Vystoupili jsme z auta. „Kde to jsme?" zeptala se udiveně. „To uvidíš.Pojď za mnou." řekl jsem.Koukl jsem na oblohu.Slunce už pomalu zapadá.Super.
„Wow"řekla,když jsem ji dovedl na místo. „Honzo to je nádherný."usmála se na mě. „Věděl jsem ,že se ti to bude líbit." řekl jsem.Pomalu jsem se k ní přiblížil,přitáhl jsem si ji za pas a jemně ji políbil.
„Miluji tě." oznámil jsem jí. „Já tebe taky Honzo." řekla mi.Začal jsem ji vášnivě líbat a ona spolupracovala.
Pochvilce jsem přestal a objal jsem ji.Ona mi objetí opětovala.
*Míšipohled
Odtáhla jsem se od něj a zahleděla jsem se do západu slunce.Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a on mi dal ruku kolem pasu.Bylo mi krásně.
Podívala jsem se na hodiny a bylo půl sedmé.Najednou jsem dostala nápad.Nevím jestli bude mamka souhlasit,ale to bych kdyžtak nějak okecala.
„Honzo nechtěl by jsi dneska přespat u mě?" zeptala jsem se opatrně.„No...jestli to nebude vadit." pousmál se. „Ne,myslím,že ne." řekla jsem. „Tak dobře.Pojedeme už teď nebo tu chceš ještě být?" zeptal se mile. „Jo asi už pojedeme."odpověděla jsem a vydali jsme se směrem k parkovišti.
V autě jsme si při cestě povídali o různých blbostech.
„Ty jo už slyším ty Tomášovy kecy.To bude:Jak to,že si nespal doma?Kde jsi byl celou noc?" zasmál se Honza a já taky.
Vystoupili jsme před naším barákem,Honza zamknul auto a já mezi tím odemkla dveře.
„Čau mami!Jsem doma!" zakřičela jsem. „Ahoj Míši." zakřičela mamka zpátky.
Šli jsme za ní do obýváku,abych jí mohla představit Honzu.
„Dobrý den." pozdravil slušně Honza. „Jee to je tvůj nový kamarád?"podívala se překvapeně máma. „Ano mami. Tohle je Honza."oznámila jsem jí. „Ahoj Honzo." usmála se na něj.„Mami...mohl by u nás Honza přespat?" řekla jsem a dala jsem Honzovi ruku kolem krku,ale vlastně ani nevím proč jsem to udělala.On mi dal ruku kolem pasu. „Jo jasně že může...A vy spolu něco máte?" zeptala se nás. „Ehmm...Tak trochu."oznámila jsem opatrně a čekala na její reakci. „Dobře.Ale žádný blbosti,jasný?" řekla trochu důrazně. „Nebojte se my budeme hodní samozřejmě." pronesl Honza.Usmála jsem se na něj a on na mě. „To doufám Honzo.Tak běžte." řekla máma.
Tak to bylo celkem v pohodě.Máma byla celkem v klidu.Myslím,že jí to ani moc nevadí.Přece jen už nejsem malá.
Po cestě do mého pokoje jsme potkali Adama. „Čau brácha."pozdravila jsem. „No nazdar." řekl otráveně brácha a šel dál.Na Honzu se ani nepodíval. „Co mu je?" divil se Honza. „Já sama nevím.To je u Adama normální." odpověděla jsem.
Vešli jsme do pokoje a já se zeptala Honzy,co chce dělat.Rozhodl se pro Gtačko. Zapla jsem tedy počítač a nechala ho hrát.Já jsem si mezi tím psala přes messenger s kamarádkama a přes skype se Zuzkou.
„Zlato chceš našetřit na nějaké auto?" zeptal se mě Honza. „No chtěla bych Kurumu,Orisise a možná Nera.Jo a možná i Hakuchu.Ale já si na to klidně vydělám sama." „Ne já ti to vydělám,ale chvilku to potrvá." trval na svém. „Fajn,ale hlavně prosím necheatuj,nechci dostat ban." poprosila jsem ho. „Jojo neboj se...Ale vžduť ty už na Hakuchu máš." řekl nechápavě.„Aha.Tak o tom jsem nevěděla.Tak ji kup.A zelenou prosím."řekla jsem. Kývl na souhlas a já se zase začla věnovat Zuze a kamrádkám.
Najednou Honzovi začal zvonit mobil.Volal mu Tomáš.Asi proto,že už je osum a on ještě není doma.
„Mám to vzít za tebe?" zeptal jsem se,protože jsem viděla,že jede závod,takže nemá čas. „Ano prosím."
Vzala jsem tedy do ruky jeho telefon a přijala hovor. „Ahoj Tome,tady Míša." pozdravila jsem. „No ahoj.Prosim tě Honza je s tebou?"„Ano je u mě doma.Hraje Gta.Proč?" odpověděla jsem.Samozřejmě jsem věděla proč se ptá. „No a kdy hodlá dojít domů?"zajímal se. „Asi až zítra...On u mě dneska přespí."oznámila jsem mu. „Aha tak jo.Tak čau." „Čau." řekla jsem a ukončila jsem hovor.
„Co chtěl?" podíval se na mě Honza. „Aale.Jen se ptal,kdy plánuješ přijít domů." zasmála jsem se a on pak taky.
„Nemáš hlad Honzíčku?" zeptala jsem se a dala jsem mu pusu na tvář.„Jo trochu." řekl a usmál se.
Šla jsem nám tedy udělat něco k jídlu,najedli jsme se a pak jsme šli spát.
Nazdárek všichni!!! :D
Mám tu pro vás další nový díl :P
Doufám,že se vám líbí :)
Pište komentíky! (s tím vás budu asi otravovat ještě dlouho :D #sry)
A zase v neděli (snad) ;)
MenTolka.97:*
ČTEŠ
Kluk z GTA V. || MenT
Fanfiction16-ti letá Michaela se přes známou hru,která se jmenuje GTA V. seznámí s Honzou. Zpřátelí se a začnou se sbližovat. Budou si rozumět? Stanou se něčím víc než jen kamarády? A jak bude Míšina sestřenice reagovat až se dozví,že se zná s youtuberem? To...