Capitolul 6

8 2 1
                                    

-Cristi ,putem sa vorbim putin singuri ,te rog ?spun spre Cristi.
El aprobă din cap si ma trage in camera noastra .
-Ce sa intamplat ?spune îngrijorat cand imi vede fata.
-Cristi ,copilul nu e al meu ,e al lui Aly ,adc a fost o alarma falsa ,am fost la doctor si nu exista nici un copil ,priceput ?spun putin nervoasă .
Acesta nu spune nimic si se uita in continuare la mine ,intelegand ca vrea o explicatie mai complexa .
-Nu a vrut sa ii zică lui Dragos pt ca se apropie ziua lui si nu vrea sa ii strica buna dispoziția.
-Am inteles !spune si ma ia stil mireasa intindanduma pe pat .
-Si eu ce primesc in schimb sa imi țin gura .
-Un pupic .spun precum unui copil mic urmând sa il sarut si apoi sa plec din camera .
-Deci ?intraba Dragos.
-Deci ce ?întreb si eu la rândul meu nedumerită .
-Cum il va chema pe copil ?intreaba cu un rânjet pe fata .
-Hai sa nu ne gandim la asta de acum ,ok ?spun eu.
-Ok !spune si se ridica de pe pat intrând la Cristi .
Probabil ca vrea sa ii dea idei de nume sau sa vb despre cine stie ce meci ,asta nu ma mai priveste pe mine .
Soneria apartamentului suna ,iar eu ma ridic sa vad cine e .
Pe ea intra val-vârtej Lucy urmată de Tudorica al ei .
-Ce sa intamplat ?întreb speriată cand o vad asa supărată .
Daca porcul asta ia facut ceva jur ca il castrez !
-Mama ia zis ca e prea slabă !spune Tudor si pe toți ne bufneste rasul .
-De asta esti tu supărată ?întreb in continuare .
- Nuuu... spune si incepe sa rada .
După ce ne povestesc ce au facut in asa zisa lor plimbare ,o ajut sa isi duca  bagajele ,ceilalți rămânând in sufragerie încercând sa aleagă un film.
-Lucy ,ai ratat multe! spun oftand ,iar aceasta se asaza pe pat îngrijorată .
-Ce sa intamplat ?
- Pai .... Dupa ce ii povestesc tot ce sa intamplat in legatura cu Aly ,sunt oprita de cineva care statea in pragul usi.
-Deci nu este copilul tau ?intreaba Dragos.
........................................................................
SPER SA VĂ PLACA

Cele mai bune prietene Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum