Harmadik

84 9 3
                                    

Sípolás hangja törte meg a csendet a kihalt folyosón, a cyborgokat keltették. Zira már órák óta fent volt, mivel ma jönnek az újoncok. Ilyenkor mindenki választ egy gyengébb képességűt, és megpróbálja kihozni belőle a maximumot. Zira volt ebben a legjobb, hiszen bárki is volt nála még sosem bukott el. Felöltözött teljesen feketébe és kiment a folyosóra. A csapat már gyülekezett, néhány cyborgra kellett már csak várni. Mikor mindenki beállt a sorba egy fegyveres őr kíséretében legyalogoltak a futópályára ahol szintén golyóállóba öltözött egyenruhás férfiak várták őket. Megkezdődött a reggeli edzés, elsőnek laza 25 kör futás volt. Miután végeztek, néhány újonc sétált be az arénába, majd leültek a padokra.  Intett az edző, így Ziráék odasétáltak a padokhoz. Kevesen voltak még de ahogy telt az idő egyre csak gyarapodott létszámuk. Egy kivételével mindenki a stadionban volt. A hiányzó neve Priden Kurumi, és pontos személyleírást adtak róla. Magas sötét hajú húsz éves fiúnak írták le és elküldték Zirát, hogy keresse meg. Átfésülte az egész épületet, végül a társalgó egyik kanapéján találta meg, távirányítóval a kezében kapcsolgatta a falon lévő nagy, fekete plazmatévét. 

- Priden? - kérdezte szigorúan Zira.

- Személyesen. - mosolygott rá kacéran. Mikor a lány arcára nézett a tekintete rémültté változott és átült Zira arcára is. Meredten bámulták egymást perceken keresztül amit egy biztonsági őr szakított meg. Nem éppen szép hangnemben megkérte őket, hogy fáradjanak az arénába amit megtettek. Végig egymást nézték. Zirának nagyon ismerős volt az idegen arca, már-már kísértetiesen emlékeztette őt valakire. Valakire, épp ez volt a baj, nem tudta kire. A parancsnok idegesítően hosszú sablonbeszéde után kezdődött a csapatválasztás, azaz a régebbi, tapasztalt cyborok újoncot választottak maguknak, hogy belőlük is üldözőt csináljanak. Nem volt kétség, Zira Prident választotta, annak ellenére, hogy közel sem a sötét hajú fiú volt a legjobb. Sőt, mondhatni a leggyengébb láncszem lehetett. Laza stílusa volt, flegma volt az emberekkel, akik néha egy-egy pofonnal jutalmazták beszédstílusát. Zirát nem hagyta nyugodni a gondolat, hogy valahol már látta az újoncát, de az emberek jelenlétében nem mert erre rákérdezni Pridennél. Viszont lehetetlen lett volna, hogy valahol már látták egymást, ugyanis Zira teóriája szerint az emberek készítik a cyborgokat, az erre kifejlesztett laborba pedig szigorúan tilos volt a bejárás, ha valaki néhanap bement a tiltott helységbe azonnali hatállyal megsemmisítették. Visszatérve párosunkra, futottak néhány kört és harcművészet is került az edzéstervre. Kimerülten sétáltak át a fehér folyosón a társalgóba ahol Zira inkább barátai társaságát kereste, otthagyva Prident.

FelkelésWhere stories live. Discover now