CAPITOLUL 4

1.3K 15 7
                                    

Era prima zi din ultimul meu an de liceu,iar totul mi se parea extrem de ciudat.Toti elevii aratau ca niste fotomodele americane.Eram inconjurata numai de bunaciuni.Dar ,dintr-odata am fost atacata de un grup de drogati.Daemon   a aparut ca din senin si dintr-o singura miscare a mainii a oprit timpul.Era incredibil.Era inexplicabil.Cum poate un baiat de 16 ani sa faca asa ceva?Era imposibil de real.Daemon m-a salvat.Se pare ca nu era chiar asa de nesuferit cum credeam.
Eu:,,Cum ai facut asta?E imposibil asa ceva."
Daemon:,,-Promite-mi ca nu o sa fugi!"
Eu:,,-Iti promit!"
Daemon:,,-Ely,de fapt ,eu si familia mea suntem...suntem..."
Eu:,,-Ce sunteti?"
Daemon:,,-Nu suntem de aici."
Eu:,,-Stiu,si voi sunteti mai noi in oras."
Daemon:,,-Asa e ...dar...noi nu suntem de aici ,aici.Noi suntem din alta galaxie"
Eu:,,-Ma crezi vreo proasta?"
Daemon:,,-Nu.Vorbesc serios.Noi suntem.....EXTRATERESTII"
Eu:,,-Imposibil....nu exista extraterestrii!"
Daemon:,,Daca nu am fi extraterestrii...atunci cum explici ceea ce am facut mai devreme...sau atunci cand am ajuns intr-o secunda in fata ta?"
Eu:,,-Nu pot sa cred....chiar esti un....extraterestru!"
Daemon:,,-Am venit aici pentru a ne proteja de dusmanii nostri care vor sa ne fure abilitatile nemaipomenite."
Eu:,,-Adica numai voi puteti face chestiile astea?"
Daemon:,,-Da,pentru ca noi suntem intr-un fel mult mai speciali.Acum ca stii,trebuie sa juri ca pastrezi acest secret pana cand vei muri!"
Eu:,,-Ma jur!"
    Eram total uimita.Daemon mi-a mai povestit ca atingerea lui te poate face sa stralucesti asemenea luminilor din Las Vegas.Macar exista si o parte buna.Din cauza ca am stat prea mult timp cu Dee m-am infectat de amprenta vrajii extraterestre .Singurul fel in care pot ramane in viata in toata povestea asta este sa stau cat mai aproape de Daemon,pana cand amprenta vrajii extraterestre dispare de pe mine.

Vecinul sexyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum