Capitolul 2

13 1 0
                                    

Nu cred ca iubitul meu e aici .... adc probabil ca Dragos la implorat sa vina pt a nu sta singur cu Aly si el a zis ca doar daca vin eu .
Sunt trezită din dosare de catre Cristi care ma ia in brate si imi spune încât cv la ureche,care ma face sa aprob ce am zis mai devreme.
Respir usurata si ma întorc la masa unde erau Dragos si Aly,ce sa vezi nu le sta rau împreună ,dar inca nu sunt sigura ca e potrivit pt ea.
Ma asez la masa si sunt întreruptă de Sapcalia umană care o sărută cu pofta pe Aly .
-Exista camere .spun eu răutăcios cu zâmbetul pe fata dar sunt oprit a de Aly care spune.
-Asta va zis voua baba aia pe banca .toți incep sa rada inclusiv Cristi ,care stia ca e vorba despre mine si el .
-Tu de ce razi ,din cauza ta sa intamplat. Spun si începem toti sa râdem de data asta .
-Deci ,dormi la mine ?spune Cristi fara nicio problema.
-Scuze ,dar sunt singura cu Aly wichendul asta si nu vreau sa o las singura .spun chiar daca stiu ca lui Dragos o sa ii vina o idee.
- Aly poate dormi la mine.spune Dragos.
Băieții bat palma in semn de "ne-am facut " dar imi vine idea strălucită .
-Ce ziceți sa dormim toți la noi in apartament ?zic eu si aprobă toti din cap.
Ajunsi in fata usi apartamentului intrăm cu toti si aprindem becul .
Il trag pe "iubitul meu " in camera mea si il întind pe pat ,dar imi dau seama ca nu am chef de nebuni si imi vine ideea sa ne plimbam pe marginea marii fiindcă noi locuim in Constanta .
-Vrei sa mg sa ne plimbam .spun spre el .
-Haide !spune si ma trage de mana pe el ,ce sa intamplat ?spune el
............  .................... .......................
Suspans!!!

Cele mai bune prietene Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum