Dupa petrecerea Alexandrei toti am mers in camerele noastre si ne-am culcat.Dis de dimineata insa am fost treziti toti de louis care canta cat il tineau plamani:
-Azi e ziua mea ziua mea ziua mea si.....
Ne-am trezit cu toti sa-i spunem La Multi Ani sperand sa taca.
Dar nu,nu a tacut din potriva a inceput sa cante si mai tare.Pana la ora 12:00 nu ne-a lasat sa dormim spunandu-ne:
-Daca dormiti prea mult pierdeti petrecerea.
Atunci Monica a intrat in camera mea cu viteza luminii spunandu-mi:
-Maria,eu nu i-am luat nimic lui Louis.
-Si ce vrei sa fac eu acum imi este somn.
-Hai cu mine poate gasesc ceva acum repede.
-E dimineata de craciun la ora 12.Da toate magazinele se vor deschide pentru tine.am spus eu cu o voce sarcastica si somnoroasa.
Atunci Monica a inceput sa ma loveasca cu perna in cap si stie ca asta nu imi place,asa ca ma trezesc.
-Hai,imbracate repede.
Monica spuse asta in timp ce tranti usa.Atunci m-am aruncat inapoi in pat si mi-am pus perna pe fata si eram cat pea ci sa adorm cand Monica a arucat cu un pahar de apa pe mine spunandu-mi:
-Am spus sa te scolii!
-Acum.......
In tipatele Monicai m-am trezit si tot in tipetele ei si ale lui Louis m-am inbracat intr-un tricou alb cu picatele,cu niste pantaloni scursi de blug ,sotetele mele fostforescente si perechea mea de Converse daruiti de Alexandra cand am implinit 13 ani.
Am fugit spre scari si am plecat cu Monica dar cum i-am zis si eu nu era nici un magazin deschis.
Pana la urma mi-am adus eu aminte de o prietene de a noastra din clasa a VII-a ,Cristina,care era iubita lui Justin Bieber care era invitat la ziua lui Louis,atunci am sunat-o si i-am zis sa ne i-a si noua ceva din Canada pentru Louis.
Ea a fost deacord deci am plecat acasa si m-am trantit pe canapea incercand sa dorm putin dar atunci s-a trezit Alexandra ca nu stie cu ce sa se imbrace la petrecerea lui Louis de diseara dar nici nu ne puteam imbraca in pantaloni deoarece veneau marii vede asa ca i-am sugerat Alexandrei sa poarte rochia de la Harry pe care i-a darit-o la prima lor intalnire(era o rochie rosie cu diamante inprejurul gatului).Seara se apropie cu mare usurinta in aer pluteste o umezeala reavanda ,abia simtita ,ca o prevestire.Imi verific superficial tinuta aleasa cu mare grija din dulapul meu am ales o rochie de un albastru inchis nu prea lunga dar suficient,imi indrept parul pealocuri si aud bataia usii.Intra cu multa eleganta Louis care purta un costum frumos albastru deschis care se potrivea cu ochi lui frumosi.
-Arati foarte bine Maria.
-Mersi Louis si tu arati mai bine.... am spus eu cu o voce scumpa.
Atunci Louis imi spune ca are o mare surpriza pentru mine si ca mai trebiue sa astept inca o ora.Dar eu eram imbracata.....ce puteam sa mai fac....???
Atunci mi-am scos castile si am inceput sa ascult muzica si atunci in fata ma intra repede Zayn care aruncandu-ma in pat imi spune ca vrea sa se uite la mine in oglinda.Ma asez pe sacun incercand sa citesc o carte interesnta dar vi e cu atat mai repede Liam care voia sa vada daca in acea seara va plaoua.Asa ca ma decid intr-un sfarsit sa ma uit la televizor dar mai repede Harry se pune in fata televizorului nu stiu ce mai cauta si el.Atunci nervoasa ma apuc sa scriu in jurnalul meu aceste mari cuvinte ieste din mine.Cand scriu am aceasi senzatie ca prima oara ,zambesc larg cam pana la urechi,este minunat sa simti ce simt eu cand tot cea ce simt eu...toate sentimentele,grijile sunt mazgalite cu un pix pe aceste foi albe.Scrisul ca de fiecare data ma tine in suspans.Cand scriu sau cand citesc uit de tot si de toate dar acest lucru s-a intamplat si in seara aceasta am inceput sa scriu aceasta poveste si am uitat complet de Louis si de petrecerea lui.Cobor repede si deschid usa cea mare din sticla care duce spre marea gradiana in care se tinea petrecerea.Cand am ajuns acolo am ramas uimita.In gradina erau mari vedete pe care nu speram sa le vad vreodata dar sa le si intalnesc.Acolo erau peste 500 de invitati printrecare se numara si:Eleanor Calder,Fetele din Little mix,Simon,Demi Lovati,Justin Bieber insotit de Usher,Bruno Mars insotit d e Selena Gomez si Taylor Swift.Acolo mai erau si Taylor Lauthner si restul echipei din Twailight,Nina Dobrev si restul echipei di Jurnalele vampirilor.Beyonce,Katy Perry,Rihanna,Chris Broun,Austin Mahone,Cody Simpson,Justin Timberlake,Victoria Justice,Ariana Grande,Benjamin Lasnier,Lady Gaga,Indilia ,Shakira,Lorde,Ashly Benson,Ashly Tislade,Lucy Hale,Carly Rae Japson,Nash Glier,Dove Cameron si asa mai deperte nu mai am loc de mai multi pentru ca mai era si Adam Lambert,Zac Efron si multiiii.......
Dar marea surpriza al lui Loui a fost mama lui pe care mi-a prezentat-o o data cu surorile lui.Dupa ce a stat cu ei putin m-a luat de mana si mi-a zis:
-Hai cu mine vreau sa-ti arat ceva!
-Ok.
Atunci Louis m-a dus pe o pajiste unde se auzeau doar cateva vocii line de oameni si ciripiturile pasarilor.Lumina lunii era ....magnifica iar stele multe,multe erau fantastice atunci mi-am asezat capul pe umarul drept al lui Louis si fara sa vreau am adormit.