A sikló leszállt egy szegényes faluban, ezzel nagy barna porfelhőt kavarva. Bent összesen öten voltak, a pilóta, egy vezér és három cyborg. Mindannyian feketében voltak. Zira szeme kéken világított a sötétben, ez volt az egyetlen fény. Lyra és Copper is kilépett a járműből, majd felemelkedett és fénycsíkot húzva maga után elrepült a sötét éjszakában. Zira elindult a földúton, egészen a célpont házáig. Mikor karjába szerelt készülék pittyegni kezdett, berúgta az ajtót, maga elé tartotta lézerpisztolyát és megtörte a csendet.
- Tudom hogy itt van. - hangja ijesztően nyugodt volt. Körbenézett az öreg dohos szagú szobában. Vele szemben egy vörös kárpitkanapé és egy három lábon álló asztal volt. Belépett, és abban a pillanatban a célpont kifutott az ajtón fellökve Zirát. Pillanatok alatt talpra állt és a férfi után futott. Gyorsan futott előtte, nem kevés port felverve az úton. Az emberek a cyborgokhoz képest nagyon lassúak voltak, persze ezzel általában a célpont és Zira is tisztában volt. Alig öt perc üldözés után kattant a bilincs a csuklóján. Vergődött a földön mint egy partavetett hal. Mikor végre feladta a küzdelmet Zira felcsatolta a vezetőszárat, és elsétáltak a találkapontig. Egyedül voltak ott, ezek szerint a többiek még nem végeztek. Alaposan szemügyre vette az előtte álló magas férfit. A huszas éveiben járhat, helyes arca volt. Hosszú haja csapzott volt az izzadságtól, de még így is úgy nézett ki, mintha most lépett volna ki egy divatmagazinból. Szótlanul álltak egymás mellett amíg Lyra meg nem érkezett maga mögött vezetve egy magas, sovány lányt. Jelezték hogy készen vannak, majd tíz perc múlva leszállt a sikló. Felvezették a foglyokat a rámpán és leültek a fehér műanyag székekre. Copper még nem volt itt, rá vártak. Fél óra múlva se jött meg szóval kiküldték Zirát, hogy nézzen utána. Mindkét oldalon száraz kórók "díszítették" a kihalt utat. Néha feltűnt egy-két leharcolt faház. Mikor már egy ideje sétált feltűnt előtte valami az út közepén. Távolról egy hátizsáknak tűnt, de mikor közelebb ment egyre inkább hasonlított egy emberre. De mikor már csak pár lépés választotta el a testtől, rájött hogy nem ember volt.
YOU ARE READING
Felkelés
Science Fiction6750-re a technológia rengeteget fejlődött, így többek között lehetségessé vált a galaxisok közötti utazás. Az embereket cyborgok védték, ők viszont ezt kihasználták. Elnyomták őket és a magánéletükbe is beleszóltak. Elfeledkeztek arról, hogy ugyan...