Perspectiva lui Cassie:
Observ ca se tot uita la mine. Ochii lui sunt asa superbi. Sincer are aerul ala de băiat rău, dar parca nu e asa. Parca îl cunosc. Încerc sa par supărată. Ador actoria, ma întorc spre el și îl intreb clontoasa:
- De ce te tot holbezi la mine?
- Iartă ma îmi place ce desenezi și mie îmi place sa desenez! Ești frumoasa! Îmi spune cu o voce calda și cat mai stinsa probabil pentru a nu ne auzi diriginta, pardon diriga. Cred ca o sa avem cea mai tare diriginta.
- Și tu ești...adică îmi plac ochi tai...și bicepși...și buze...of scuze, spun numai aiureli.
Doamne ce proasta sunt....cum sa spun asa ceva......Dar m am pierdut în ochii lui.
Chicoteste!
- Mulțumesc! Vrei sa vi cu mine la un film diseară?
- Nu știu ce sa zic....adică trebuie sa o întreb și pe mama. Aveam planuri cu ea în seara asta.
- Atunci mâine? Și îmi zâmbește. Băiatul asta vrea sa ma omoare.
- Da, presupun ca da!
- Ne vedem mâine!
Se ridica din banca și fix după se suna. La ieșire doamna ne da orarele și apoi plecam. Cand am ajuns in fata școlii îmi văd gasca fumând și ma îndrept spre ei.
David se uita la decolteul meu prea insistent și prea salivand.
- David! Ochii mei sunt mai sus!
- Da normal!
Toată lumea începe sa rada apoi el pleacă nervos! A fost împreună cu mine! Am rezistat cu el 1 an... în care ma bătea de fiecare dacă când refuzam sexul.
Da știu.....eram clasa a9a eram mica și proasta. De parca acum as fi...mare dar mrg....plec și eu. Sigur mama ma așteaptă nerăbdătoare. Intru pe o alee. Aud o voce de bărbat în spatele meu și ma sperii. Grăbesc pasul dar norocul îmi e mai mult ghinion și ca de obicei împiedicată de mine cade.
- Doamne! Ești bine? Vocea aceea răgușit și sexy. Vine și ma ajuta. Ridic ochii și îl vad. Adam își arunca țigară și ma pune în spatele lui.
-Se pare ca trebuie sa te car pana acasă! Spune jucăuș.
- Hei! Da ma jos!
- Sia! Stai cuminte! Nu vreau sa cazi, IAR! Pune accentul pe iar și îl trag de par!
- Auuu! M a durut!
- Căluț! Spre infinit și mai departe!
- Desigur prințesa mea!
M am înroșit! Ma bucur ca eram sus și nu vedea!
Perspectiva lui Adam:
Am impresia ca a roșit. Când eram mici asta era reacția când ii spuneam prințesa!
CITEȘTI
The New Boy
Genç KurguO fata de 16 ani ce locuieste inpreuna cu mama sa intr-un mic apartament din Paris va fi pusa la incercare de un golănaș. In schimb el pretinde a fi cine nu este. Își va da seama oare cine este acest băiat?