Stăteam cu ochii la mormanul de cutii din dormitorul meu cel nou,plinã de tristeţe cã nu am internet.De când m-am mutat aici,nu am putut sã lucrez deloc la blogul meu şi aveam senzaţia cã-mi lipseşte ceva.Aşa cum obişnuia sã spunã mama mea ,,Obsesia nebuna a lui Ely" era toatã viața mea.Nu chiar toatã,dar era foarte importantã .Pentru mama,cãrţile însemnau altceva decât pentru mine.
Am oftat.Eram aici de douã zile şi încã mai aveam atât de multe de despachetat.Mã sãturasem sã stau printre cutii.Îmi displãcea chiar mai tare decât faptul cã mã aflam aici.
Dar cel puţin,nu mai sãream in sus la fiecare scârțâiturã care se auzea în casa asta din Virginia de Vest cea mai minunatã în care ne mutaserãm şi care pãrea scoasã direct dintr-un film de groazã.Aveam chiar si un turnuleţ ~ un turnuleţ sinistru.La ce naiba putea sã foloseascã un turnuleţ?
Ketterman era o localitate separatã,adicã nu era un oraş adevãrat.Cea mai apropiatã aşezare era Petersburg ~un orãşel cu vreo doua-trei semafoare,aflat în aproprierea altor asemenea orãşele,care,cel mai probabil,nu aveau nici mãcar un Starbucks.Poşta nu venea acasã la noi.Trebuia sã mergem noi la Petersburg sã o ridicãm.Am avut brusc senzaţia ca o palmã peste ochi.Florida dispãruse -mâncatã de sutele de kilometri pe care îi fãcusem în nebunia mamei de a o lua de la început.Problema mea nu era cã îmi lipsea oraşul,clima,fosta mea şcoalã şi chiar şi vechiul nostru apartament.M-am rezemat de perete si mi-am frecat fruntea cu mâna.
Îmi lipsea tata.
Iar Florida pentru mine era tata.Acolo se nãscuse el,acolo o cunoscuse pe mama,acolo fusese totul perfect...pânã când s-a ales praful de tot.Ochii mã ardeau,dar nu vroiam sã plâng.Plânsul nu schimba nimic,iar tata nu ar fi fost deloc fericit sã ştie cã eu tot mai plâng şi dupã trei ani.
Dar îmi lipsea şi mama.Mama de dinainte de moartea tatei,mama care obişnuia sã se ghemuiascã lângã mine pe canapea,citind unul dintre romanele ei de duzinã.Toate acestea pãreau cã s-au întâmplat cu un secol în urmã.Şi în mod sigur cu o jumãtate de ţarã în urmã.
De când a murit tata,mama a început sã lucreze tot mai mult.Altãdatã îi plãcea sã stea acasã.Acum pãrea cã vrea sã stea cât mai departe de casã posibil.Apoi s-a gândit mai bine şi a considerat cã trebuie sã plecãm departe.Acum,de când ne mutaserãm aici,chiar daca lucra enorm de mult,cel puțin pãrea hotãrâtã sã fie mai prezentã în viața mea.
Tocmai mã hotãrâsem sã nu fac ordine în camerã şi sã las naibii cutiile pe ziua de azi,când am simţit deodatã un miros familiar.Mama gãtea.Asta nu era bine deloc.M-am dus repede în jos pe scãri.Stãtea în fața aragazului,îmbrãcatã cu şorțul ei cu buline.Chiar şi când avea pe ea un şorț lung din cap pânã în picioare si plin de buline,tot reuşea ea cumva sã arate bine.Mama a avut dintotdeauna pãrul ãla castaniu strãlucitor şi creţ şi ochii limpezi,cãprui.Pe lângã ea,eu eram întruchiparea banalitãții,cu ochii mei verzi şi pãrul ondulat,castaniu,chiar şi acum,când mama era cu un şorț de bucãtãrie pe ea.
S-a întors şi a fluturat spatula de lemn spre mine,în semn de salut,împrãştiind pe aragaz ouã pe jumãtate fãcute.
Mama:,,-Bunã dimineața ,scumpo!"
Eu:,,-Ai venit devreme.."
Mama:,,-Am lucrat aproape douã schimburi,de asearã pânã azi.Vreau sã lucrez de miercuri pânã sâmbãtã,de la 23:00 pana la 09:00 dimineața.Aşa pot sã am trei zile libere.Mã gândesc cã aş putea sã-mi iau o jumãtate de normã la vreo clinicã de pe aici sau din Winchester."
A rãsturnat ouãle pe doua farfurii şi mi-a aşezat ofranda pe jumãtate arsã în fațã.
Şi când te gândeşti cã cei mai mulți pãrinți mai degrabã şi-ar tãia brațul stâng decât sã-şi lase fata adolescentã singurã acasã tot timpul -dar nu si mama.Avea încredere în mine fiindcã nu i-am dat niciodatã motive sã nu aibã.Nu cã n-aş fi riscat vreodatã.Sau,mã rog,poate cã n-am riscat.
Chiar eram un copil nițel anost.
In fostele mele grupuri de prieteni nu eram cea mai linistita fata,dar nu lipseam niciodata de la scoala,aveam numai 9 si 10 si,in general,eram ceea ce se cheama o fata buna.Nu fiindca mi-ar fi fost teama sa fac ceva nechibzuit sau nebunesc;dar nu vroiam sa-i creez mamei si alte probleme.Nu cand avea atatea...
Am luat doua pahare si le-am umplut cu sucul de portocale pe care mama il cumparase,probabil,cand a venit de la serviciu.
Mama:,,-Stii...azi-dimineata am vazut ceva interesant.
Eu:,,-Ce?"
Mama:,,-Ai observat ca langa noi stau doi copii cam de varsta ta?"
Eu:,,-Serios?"
Mama:,,-N-ai iesit inca afara,asa-i?"
Eu:,,-In fine,ce-i cu copiii?
Mama:,,-Pai,e o fata care pare de varsta ta,si mai e un baiat marfa!"
Mi-a ramas in gat o bucata de ou.Mi se parea de-a dreptul gretos sa o aud pe mama vorbind asa despre baietii de varsta mea
Eu:,,-Marfa?Mama asta-i chiar aiurea."
Mama:,,-Scumpo,oi fi eu bãtrânã ,dar inca am ochii buni.Si au functionat perfect mai devreme.
Eu:,,-Ai devenit pedofila?E vreo criza de maturitate de care ar trebui sa stiu ca sa-mi fac griji?"
Mama:,,-Ely,sper ca o sa incerci sa faci cunostinta cu ei.E bine sa ai deja prieteni inainte de a incepe scoala.Ar putea sa-ti arate imprejurimile nu?
Am refuzat sa ma gandesc acum la prima zi de scoala ,la chestia cu noua colega de clasa si toate celelalte.Am aruncat ouale din farfurie in gunoi.
Eu:,,-Da,ar fi bine .Dar n-am de gand sa ma duc sa le bat la usa,eventual sa-i si rog sa se imprieteneasca cu mine."
Mama:.,,-Dar nu trebuie sa te rogi de ei.E suficient sa-ti pui una din rochitele alea fara spate pe care le purtai in Florida,in loc de tricoul asta.Ai putea flirta si tu putin.
Am privit in jos.Pe tricoul meu scria BLOGUL MEU E MAI BUN DECAT VLOGUL TAU.Nu era nimic in neregula cu el.
Eu:,,-N-ar fi mai bine sa ma duc doar in chiloti?"
Mama:,,-Atunci ai face cu siguranta impresie"
Eu:,,-Mama!Am ras.Tu ar trebui sa tipi la mine si sa-mi zici ca nici n-ar trebui sa-mi treaca prin cap asa ceva!
Mama:,,-Iubito,nu sunt deloc ingrijorata ca o sa faci vreo prostie.Dar,serios,straduieste-te si tu putin."
Nu eram prea sigura cam cum trebuia sa ma ,,straduiesc".
Mama:,,-Scumpo,ma duc sa trag un pui de somn"
Eu:,,-Ok,ma duc sa iau ceva bun de la magazin.
Mama:,,-Ely?"
Eu:,,-Da?"
