1.bölüm

22 0 0
                                    

Bugün okulun son günü ve arkadaşlarımla sinemaya gitme kararı almıştık nasıl gidelim demiştim bilmiyorum belkide uzun zamandır dışarı çıkmadığım için kabul etmiştim ama babam duysa asla izin vermez çünkü annemi trafik kazasında kaybetmiştik ve babamla yalnız kalmıştık banada bir şey olmasından korkuyor ve beni çok kısıtlıyordu. Bugün için babamı ikna etmem gerekiyor bunun için yapmam gerekenin sadece yalan söylemek olduğu aklıma geldi. Babamı arayıp aklıma gelen ilk yalanı "hocaların bizimle konuşma yapacağını" söyledim,berbat bir yalandı okulun son günü ne konuşmasıydı bu ama babamın bana sonsuz güveni vardı ve üstelemeden çok geç kalmamamı söylemişti yani izin vermişti.
Sinemaya vardığımızda hangi filme gidelim konuşmalarından sonra ortak bir karara varıldı hepimiz kız olduğumuz için tabii ki aşk filmi seçildi her ne kadar aşk filmlerini sevmesemde daha doğrusu hiçbir filmi sevmesemde onay vermiştim filmi izleyip çıktık fena değildi.
Biraz ilerledikten sonra omzuma biri çarptı acımıştı arkama döndüğümde acımı unutmuştum çünkü hayatımda gördüğüm en yakışıklı insana çarpmıştım sarımsı saçları ve mavi gözleri adeta çok etkileyiciydi kendimi alamamıştım "afedersiniz" duyduğum sesle kendime geldim dakikalardır gözlerine bakıyormuşum utanmıştım, kızlarda gülüyorlardı önemli değil dedim ve arkama dönüp bir kaç adım attıktan sonra ona tekrar baktım...

GEÇMİŞİN İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin