Au fost cateva zile pline de ganduri.Am luat decizia de a merge cu ei in America.Asa ca l-am sunat pe Louis pentru ai da vestea nestiind cat e ceasul.
-Buna .....!Ce faci Louis?
-Buna .....Maria...????
-Da eu sunt cine putea fii??
-La ora asta nu stii cati ma pot suna!
-La ora...asta....??
-Da!In caz ca nu stiai este ora 3:30.
-O!Scuze!Nu nu stiam cat este ceasul.Noapte buna in continuare.
-Noapte buna iubii
In acel moment am bagat telefonul sub perna si m-am pus pe ea incercand sa adorm si eu.Dar un gand mare ma agita in fiecare moment si nu ma lasa sa dorm.
-Poate...este bine cea ce fac...Poate viata mea se va schimba daca voi merge cu ei si viata mea o va lua de la capat ?Poate....
-Da Maria fara nici un regret ai facut alegerea buna.
-Dar .....Staiun pic cu cine vorbesc?..Doamne vorbesc singura si imi si raspund...???
-Nu Maria sunt eu Monica.Probabil te-ai culcat pe perna cu telefonul sub ea.
In acel moment m-am speriat si am sarit din pat.
M-am linistit un pic afland ca e Monica .-Dar tu inca mai esti suparata pe mine??
-Nu!draga.a spus Monica.Deci peste 2 zile vin eu sa te iau de acasa.
-Dar de ce peste 2 zile??
-Pai nu atunci e plecarea?
-Eu nu stiu Louis stie.
-Auzi eu nu mai sunt suparata ca nu am motiv dar tu de ce te-ai suparat brusc pe mine ??
-Eu..??
-Da tu mi-a zis Louis...
-Ce ti-a zis??
-ca tu te-ai suparat pentru ca merg si eu cu ei in America nici eu nu am inteles prea bine dar esentialul ca te-ai suparat pe mine am inteles.
-Nu am nimic.
Atunci Monica si cu mine ne-am intins la vorba pana pe la vreo 7 dimineata. Atunci telefonul a inceput sa sune .Era Louis:
-Da Maria ce era la ora aceea?
-Vroiam sa iti zic ca am luat o hotarare ..
-De a merge cu noi?
-Da
-Super atunci peste 2 zile la ora 7 vin sa te iau sau mergi cu Monica?
-Merg cu Monica.Si apropo venind vorba de Monica cand m-am suparat eu pe ea ca merge si ea in America?
-Nu stiu dar ma intrebat de ce nu mergi??si...
-Si ce ....acum crede ca sunt suparata pe ea.
DUPA 2 ZILE.Trrrrrrrrr va suna Louis Trrrrrrrr
-Da Louis ce s-a intamplat ?
-Trezirea este timpul sa mergem in America.Cand esti gata vii pe acoperisi !
-Pe ....
-Acoperis....
M-am imbracat cu hainele puse de cu seara mi-am luat bagajul si am plecat.Pe acoperisi era Louis cu toata trupa si Monica ,Alexandra si Antonia.
-Hai sa mergem !!a spus Zayn
-Hai !au spus toti increzatori.
Ne -am urcat in avion si am plecat spre America.