Perspectiva lui Cassie:
Alarma tâmpită,nu putea sa mă mai lase o ora. Trântesc ceasul de parchet, mă ridic ușor in fund, dar simt ca ceva mă frânge in spate, a da somnul.Dar azi e prima zi de liceu din clasa a 10. Mă duc sa îmi fac un dus fierbinte,cred ca de asta aveam nevoie acum. Simțeam cum apa calda îmi atinge ușor pielea mea firava. Mă duc in fata dulapului: îmi aleg o pereche de blugi mulați rupți in ghenunchi, un maiou alb cu unicorni pe el și obișnuiții mei converși negri cu platforma.
Mă întreb unde era mama, dar când cobor văd lipit de ultima scara un bilețel
"M au chemat și azi la munca. Te iubesc! Mami"
Câteodată am impresia ca nu mă iubește, ca ii pasa numai sa vorbească cu Carmen( prietena ei) la telefon și sa se vaite de servici. Dar mergem mai departe. Îmi fac clătite la micul meu aparat delimano pentru clătite, le ung cu nutela și mi le înfig in gura pentru ca realizez ca am întârziat la festivitatea de deschidere. Îmi iau mașina Lamborghini negru mat. Și bag viteza. Ajung la scoala îmi văd prietenii cum mă așteptau in fata porților pentru a putea fuma. Eu nu fumez, nu mi a plăcut ideea asta niciodată. Ii salut politicos:
- Buna!
- Ce făci iubi?
- In primul rând nu sunt iubita ta, in al doilea rând ai chef sa Primești o lovitura in bijuteriile familiei?
- Pisicuța mea are ghetuțe. Mrrr....
Nu Vi L am prezentat pe bou, el este David, Bad boy ul grupului, mai bine zis Bad boul grupului.
- Lavinia( cea mai buna prietena a mea) ce mult te ai schimbat!!
- Pai vara asta am mai pus puțin pe mine pentru ca era anormal la vârsta asta sa am sti tu câte kilograme. Era exagerat de slaba, acum arată foarte bine. Ea mereu a avut un corp de invidiat mai ales pentru ca mănâncă mult și se îngrășa 0,000%. Oricum arată super.
- Mi a fost dor de tine! Mă ia in brațe micul meu panda( așa ii place sa ii spunem chiar dacă nu e dolofan. El avea un corp de invidiat, cam tot ce își poate dorii o fata. Mereu mi a plăcut de el. Ochii lui verzi, parul sătean, ador când și L da pe spate.
- Și mie! Și îl strâng mai tare in brațe. Îl văd pe David cum își da ochii peste cap și asta mă face sa zâmbesc mai tare.
- Ok! Dacă voi ați terminat cu iubirea, începe festivitatea. Intram pe poarta. Panda al meu mă apuca ușor de mâna. Oare și el mă place?
Ajungem la careul clasa a10 a A
și începe directoarea sa vorbească, lucrul cert este ca nimeni nu o asculta.😁
Un băiat misterios stătea și se holba la mine. El cred ca era băiatul cel nou din clasa, avea o fata cunoscuta. Vine spre mine și îmi spune:......
CITEȘTI
The New Boy
Teen FictionO fata de 16 ani ce locuieste inpreuna cu mama sa intr-un mic apartament din Paris va fi pusa la incercare de un golănaș. In schimb el pretinde a fi cine nu este. Își va da seama oare cine este acest băiat?