Ma trezesc lenesa din pat văzându-l pe Cristi langa mine .Ma duc in camera lui Lucy pt ca din pacate Tudorica Geamantan ,da iam gasit o porecla ,nu a dormit la noi seara asta .
Dar ce sa vezi indreptanduma spre camera ei sunt oprita de Aly care avea o fata fericita dar speriată ,probabil si pt ca se apropia ziua lui Dragos.
-Ce sa intamplat ? Întreb cand o vad asa .
-A-Am rămas însărcinată !spune cu lacrimi in ochii.
Nu nu nu se poate asta ,cum drq ? Nu au auzit si ei de prezervativ sau ...offff , nu mai conteaza trb sa o ajut.
-Cum drq ai putut sa rămâi însărcinată ?o întreb furioasă .
-Nu e vina mea eram jumate adormită si Dragos probabil a uitat.
-Cum adica probabil a uitat ,el nu stie ??spun si mai speriată la ea.
-Nu ,am vrut sa o păstrez ca un cadou de ziua lui.
-Tu iti dai seama ca nici eu nu am facut o astfel de prostie , care iti aduci aminte ca si tu si Lucy ati pariat ca o sa fiu prima ,deci ha,imi datorati 10 lei .zic eu si ea incepe sa rada .
-Ok ,dar acm ce fac ?spune ea spre mine putin mai linistita.
Eu le scot mereu din probleme pe fetele astea ,dar probabil de asta suntem si prietene sa ne ajutam la greu una pe cealalta si ele mau ajutat sa trec peste foarte multe si o rămân recunoscatoare ,dar ce pot face de data asta ,chiar daca nici una dintre noi nu mai avem frați surori sau părinți nu poate pastra un copil la 16 ani,nici liceul nu la terminat .Adc nu va gânditi ca suntem singura pe lume ,ne avem una pe alta si suntem foarte fericite asa ,dar de data asta nu cred ca o pot ajuta.Stai....
-Lucy stie ?întreb gandinduma ca poate ea are o idee .
-Nu ,am vrut sa fii prima care afla .
-Ok ,repede la ea in camera !strig ca o disperată si incep sa alerg cat ma țin picioarele.
-Lucyyyyyyyyy .strigăm amândouă cand intrăm in camera ei dar găsim decat un bilețel .
"Am plecat cu Tudor la munte ,sa ii cunoasc părinți ,ma întorc in 3 zile ,vedeti la ce dati foc va iubesc " Cum puteti observa ea este mama aici .
-Ce facem acum ?spune Aly spre mine.
Va urma !sper sa va placă !...
CITEȘTI
Cele mai bune prietene
Hayran KurguEste vorba despre 3 prietene care dupa 1 an de teroare ,decid sa isi lase amintirile si copilaria in urma si sa se mute in alta tara sa isi refacă viețile. Va fi totul perfect sau nu se vor integra si vor sfârși sa se întoarcă in tara natală ? A...