Copper. Ő volt az. Szemei meredten néztek a semmibe, szájából vékony csíkban folyt a vér. Zira hozzászokott ahhoz, hogy küldetések során valakik elesnek. Copper nagyon jó cyborg volt, Zira híján a legjobb. Felemelte karját amiben a mikrofon volt, és jelezte, hogy Copper halott. Feje át volt lőve. Aki ezt tette vele, valószinűleg tudta, hogy egy cyborgot úgy lehet megölni ha főbelövik. Átküldték a célpont koordinátáit. Zira teljes erejéből rohant, hogy megbosszúlja Coppert. Úgy berúgta az ajtót, hogy a fal is beleremegett. Aktiválta a golyóálló sisakot, majd felment az emeletre. Hatalmas csend uralkodott a házon, amit később léptek törtek meg a földszintről; menekülni próbál. Hatalmasat dobbantott fém lábával a betonpadlóra, ami úgy szakadt be alatta mint a papír. Szemtől szembe került barátja gyilkosával. Vészhelyzet esetén engedett volt, hogy megöljék a célpontot. Már ölt embert, de csak parancsra. Sosem érzett bűntudatot miatta, mert okkal uszították célpontokra. Mellesleg nincs más választása, aki megszegi a parancsot meggyilkolják. Magas, öreg férfi volt. Szeméből gyűlölet sugárzott. Zira előkapta pisztolyát, majd a férfi fejéhez nyomta, aki hátrált. Zira szeme szikrázott a haragtól. Határozott mozdulattal nyakonlőtte az öreget. Jelentette a központnak, hogy meg kellett ölnie. Dühében belerúgott egyet a holttestbe majd kitört belőle a sírás. Térdre rogyott a rozoga padlón, ami csoda volt hogy nem szakadt le alatta mint ahogyan az előző tette. Copper és Zira nagyon közel álltak egymáshoz. Kizárólag csak barátok voltak, egyrészt a cyborgoknál a szerelem nem megengedett, mert az emberek szerint hátráltatná őket, másrészt a fiú meleg volt. Lépteket hallott a háta mögül. Lyra volt, megismerte a fém alkatrészek nyikorgását. Régen volt olajoztatni.
- Annyira sajnálom! - ölelte meg Zirát. Csak szótlanul ültek ott, a hideg faházban. Az egyetlen hang Zira zokogása volt. - Gyere, menjünk a siklóhoz. - húzta fel a lány testét a padlóról. Kisétáltak a házból, Zira még visszafordult és rálőtt utoljára a férfira. Felvették Copper testét és elvitték a járműig. A holttesteket mindig elvitték, a fémalkatrészek miatt. A hús-vér testet általában eltemették, de csak emberek mehettek ki oda.
Hamar visszaértek Európába. Régebben ezt a távot az emberek tíz óra alatt tették meg, ők viszont tíz perc alatt átutaztak a föld túloldalára. Amerikában voltak a küldetéseik, ami érdekes volt, ugyanis se ide Európába, se a többi kontinensre nem küldték őket. Az emberek nem díjazták ha a feladatokról kérdeztek, például, hogy miért kell elfogni a célszemélyt, és miért csak Amerikában. A múltukról sem tudtak semmit, mindenki legutolsó emléke a szektorokra vezethető vissza. Már sötét volt, így Zira egyből a szobája felé vette az irányt. Kimerült volt, hamar elnyomta az álom.
YOU ARE READING
Felkelés
Science Fiction6750-re a technológia rengeteget fejlődött, így többek között lehetségessé vált a galaxisok közötti utazás. Az embereket cyborgok védték, ők viszont ezt kihasználták. Elnyomták őket és a magánéletükbe is beleszóltak. Elfeledkeztek arról, hogy ugyan...