Kemunculan Bts ❤

17 1 0
                                    

[Elite High School]

no one pov

"wow!? jinjhal daebak! besarnya sekolah ni" riang lisa bersuara

pakk!!!

"ah wae!!! kenapa hentak kepala saeng!?" tanyanya dengan kepaboan yang terserlah

"saeng ku yang ppaling disayangi please control your pabo words!" jisoo mula bersuara setelah melihat lisa dihempuk oleh si jennie

"please , this is for our good sake. so be serious please. i begging you , you and you. jebal" rose yang sejak tadi berdiam diri turut bersuara dengan nada suara yang serius. Amat jarang sekali dirinya menjadi seserius ini.

"erkk! speechless sekejap aku tengok dia ni berhujah macam ni" jennie memberi pendapatnya.

pakk!!!

"ishh!? yahhh , wae unnie hempuk jennie pulak? you know what your hand is so like poison." rungut jennie terhadap jisoo

"bluerk! padan dengan muka unnie" kata lisa mengejek jennie

"yah nerd kau diam" jerkah jennie

ya diorang dah rancang strategi dengan kebolehan yang mereka ada. nerd!? ya lisa dan jisoo akan memainkan peranan sebagai seorang pelajar sekolah yang nerd manakala jennie dan rose pula memainkan peranan yang penting dalam menjadi hotstuff sekolah itu. pernah tak tengok orang yang bapak giler cantik jadi seorang yang nerd? namun itulah hakikatnya. nerd tapi cantik. dan sudah semestinya pandai. cermin mata berbulat besar bersama rambut diikat kuda dipadankan disertai dengan skirt labuh hingga bawah lutut dan baju yang bersaiz besar iaitu yang bersaiz s. selalunya saiz mereka hanya bersaiz xs. tak lupa hotstuff pula digayakan dengan gaya yang sepatutnya. mekap dilekatkan di muka serta rambut yang blonde dilepaskan. cantik. skirt paras peha dikenakan bersama baju mereka yang bersaiz kecil daripada biasa.

back to the story!

jisoo pov

'huh!' aku mengeluh tapi cuma sekadar kecilan. aku tak nak diorang tahu apa pun. tentang apa!? ianya tentang oppa dan saengku yang masih bersekolah kat sini. walaupun diorang idol tapi belajar tetap belajar. macam mana aku nak hadap muka diorang. mesti diorang pelik. kenapa aku still nak bersekolah walaupun sebenarnya dah graduate awal dalam masa yang terlalu muda. yela nak buat macam mana otak terlalu bergeliga sebab terlalu terlebih dos kismis dan air zamzam. sama la jugak nasib macam lisa dan dua ekor sekawan tuh. lisa!? sejak umur berapa tah dah pandai pelbagai bahasa. dia kan anak kepada ... jadi tak mustahillah. unnie tahu sebenarnya lisa rindukan diorang. aku menolehkan mukaku ke arah lisa. dalam diam unnie tahu lisa merana. i know it. your happiness is actually your sadness. i'm promise that i will love you untill i'm still alive. unnie tahu yang dua ekor sekawan tu masih lagi mencuringai lisa. aku perhatikan setiap gerak geri mereka. i will miss this situation right? and i hope so. take in and take out. okey, let's begins.

"Unnie!" sergah satu suara

"Waeyo!? saengku lisa" aku tersenyum. tak sebetulnya. that was my fake smile. nasib baik tak ada sesiapa perasan

"Kenapa ramai sangat kat situ?" tanya rose yang mengundang kemusykilan sambil menunjukkan ke arah tersebut.

"Eh! rose unnie ambik soalan lisa. apahal pulak?"

"Menyampah la kau buat gaya gedik camtu. like seriusly. geli geleman." jennie menyuarakannya

"dah - dah la. shuhhh! dengar apa yang diorang sorakkan kat situ" jisoo mula bersikap serius

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 20, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

H I M !? Where stories live. Discover now