Bölüm 1
Gerçekler
"Evet taylor,geliyorum" Babası geldi mutfağa "kim o ?" Peter.Lydai " taylor" Peter"hmm selam söyle" . Lydai"Taylor babam selam soyledi" Taylor"bay hunter selam soyle" " gel önemli bu gün senin doğum gunün" lydai" tamam taylor gelicem" taylor "byy hazirlan geliyorum" lydai"tamam" taylor telefonu kapati.Peter"eve geç gelme lydai" "biliyorsun" lydai"baba bu gün doğum gunüm,nasıl olsa bir Cafe baba, ben 16 yaşıma girdim" Peter"biliyorum,tamam geç gelebilirsin ama çok geç olmasın" lydai" seni seviyorum baba" lydai babasına sarılır ve o anda kapı açılır bu Mary ' di.
Mary"nasıl hissediyorsun?" Lydai" selam Mary iyi sen?"
Mary "iyi" lydai odasına gitti ve üstünü Değiştiriyodu.
_______ _______ _______ ____
Mary"ona söyle,anlaşma yaptın 16 yaşına geldiğinde söylemen lazım " Peter "daha hazır değil" Mary" sen hazır değilsin,herşeye hazır olman lazım sen bir gölge avcisisin" Peter"bazen avcılar hazır olmaz unutma Mary" Mary" biliyorum" Lydai mutfağa geldi. Lydai siyah bir gömlek, siyah bir pantolon ve pembe bir ruj sürmüştü.Cok güzel gözüküyordu, aynı bir gölge avcisi gibi giyinmişti.Mary "çok güzel gözüküyorsun,baban sana birşey soylicek Lydai" "Dimi Peter" Peter " evet " Lydia " söyle baba" Peter" sen bir gölge avcisisi" Lydia"ne ?" Lydai kendini kandirilmiş hissediyordu gercekten bir hayal kiririkliği.Peter"üzgünüm ama gerçekten"Lydai çok kizmişti ve bağırarak"niye saklasın,korumak için tamam ama hep bana yalan söyledin!" "Baba.." Kapı kırıldı ordan Sarişin bir cocuk çok yakişikli gözleri mavi.Cocuk" Peter geliyorlar" ve cocuk çok kasliydi cocuk" kupayı istiyorlar" Peter" kızı al ve götür" Lydia" hayır baba onu Tanimiyorum" dedi ve o cocuğun arkasindan iki adam geldi cocuk bir Kılıç çıkardı Kılıç camdan di ve maviydi buz rengi gibi mavi, tekme atı cocuk tekmeyle adam yere düşütu adamı öldürdü ve adam gözden kayboldu.Diyer adam geldi ve ona tekme atı cocuk yere düştü adam onun üstüne yürüdü ve cocuk aa kalktı adamı yine aynı kılıçla öldürdü. Cocuk hemen ordan koştu Peter arkasindan"teşekkürler"diye bağirdi cevap gelmedi.
_____ _____
Taylor ile Cafe'de buluştular konuşuyolardi ve Lydia o cocuğu gördü.Lydia asık bir suratla şaşırmış bir surata benziyordu suratı.Taylor"neler oluyo ?" Dedi Lydia" ben hemen geliyorum sadece bekle".Lydia cafenin arkasına gitti.Cocuk " neler oluyor?" Lydia" sen birisini öldürdün sen katilsin" dedi cocuk"benim adım jamie londanert" Lydia güldü" ne Londra'da mı doğdun?" Jamie siriti" hahahahhahahah çok komik hunter" Lydia"evet soyadım hunter" jamie "soyadımızı mı tartişicaz?" Lydia" hayır " Lydia nin telefonu çaldı bu mary di!!! Lydai telefonu açtı Mary " Lydia eve gelme " Lydia" ne oldu?" Mary"sadece eve gelme benim evime gel" Lydia telefonu kapati ve eve doğru koşmaya başladı ev çok dağinikti kapı kırılmıştı yani son bıraktığı gibiydi kapı ama ev son bıraktığı gibi değildi. Odasına gitti ve karşisinda bir kız duruyordu.Hayir bu kız değildi ve Lydia koşmaya başladı.Kiz cok hizli koşuyordu ve lydia yakaladi duvara firladi.Lydia içinde cok pis bir küfür etti okulda olsaydı disipline giderdi. Kiz onun üstüne doğru yürüyordu yavaş yavaş ve arkadan jamie cam buz mavisi olan kiliçla biçakladi ve kiz ortadan yok oldu.Lydia"o da neydi öyle!" Diye bağirdi Jamie"bir iblis"Lydia"sanirim bu bir rüya bu rüyadan kalkmam lazim" jamie"rüya değil seni mary götürmem lazim" " mary nin nerde oturduğunu biliyormusun?" Lydia"EVET TABI BILIYORUM SENI SALAK"diye bağirdi Jamie"tamam ama SALAK demen gerekmiyordu seni SALAK" Lydia"sende SALAK dedin" Jamie"of tamam hadi marye gidelim en azin o sana birşey anlatır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Avcilari iblisler Şehri
FantasyLydai 15 yaşında. Ama ailesinde bir sır var ve bu sır onun bir gölge avcısı olması kötü bir anne umutsuz bir aşk kayıp bir baba ve macera dolu bir hayat