Mama:,,-Stiu ca este foarte greu pentru tine cu mutatul asta ,mai ales acum,inaintea ultimului an de scoala,dar a fost cea mai buna solutie pentru noi.Sa stam acolo, in apartamentul ala ,fara el....e timpul sa incepem sa traim din nou.Tatal tau si-ar fi dorit asta."
Eu:,,-Stiu,mama.Ma simt bine."
Mama:,,-Sigur?"
Eu:,,-Sunt bine.Si o sa ma duc alaturi .Poate o sa-mi arate unde este magazinul.Stii tu,ca sa ma straduiesc putin."
Mama:,,-Excelent!Daca ai nevoie se ceva ,sa ma suni.Bine?"
Eu:,,-Bine."
Cel putin incerca sa se schimbe ,iar eu eram hotarata sa fac un efort sa ma adaptez aici.Nu sa ma ascund toata ziua cu laptopul in camera mea,asa cum se temea mama ca voi face.Dar sa socializez cu copii pe care nu-i mai vazusem in viata mea,chiar daca nu era stilul meu.Preferam sa citesc o carte sau sa palavragesc pe blogul meu.
Mi-am muscat buza .Parca il auzeam pe tata ,cu fraza lui favorita de incurajare:,,Hai,Elyssa,nu fi doar un spectator".Mi-am indreptat umerii.Tata niciodata nu lasase viata sa treaca pe langa el.....
Iar sa intreb unde se afla cel mai apropriat magazin era un pretext destul de inocent ca sa ma prezint.Daca mama avea dreptate si ei chiar erau de varsta mea ,poate ca n-o sa fie o catastrofa chiar asa de mare.Mi se parea ridicol,dar iata ca faceam si asta .Am mers repede pe spatiul verde din fata casei ca sa nu am timp sa-mi pierd curajul si am traversat strada
Am urcat pe veranda larga,am deschis aparatoarea de plasa si am batut la usa,dupa care am facut un pas inapoi.
S-au auzit niste pasi grei venind dinauntru,apoi usa s-a dat de perete si m-am trezit in fata unui piept larg,bronzat si musculos .Un piept gol.Privirea mi-a cazut brusc,iar respiratia mea...parca s-a oprit.Blugii ii erau lasati jos pe solduri ,lasand la vedere o linie intunecata de par negru aflata sub abdomen si care disparea sub talia pantalonului.
Abdomenul lui era lucrat.Perfect.Fiecare muschi definit.Nu era genul de abdomen pe care ma asteptam sa-l aiba un baiat de 16 ani ,atat cat credeam eu ca are,dar,ma rog,nu puteam sa ma plang.Si nici nu scoteam o vorba .Si ma mai si holbam.
In sfarsit ,privirea mi s-a ridicat din nou si am vazut niste gene lungi si dese deasupra unor pometi inalti,care umbreau culoarea ochilor,asa cum se uita in jos la mine.Eram curioasa sa vad ce culoare au ochii lui .
El:,,-Pot sa te ajut cu ceva?"
Buzele pline,bune de sarutat,se miscasera plictisite.Avea o voce joasa si ferma.Genele s-au ridicat putin,descoperind niste ochi atat de verzi si de stralucitori ,de parca erau ireali.
El:,,-Hei...~a facut el rezemandu-se de cadrul usii in timp ce se apleca spre mine~...Sti sa vorbesti?"
Tipul a ridicat o mana ,dandu-si pe spate o suvita rebela de pe frunte.S-a uitat putin peste capul meu,apoi din nou la mine.
El:,,-Vorbesti odata?"
Cand am reusit in sfarsit sa vorbesc,tot ce-mi doream era sa mor.
Eu:,,-Vroiam...vroiam sa te intreb daca stii unde e un magazin mai pe-aproape.Ma numesc Ely.M-am mutat alaturi cam de vreo doua zile."
El:,,-Stiu."
Eu:,,-Si vroiam sa aflu de la cineva care este drumul spre un magazin alimentar si eventual un magazin de unde pot sa iau niste plante."
El:,,-Plante?"
Eu:,,-Pai,da,stii,in fata casei e o gradinita de flori si..."
El:,,-Ok"
Eu:,,-Da,stii,trebuie sa cumpar niste plante..."
El:,,-Pentru gradinita.Am inteles."
S-a rezemat cu şoldul de rama usii si si-a incrucisat bratele.In ochii lui verzi sclipea ceva.Nu era enervare ,era altceva.
Am respirat adanc.Dar tipul asta imi mai taie o data vorba...
Eu:,,-Vreau sa ajung la un magazin unde se gasesc alimente si plante."
El:,,-Poate ai aflat ca orasul asta are un singur semafor ,nu?
Acum sprancenele lui erau amandoua ridicate pana la linia parului,ca si cum s-ar fi mirat cat puteam sa fiu de idioata,si abia atunci mi-am dat seama ce insemna sclipirea aceea din ochii lui.Radea de mine .
O clipa nu am putut sa ma uit fix la el.Era probabil cel mai sexy tip pe care il vazusem in viata mea in carne si oase si tipul asta era o jigodie.Ce chestie.
Eu:,,-Stii,nu am vrut decat o indicatie.Evident am picat intr-un moment prost."
El:,,-Orice moment e prost sa bati la usa mea,pustoaico."
Eu:,,-Nu sunt o pustoaica Am 15 ani."
El:,,-Nu mai spune!Credeam ca ai 12.Nu ,poate 13,dar sora mea are o papusa care seamana pe undeva cu tine.Tot asa ,cu ochi mari si inexpresivi."
I se parea ca seman cu o papusa?Cu o papusa inexpresiva!?
Eu:,,-Wow,ce tare.Scuza-ma ca te-am deranjat.Alta data n-o sa-ti mai bat la usa.Crede-ma."
Si incet ,incet coboram scarile verandei.
El:,,-Hei!"
M-am oprit pe ultima treapta ,dar nu am vrut sa ma intorc spre el,ca sa nu vada cat de suparata eram.
El:,,-O iei pe soseaua 2 si intri pe US 220 nord,nu sud.Asta te duce in Petersburg.Chiar in mijlocul orasului Foodland.N-ai cum sa nu-l vezi.Sau,cine stie,poate tu ai.Este alaturi de un magazin de constructii,parca.Acolo cred ca ar putea sa fie si chestii de bagat in pamant."
Eu:,,-Mersi..~am mormait eu si am adaugat incet:Jigodie.~"
El:,,-Nu asa vorbeste o doamna,Elyssa."
Eu:,,-Sa nu indraznesti sa-mi spui asa."
El:,,-E mai frumos decat jigodie,nu crezi?A fost o vizita memoriabila.O s-o pastrez multa vreme in amintire."
Eu:,,-Stii,cred ca ai dreptate.Am gresit ca te-am facut jigodie.Fiindca jigodie e un cuvant prea dragut pentru unul ca tine.De fapt,esti un nemernic."
El:,,-Nemernic?Ce dragut."
I-am aratat degetul mijlociu.
A ras din nou ,aplecandu-si si capul.
El:,,-Foarte elegant,Ely.Sunt convins ca o sa ai o groaza de nume si gesturi frumoase pentru mine,numai ca nu prea ma intereseaza."
Aveam intr-adevar multe lucruri Pe care as fi putut sa le spun sau sa le fac,dar m-am intors si am calcat apasat spre casa,ca sa nu-i dau satisfactia sa vada cat de afectata eram de fapt.Pana acum obisnuiam sa evit asemenea discutii,dar tipul asta reusise sa scoata la lumina ca nimeni altul latura mea rautacioasa.Cand am ajuns la masina,am smuls furioasa portiera.
El:,,-Pe curand,Elyssa!~a strigat el dupa mine si apoi a trantit razand usa de la intrare~."
Lacrimi de furie si rusine imi ardeau ochii.Am infipt cheia in contact si am bagat in marsarier.,,Fa un efort" asa zicea mama.Asta se intampla cand faci un efort.
CITEȘTI
Vecinul sexy
Storie d'amoreAceasta poveste este scrisa de mine.Este vorba despre o fata care se muta intr-un oras nou,pentru a incepe o noua viata.Dar insa apar mici obstacole.Cum ar fi vecinul sexy care are posibilitatea sa faca lucruri imposibile.