Sperietura

139 4 0
                                    

capitolul 4

  In acea dimineata am sunat pe toata lumea sa-mi  dea si mie tema la mate.

In fine am luat tema de la Liam care si-o facuse ciudar era faptul ca el nu era cu noi in clasa dar nu mai conteaza se facuse deja ora  11:30 asa ca l-am sunat pe Louis sa vad daca merge cu mine la scoala dar el mi-a spus ca are treaba asa ca am sunato pe Monica,pe Alexandra si pe Antonia sa mergem taote. S-a facu ora 12 imi i-au ghiozdanu maincalt si pornesc spre scoala care de cand au sosit cei de la one direction nu mai pare asa de naspa.M-am intalnit cu Monica.:

-Buna Monii unde este Zayn?

-Are treaba dar Louis unde e?

-.....Are treaba......

Am ajuns la scoala si am primit toate patru un mesaj in care scria:

"Draga iubii mai am putina treaba si vin la tine imediat te pup mult"

Trece prima ora ,trece a doua,trece si a treia ...

-Mai avem doua ore cunde sunt baieti ?a intrebat mirata Alexandra.

-Sunt bine la sa-i !spune Monica cu incredere.

Intra doamna de Muzica diriginta noastra si ne spune:

-Clasa a VIII C mergeti acasa sa nu vad pe vreunul pe strada aca si va faceti temele.Da ..?M-am facut destul de inteleasa pentru voi .?

-Dar mai avem doua ore....a spus Monica ingrijorata .

-Pleaca fetito naibi aca sa ce comedia naibi si maine te intorci da ?da ma zi.. da ne -am inteles copii.

-Nu nu ne-am inteles !spuse monica in soapta.

-Care mormaie ma care mormaie?

-Ursul doamna !am spus toti in cor.

-Bai deci nu ...nu da ...hai ca nuu am baut cafeaua impreuna dimineata  da...deci nu ne tragem noi de  sirete.

Am plecat aca sa unde eram tot singura ca de obicei nici nu stiu de ce mai zic asta .Ma rog...am ajuns mi-am aruncat ghiozdanul pe jos si eu m-am arunvat pe canapea si am deschis televizorul cred ca cineva a fost acasa si s-a uitat la televizor pentru ca eu l-am lasat pe muzica si acum e pe stiri .

-Aoooleeeu sa schim canalul inainte sa vorbeasca .nu nu nu nu nu se poate asa ceva nu mai merg bateriile la telecomanda ma duc sa le scimb.Ma aplec la noptiera de sub televizor si incepe:

-Buna seara doamnelor si domnilor dar mai ales fanele yrupei ONE DIRECTION.In acesta zi frumoasa insorita fara nori cu temperatura medie de 15 gede celsius , cea maxime de 35 de grade celsius si cea minima de 8grade celsius tupa brita....niiiiiccccaaaa ONE DIRECTION pe la orele pranzului cred ca era vreo ......nu stiu 11:30-12:00ma rog trupa britanica ONE DIRECTION a plecat din Romania .Mai multe date importante despre vremea de atuci cand au plecat aia ne da colegul meu .......nu am retinut inca cum il cheama .

Cum am auit asta am ridicat capul si dand un cap in mobila incepe sa sune telefonul.Era Monica :

-Da Monica ai vazut si t...

-Zayn a plecat imi spuse ea plangand .

Incepe sa bata tare tare la usa.

-Stai doua momente Monii ca bate la usa ..

-Stai calma draga ca si la mine bate .

Cu telefonul la ureche ma duc sa deschid usa .In usa era Louis in camasa lui albastra care se potiveste cu ochiisi cu un trandafir in mana spunand ca este pentru mine ..In acel moment am scapat telefonul de la ureche si i-am sarit in brate .Am sunato pe Monica ,pe Alxandrasi am invitat-o si pe Antonia si le-am invitat pe ele si pe baieti la o cafea ca sa poata sa ne explice de ce au facut asta.

Dupa ce i-am intrebat in cor toti cinci au raspuns:

-Pai deci. cand am fost cu voi atunci toate camerele erau indreptate spre noi dar acum ca cica am plecat putem sa ne continuam viata noastra de adolescenti.Ne intelegeti de ce am facut asta ?

-Da si in semn ca i-am ierta le am sarit in brate. Dupa am mai stat de vorba ,ne-am uitat la filmul THIS IS US  si apoi toti au plecat acasa ramanand doar eu cu Louis care am pregatit o cina romantica.

O intamplare ciudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum