Capitolul 7

11 2 1
                                    

-Dragos ,copilul nu a existat ,a fost o alarma falsa .spun putin rusinata de situatie.
-De ce nu mati anunțat ?intreaba el.
-Nu eram sg ,dar acum suntem ,imi pare rau !Spun eu
-Bine am inteles ,nu am chef sa am cert cu voi ,maine e ziua mea si nu vreau sa fiu supărat .
-Bun .zic si dar pe el pupandul pe obraz si alergând spre ceilalți .
-A aflat !tip din toti plămâni si Aly se uita speriată la mine .
-Si ... ce a zis ?ma intreaba .
-Ca nu este nimi ,trebuia doar sa il anunțăm ,acum îmbrăcat ,plecam dupa cadouri !!!tip si alerg spre camera mea pt am ma îmbracă .
La mall...
-Aly ,nu crezi ca sunt destule cadouri ?întreb cu vreo 5 pungi in mana .
-Ii mai iau un ceas si am terminat !spune
-Ok .spun cu jumatate de gura fiind si obosită .
Acasa...
-Casa dulce casa .spun lăsând jos toate pungile .
Da poate va întrebati dc atâtea cadouri ,pai neam împărțit sarcinile :
-eu cu Aly cadouri
-Lucy cu Tudor decorațiuni
- si Cristi ,cea mai grea sarcina ,sa il tina ocupat cat pregătim totul .
Ajunse acasa vedem toata casa impopotonata de zici ca murise bine stie ce celebritate .
-Ati facut treaba buna .zice Aly spre cei 2.
-Facem treaba buna împreună .spune Lucy .
-Ok am primit sms de la Cristi in 5 min ajung ,ascunetiva !strig si fug repede sub masa .
Dupa 5 min...
-Surpriza!!!strigăm toți si sărim pe Dragos .
Dupa cateva ore nebune in care am fost avertizați de poliție de 2 ori ca nu sa facut reclamație de mosii de dedesupt si dupa cateva pahare mg toti la culcare .

Cele mai bune prietene Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum