Lydianin ağızindan;
Masada oturmuştuk ve konuşuyorduk. Bir ses geldi yukardan.'ben bakarim' dedim ve sonra yukari cikti ve her odaya didik dik baktim ama hiç birşey yoktu sonra konuşmalar kesildi ben aşağiya indim yerde bağilmişlardi hepsi. Arkamdan bir ses'merhaba Lydia' arkama dondüm bu jaksondu.
Jakson: ihanetci
Ben yavaş yavaş masaya ilerliyordum cunku orda vazo vardi.
Ben dedimki:ben ihanetci değilim siz aptalsiniz.
Ve vazoyu aldim jaksonun kafkasına gecirdim bir anda yere serildi. Sandalyeye oturtum ve sonra ip kaline birşey aradim en sonunda ipi bulmuştum hemen jakson'u siki bağladim. Şöyle düşündüm 'jakson burdaysa katherendan burda'dedim ve vazonun iki büyüke parçasını aldım ve kathereni bekledim ve en sonunda salona girdi ve kalbine iki kirik parçaya saplandım. Kalbi olduğundan enindim cunku eğitimde öğretiler. Katherenin nabzini konturol ettim ve nabzi atmiyordu. Hemen çocuklarin nabzina baktim bir tek kişinin dişinda. Taylorun nabızı. Hepsinin nabızi atıyordu. Hemen kirik vazon parçasını aldim ve bileğimi kestim. Taylorun ağzını açtım bileğimizden akan kanlarin Taylorun azina girişini izledim. Taylor gözlerini açti ve ayağiya kalkti.Tabi bende korkmuştum.
Taylor: ne oldu ?
Ben dedimki: hiç
Gözleri jaksonuna ve yerde yatan ölü katherena kaydi
Taylor: gerçektenmi?
Ben dedimki: evet
Sonra diğerleride uyandi kiş uykusundan.
Babam: burda ne oldu ?
Herşeyi onlara anlatin ve bana tek söyledikleri şey.' Aferim' bu nedir ya? Küfür gibi küçük cocuğa söylesen ağlamaya başlar amk!!!
Jaksondan en sonunda uyanıdi. Babam onun yanina gitti ve birşeyler konuştular bağışlar felan duyuluyordu ama bir anda ses kesildi. Yan tarafa jamie ile gittik ve ne goruyim jakson kaçmiş!! Ve babam.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Avcilari iblisler Şehri
FantasyLydai 15 yaşında. Ama ailesinde bir sır var ve bu sır onun bir gölge avcısı olması kötü bir anne umutsuz bir aşk kayıp bir baba ve macera dolu bir hayat