez Toma.
Zastavil jsem před jejím domem a ona už tam čekala.
Nastoupila ke mně do auta a objala mě.Tak krásně jí voněly vlasy.
„Ahoj princezno." pozdravil jsem ji. „Ahoj." odpověděla a odtáhla se. „Tak kam pojedeme?" zajímala se. „To je překvápko."mrkl jsem na ni a rozjel jsem se.
Zastavil jsem na parkovišti nedaleko starého lomu.Asi si říkáte proč ji chci vzít zrovna do lomu. No tenhle lom už není funkční.Chodí se sem procházet lidé a hlavně zamilované dvojice.Je tam hodně kamenů poskládaných do tvarů srdíček a nebo do slov.Při západu slunce je to romantické místo.Myslím,že je to ideální místo pro to,co chci udělat.
Hey guys :P
Mám tu pro vás nový díl! <3
Tak co?Taky jste rádi,že je zítra ještě volno?Já joo! :D
Děkuji za hezké komentáře u předchozích částí :* Jste super! ;) Určitě pokračujte :)
Zítra možná další díl :P
Vaše MenTolka.97
A nezapomeňte,MenT is love,MenT is life <3
ČTEŠ
Kluk z GTA V. || MenT
Fanfiction16-ti letá Michaela se přes známou hru,která se jmenuje GTA V. seznámí s Honzou. Zpřátelí se a začnou se sbližovat. Budou si rozumět? Stanou se něčím víc než jen kamarády? A jak bude Míšina sestřenice reagovat až se dozví,že se zná s youtuberem? To...